Thumbnail
Δεν έχει περάσει πολύς καιρός από την περίοδο που ορισμένες παρατάξεις διαρρήγνυαν τα ιμάτιά τους και λοιδορούσαν την ΠΑΣΚ για τις συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων.

Ποιος τελικά ευνοεί τις συγχωνεύσεις των σχολείων;

Δεν έχει περάσει πολύς καιρός από την περίοδο που ορισμένες παρατάξεις διαρρήγνυαν τα ιμάτιά τους και λοιδορούσαν την ΠΑΣΚ για τις συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων. Οι συνδικαλιστές της ΔΑΚΕ συνεπικουρούμενοι από την Αγωνιστική Συνεργασία ανέδειξαν εαυτούς προστάτες των σχολικών μονάδων που «απειλούνταν» από την πολιτική του Υπουργείου Παιδείας και τις αποφάσεις του.

Πως όμως αντιλαμβάνονται το ρόλο τους και πως ενεργούν, δεν το δείχνουν τα λόγια, το αποδεικνύουν οι πράξεις.

Στο δήμο Καλαμαριάς Θεσσαλονίκης  όπου το πρόβλημα της σχολικής στέγης είναι έντονο, προτάθηκε η συγχώνευση δύο σχολικών μονάδων (του 4ου και 5ου Γυμνασίου Καλαμαριάς), που καθεμιά κάλυπτε με τη λειτουργία της ένα αριθμό τουλάχιστον διακοσίων μαθητών. Η συγχώνευση των σχολείων δεν ήταν σε καμία περίπτωση απαραίτητη και αυτό έγινε φανερό στους εκπροσώπους του δήμου οι οποίοι τοποθετήθηκαν και ψήφισαν αρνητικά (εκτός από τους εκπροσώπους της ΔΑΚΕ που ψήφησαν θετικά) στην πρόταση συγχώνευσης. Θα περίμενε κάποιος, ο εκπρόσωπος της ΔΑΚΕ (αιρετός στην ανατολική Θεσσαλονίκη και πρόεδρος της Β΄ ΕΛΜΕ) να συμφωνήσει στην ΕΛΜΕ με την εκφρασμένη άποψη της πλειοψηφίας, καθώς και οι εκπρόσωποι των γονέων ήταν σύμφωνοι στην διατήρηση και των δύο σχολικών μονάδων, και οι δυο σύλλογοι διδασκόντων είχαν πάρει ομόφωνες αποφάσεις κατά της συγχώνευσης των δυο σχολικών μονάδων αλλά και η θέση του κλάδου είναι κατά των συγχωνεύσεων. Αντίθετα, όχι μόνο δεν συμφώνησε, αλλά έκανε και ότι ήταν δυνατό για να συγχωνευθούν τα σχολεία. Από την άλλη μεριά οι εκπρόσωποι της Αγωνιστικής Συνεργασίας αποφάσισαν να απουσιάζει το ένα μέλος τους από την κρίσιμη συζήτηση και ψηφοφορία της ΕΛΜΕ, διαμορφώνοντας με αυτή τους τη κίνηση την απόφαση. Έτσι λοιπόν αντιλαμβάνονται το ρόλο τους και τη θέση τους στο ζήτημα των συγχωνεύσεων. Η ΔΑΚΕ δια του αιρετού της πρωτοστατεί στην κατάργηση και η Συνεργασία σφυρίζει αδιάφορα απέχοντας και αφήνοντας περιθώρια για ένα ακόμα ψήφισμα καταγγελίας για μια συγχώνευση, άσχετα αν την προκάλεσε η ίδια.

Ας σοβαρευτούμε λοιπόν συνάδελφοι και ας δείξουμε ποιοι και πως υπηρετούμε το δημόσιο σχολείο και την δημόσια εκπαίδευση, όχι με λόγια και ανέξοδες παραστάσεις, αλλά με έργα και αποδείξεις.

Δεν είναι σύμπτωση ότι η ΠΑΣΚ που λιθοβολήθηκε πέρσι και τις προηγούμενες χρονιές, αναίτια, ήταν εκείνη που πρωτοστάτησε και κατόρθωσε με τις πράξεις της, τις προτάσεις της και την οργανωμένη της δράση να αποτρέψει την αλόγιστη και αυθαίρετη συγχώνευση σχολείων, διαμορφώνοντας και τη βάση συζήτησης γύρω από το ζήτημα. Καμιά συγχώνευση δεν γίνεται δεκτή αν δεν υπάρχει σύμφωνη γνώμη όλων των φορέων. Αυτή τη χρονιά όμως εκείνοι που πρωτοστατούσαν στις διαμαρτυρίες γίνονται οι «δήμιοι» των σχολείων. Ο αιρετός της ΔΑΚΕ προχωρά σε εισήγηση κατάργησης σχολικών μονάδων, μόνος αυτός γνώστης του τρόπου και των χαρακτηριστικών της εύρυθμης λειτουργίας, κόντρα στην άποψη των άλλων φορέων που αναγνώρισαν την αναγκαιότητα της διατήρησης των σχολικών μονάδων στη μορφή που και σήμερα υφίσταται. Συμπαραστάτης του σε αυτή τη λογική η «ένοχη»  σιωπή της Αγωνιστικής Συνεργασίας (Α.Σ.)

Να τους χαιρόμαστε

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα