Thumbnail
Αριστερή Πρωτοβουλία στη Β΄ ΕΛΜΕ Αχαΐας: Εκλογές 28/11

Αριστερή Πρωτοβουλία στη Β΄ ΕΛΜΕ Αχαΐας

Εκλογές 28 Νοέμβρη 2012

 

Συναδέλφισσες /Συνάδελφοι

Ζούμε μια συγκυρία (όπως διαμορφώνεται αμέσως μετά την ψήφιση του Μνημονίου 3 με την ισχνή πλειοψηφία των 153) κατά την οποία η ζωή μας ανατρέπεται άρδην: εργασιακά και συνδικαλιστικά δικαιώματα παραβιάζονται, συνταγματικά κατοχυρωμένα κεκτημένα (μονιμότητα) απειλούνται, τα εισοδήματα συρρικνώνονται, οι υπάλληλοι -όσοι καταφέρουν να γλιτώσουν από τη λαίλαπα απολύσεων που μεθοδεύεται- οδηγούνται στην πειθάρχηση, η τρομοκρατία και η παραπληροφόρηση χρησιμοποιούνται ως μέσο για  την χειραγώγηση του λαού και την κάμψη κάθε αντίστασης.

Είναι γνωστός ο αίτιος: η παγκόσμια κρίση οδηγεί Ε.Ε. και Δ.Ν.Τ. στη λεηλασία των δικαιωμάτων των  εργαζομένων,  των δημόσιων υποδομών και του πλούτου της χώρας. Και οι δυο πλευρές επιχειρούν, μέσα στα πλαίσια της καπιταλιστικής-χρηματοπιστωτικής κρίσης που βουλιάζει το οικοδόμημα των αγορών διεθνώς, να αποφύγουν κόστη και να εξασφαλίσουν κέρδη. Κέρδη που προκύπτουν από την κατάρρευση της δικής μας ζωής. Η δε κυβέρνηση της χώρας λειτουργεί κανονικά ως «υπηρέτης δύο αφεντάδων» στερώντας μας κάθε ελπίδα για το μέλλον.

            Στο πλαίσιο αυτό η Δημόσια Εκπαίδευση κι οι λειτουργοί της μπαίνουν και πάλι στο στόχαστρο. Στόχος είναι η κατεδάφιση του Δημόσιου Χαρακτήρα της. Η «μεταρρύθμιση-εκσυγχρονισμός» προσανατολίζεται σε νέες μαζικές καταργήσεις τμημάτων και ειδικοτήτων, σχολών και σχολείων, ιδιαίτερα των ΕΠΑΛ & ΕΠΑΣ, τη δημιουργία μητροπολιτικών σχολείων-τεράτων και ιδιωτικοποίηση μεγάλου μέρους της Τεχνικής Εκπαίδευσης με το πέρασμα του 4ου έτους εξειδίκευσης του νέου Τεχνολογικού Λυκείου στους σχολάρχες των ΙΕΚ. Ο στόχος είναι σαφής: οι καθηγητές «να διδάσκουν και να μορφώνουν» τη νεολαία φτωχοί και όμηροι, τρομοκρατημένοι και υποταγμένοι με όπλο την «αξιολόγηση», την απειλή της εργασιακής περιπλάνησης ανά την Ελλάδα, της πειθάρχησης.

            Τώρα είναι ανάγκη να δράσουμε και πάλι άμεσα, αγωνιστικά και συντονισμένα. Για μας ο συνδικαλισμός δεν είναι πεδίο άσκησης της γραφειοκρατίας, υπηρέτησης στενών προσωπικών συμφερόντων ή κομματικών επιταγών. Τον αντιμετωπίζουμε ως τρόπο υπεράσπισης των εργασιακών μας δικαιωμάτων, του χώρου εργασίας, της ίδιας μας της ζωής και ξέρουμε ότι κάθε έδρα στο Δ.Σ έχει νόημα μόνο, όταν οι συνάδελφοι έχουν συνειδητοποιήσει  ότι κάθε λογική ανάθεσης έχει παρέλθει ανεπιστρεπτί κι οποιαδήποτε ανατροπή της κατάστασης προϋποθέτει τη δική τους συνειδητοποίηση και ενεργή  συμμετοχή. Επιδιώκουμε το συντονισμό και τη συνεργασία όλων των αγωνιζόμενων δυνάμεων και όλων των συναδέλφων στο κίνημα, στις συνελεύσεις, στα σχολεία και στο δρόμο του αγώνα για ένα ευρύ αμεσοδημοκρατικό Μέτωπο Παιδείας-Υγείας-Εργασίας, που έχει ανάγκη, όσο ποτέ άλλοτε η ζωή μας.

