Thumbnail
Πλήθος κενών στα σχολεία της Αίγινας και του Αγκιστρίου - Δεν διδάσκονται μαθήματα κατεύθυνσης - Χαμένες δεκάδες διδακτικές ώρες

«Απαράδεκτη κατάσταση» επικρατεί στα σχολεία της Αίγινας και του Αγκιστρίου, καθώς τα κενά, ακόμα και μετά τη Γ' φάση προσλήψεων αναπληρωτών, παραμένουν, με αποτέλεσμα να μην διδάσκονται μαθήματα κατεύθυνσης, όπως καταγγέλλει η ΕΛΜΕ Πειραιά.

Ως συνέπεια, δεκάδες διδακτικές ώρες χάνονται, την ώρα που 26 στους 124 εκπαιδευτικούς που προσλήφθηκαν στη Γ’ φάση, δεν ανέλαβαν υπηρεσία.

Η ΕΛΜΕ Πειραιά ζητά να καλυφθούν άμεσα όλα τα κενά, με προσλήψεις εκπαιδευτικών, να δημιουργηθούν Τμήματα ένταξης στο Γυμνάσιο Μεσαγρού και στο Γυμνάσιο με Λυκειακές Τάξεις Αγκιστρίου, καθώς να θεσπιστούν μέτρα στήριξης των εκπαιδευτικών, ιδιαίτερα όσων έρχονται από άλλες περιοχές.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Πειραιά:

ΤΑ ΚΕΝΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ!

Η ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΑΙΓΙΝΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΓΚΙΣΤΡΙΟΥ

Μετεξεταστέο στα μαθηματικά το ΥΠΑΙΘ καθώς ακόμα και μετά τη γ’ φάση προσλήψεων αναπληρωτών, αδυνατεί να λύσει την εξίσωση της κάλυψης των κενών στα σχολεία. 

Αναπληρωτές «μπαλάκι» σε δύο, ενίοτε και τρία σχολεία, διευθυντές που κάνουν υπερωρίες σε μαθήματα της α’ ή β’ ανάθεσής τους προσπαθώντας να μαζέψουν τα αμάζευτα, μαθητές που δεν έχουν διδαχτεί ούτε μια ώρα σε πολλά μαθήματα, γονείς σε απελπισία. 
Εννοείται, πως στη λογική κόστους οφέλους του Υπουργείου δεν χωράνε λύσεις, αλλά μπαλώματα. 

Χαρακτηριστικές είναι οι ελλείψεις στα σχολεία της Αίγινας και του Αγκιστρίου της Β’  Πειραιά, τόσο που πια κι οι ίδιοι οι διευθυντές των σχολικών μονάδων πονοκεφαλιάζουν προσπαθώντας να βγάλουν λαγούς από τα αδειανά καπέλα.

Ελλείψεις ειδικοτήτων και καθηγητών μαθημάτων Γενικής Παιδείας στο ΕΠΑΛ της Αίγινας (3 ώρες ΠΕ01 θρησκευτικών, 4 ώρες ΠΕ02 φιλολογικών μαθημάτων, 11ώρες ΠΕ87.04 για το τμήμα υγείας, 2 ώρες ΠΕ05 Γαλλικής γλώσσας, 16 ώρες ΠΕ82 μηχανολόγων, 11 ώρες ΠΕ83 ηλεκτρολόγων) και ας μην μιλήσουμε για καθηγητές του προγράμματος Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ (ΜΝΑΕ). 

Ελλείψεις και στο 2ο Γυμνάσιο Αίγινας. Μέχρι και την Παρασκευή 4/11, μαθητές του συγκεκριμένου σχολείου δεν είχαν διδαχθεί ούτε μια ώρα Φυσική, Χημεία, Βιολογία, Γεωγραφία, από την αρχή της σχολικής χρονιάς, με εξαίρεση δύο τμήματα, που τη Φυσική δίδαξε ο καθηγητής... Τεχνολογίας (το έχει Γ’ Ανάθεση)! Ακόμα όμως και μετά τη Γ’ φάση προσλήψεων αναπληρωτών, παραμένει κενό 5 ωρών σε αυτά τα μαθήματα! 

Φανερή απαξίωση των μορφωτικών δικαιωμάτων όλων των παιδιών γενικά, αλλά και ειδικά για τα παιδιά με γνωματεύσεις από τα ΚΕΔΑΣΥ. Στο μοναδικό Γυμνάσιο της Αίγινας (2ο Γυμνάσιο Αίγινας) με Τμήμα Ένταξης (Τ.Ε), δεν έχει προσληφθεί Μαθηματικός Ειδικής Αγωγής, αλλά ούτε Φυσικός, Χημικός ή Βιολόγος (ΠΕ04) Ειδικής Αγωγής, ενώ χρειάζεται άλλη μία φιλόλογο Ειδικής Αγωγής (για το Τ.Ε).

Λίγα ναυτικά μίλια από τον Πειραιά βρίσκεται το Αγκίστρι. Το λες και «ακριτικό» νησί (παρότι μια ώρα από τον Πειραιά) μιας και οι ελλείψεις είναι κυριολεκτικά άνευ προηγουμένου. Το σχολείο από την αρχή της χρονιάς ουσιαστικά υπολειτουργεί. Έξι παιδιά με γνωματεύσεις δεν έχουν καμία υποστήριξη από ειδικούς παιδαγωγούς καθώς το Γυμνάσιο με Λυκειακές Τάξεις του εν λόγω σχολείου, δεν διαθέτει Τμήμα Ένταξης, παρότι είναι αίτημα της εκπαιδευτικής κοινότητας. Στο σχολείο δεν υπάρχουν καθηγητές για να διδαχθούν τα μαθήματα κατεύθυνσης.

Για παράδειγμα, μαθητής της Ομάδας Προσανατολισμού Οικονομικών Σχολών δεν έχει διδαχθεί μαθήματα της κατεύθυνσής του, καθώς υπάρχει 11 ώρες κενό σε καθηγητή οικονομικών. Στο μάθημα της Πληροφορικής υπάρχει κενό 14 ωρών, στα μαθήματα της ειδικότητας ΠΕ02 (φιλολογικά) κενό 13 ωρών, που η Διευθύντρια προσπαθεί να καλύψει με υπερωρία. Κενό 33 ωρών υπάρχει επίσης στα μαθηματικά. 

Αντίστοιχη η κατάσταση  και στο Γυμνάσιο του Μεσαγρού Αίγινας, όπου υπάρχουν ανάλογες ελλείψεις, οι οποίες μάλιστα έχουν καταγγελθεί προ ημερών από τον Σύλλογο Γονέων του σχολείου. Ίδια κατάσταση για μαθητές με γνωματεύσεις και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, αφού ακόμα δεν υπάρχει Τμήμα Ένταξης, παρά το σχετικό αίτημα εκπαιδευτικών και γονιών. Τα μαθήματα της ειδικότητας ΠΕ04  (Φυσική, Χημεία, Βιολογία, Γεωγραφία) δεν έχουν διδαχθεί από την αρχή της σχολικής χρονιάς, ενώ μόλις πριν λίγες μέρες εστάλη καθηγήτρια Βιολογίας για 6 ώρες. Επίσης, υπάρχουν κενά 10 ωρών σε φιλολογικά μαθήματα, 12 ωρών στα μαθηματικά. Με υπερωρίες που αναλαμβάνει ο ίδιος προσπαθεί να μαζέψει τα ασυμμάζευτα και σε αυτό το σχολείο ο Διευθυντής.
Κενό 6 ωρών υπάρχει στο μάθημα της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής στο 1ο Γυμνάσιο Αίγινας, 5 ώρες Μαθηματικά στο ΓΕΛ Αίγινας. 

Τέλος, ενδεικτικό των όρων με τους οποίους καλούνται να εργαστούν οι εκπαιδευτικοί το 2022 (μισθοί ψίχουλα, τεράστιο κόστος διαβίωσης-μετακίνησης, καμία κρατική μέριμνα-στήριξη, πρόσληψη μέσα στο Νοέμβρη), είναι ότι 26 στους 124 εκπαιδευτικούς που προσλήφθηκαν στη Γ’ φάση, πριν λίγες μέρες, δεν ανέλαβαν υπηρεσία, δηλαδή παραιτήθηκαν. Παρά το γεγονός ότι, οι συγκεκριμένοι συνάδελφοι/συναδέλφισσες θα αντιμετωπίσουν ποινή αποκλεισμού δύο ετών, δηλαδή θα αδυνατούν να εργαστούν σε δημόσιο σχολείο δύο χρόνια!

Μετά τα παραπάνω, τι άλλο να πει κανείς; Πόση αναβάθμιση της δημόσιας εκπαίδευσης να αντέξει κάποιος; Η απαράδεκτη αυτή κατάσταση έχει όνομα και υπεύθυνο! Είναι η πολιτική που αντιμετωπίζει σαν κόστος και τελικά σφαγιάζει τις ανάγκες των μαθητών και των εκπαιδευτικών. Είναι η πολιτική που έχει αφήσει τα σχολεία άδεια από εκπαιδευτικούς και απαιτούνται χιλιάδες προσλήψεις αναπληρωτών, για να δουλέψουν όπως-όπως. Είναι η διαχρονική πολιτική όλων των κυβερνήσεων, συνυπεύθυνη για την απαράδεκτη αυτή κατάσταση! Απαιτούμε:

• Να καλυφθούν εδώ και τώρα όλα τα κενά, με προσλήψεις εκπαιδευτικών!

• Να δημιουργηθούν Τμήματα ένταξης στο Γυμνάσιο Μεσαγρού και στο Γυμνάσιο με Λυκειακές Τάξεις Αγκιστρίου, όπως ζητούν γονείς και εκπαιδευτικοί!

• Μέτρα στήριξης των εκπαιδευτικών, ιδιαίτερα όσων έρχονται από άλλες περιοχές, για να μπορούν να εργαστούν ανθρώπινα, να επιτελέσουν το παιδαγωγικό τους έργο!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

tempi
Τέμπη: Κατεπείγουσα προκαταρκτική εξέταση του Αρείου Πάγου για το «χαμένο» υλικό καμερών
Ένα ακόμη γεγονός ήρθε να επιβεβαιώσει τη μεθοδευμένη απόπειρα συγκάλυψης του εγκλήματος των Τεμπών
Τέμπη: Κατεπείγουσα προκαταρκτική εξέταση του Αρείου Πάγου για το «χαμένο» υλικό καμερών
vivlia
Οι «Εκδόσεις Πουκαμισάς» για το πολλαπλό βιβλίο: Παρανόηση ότι ένας φροντιστηριακός όμιλος συγγράφει σχολικά βιβλία
«Καμία σύμβαση δεν έχει υπογραφεί με το ΙΕΠ και καμία πρόταση σχολικού βιβλίου δεν έχει ακόμη εγκριθεί»
Οι «Εκδόσεις Πουκαμισάς» για το πολλαπλό βιβλίο: Παρανόηση ότι ένας φροντιστηριακός όμιλος συγγράφει σχολικά βιβλία
Παπούτσια
Μυστήριο με κλοπές παπουτσιών σε νηπιαγωγείο – Το βίντεο από τις κάμερες που «πρόδωσε» τον δράστη
Ο δράστης αποδείχθηκε ότι δεν ήταν άνθρωπος αλλά… μία νυφίτσα!
Μυστήριο με κλοπές παπουτσιών σε νηπιαγωγείο – Το βίντεο από τις κάμερες που «πρόδωσε» τον δράστη