                        Μ’ αυτή ακριβώς τη λογική αποβλέπουμε στη στήριξή σας στις εκλογές για την ανάδειξη του Δ.Σ. της Β’ ΕΛΜΕ Αχαΐας.

 

Προτάσεις-θέσεις

·       Καλούμε όλα τα στελέχη της εκπαίδευσης να μην υποστηρίξουν τον αυταρχισμό (αξιολόγηση, πειθαρχικά, βίαιες μεταθέσεις-απώλεια οργανικής) του Υπουργείου Παιδείας. Να μην προχωρήσουν σε προγραφές και ΕΔΕ συναδέλφων αναζητώντας αφορμές απόλυσης. Προτείνουμε, αυτή η στάση τους να οδηγεί στη διαγραφή τους από τα σωματεία μας (ΟΛΜΕ / ΕΛΜΕ).

·    Όχι σε νέες συγχωνεύσεις-καταργήσεις σχολικών μονάδων και ιδιαίτερα ΕΠΑΛ & ΕΠΑΣ που μπαίνουν τώρα στο στόχαστρο. Τα σχολικά τμήματα να έχουν ως ανώτατο όριο τους 25 μαθητές (20 σε κατεύθυνση και Τεχνική Εκπαίδευση & 10 στο εργαστήριο). Να διεκδικηθούν ακόμη οι 20 ως ανώτατο όριο σε ειδικές περιπτώσεις και η αντιμετώπιση των ολιγομελών τμημάτων των τομέων και των ειδικοτήτων να γίνεται κατά περίπτωση.

·    Όχι σε συνενώσεις-καταργήσεις τομέων και ειδικοτήτων  στην Τεχνική Εκπαίδευση ενόψει του Νέου Τεχνολογικού Λυκείου, πράγμα που θα την αποδυναμώσει  και θα βάλει στο περιθώριο χιλιάδες συναδέλφους. Όλες οι ειδικότητες να λειτουργούν κάτω από την εποπτεία του Υπουργείου Παιδείας. Το 4ο έτος εξειδίκευσης που προβλέπεται, να είναι ενταγμένο στο  Δημόσιο Σχολείο με τους όρους της Δημόσιας Εκπαίδευσης.

·    Να μην υπάρξει καμιά αύξηση του διδακτικού ωραρίου.

·    Όχι στην αξιολόγηση-τρομοκρατία και στην αυτοαξιολόγηση σχολείων και εκπαιδευτικών, που κατηγοριοποιεί τα σχολεία, υποδουλώνει και απολύει. Κανένας συνάδελφος να μη γίνει αξιολογητής και διαγραφή από τα σωματεία όσων υπηρετούν την αξιολόγηση.

Υποστηρίζουμε:

·    Ο σύλλογος διδασκόντων του σχολείου να παραμείνει (όπως είναι επί του παρόντος) το κύριο όργανο διοίκησής του και να αποτιμά-αξιολογεί αυτός το εκπαιδευτικό έργο της σχολικής μονάδας (έτσι ισχύει, νομοθετικά, σήμερα) με στόχο τη βελτίωσή του κι όχι την τιμωρία (βαθμολογική/μισθολογική) των καθηγητών.

·  Ενιαίο μέτωπο αγώνα καθηγητών-γονιών-μαθητών.

·    Να δομηθεί άμεση σύνδεση των αιρετών μας με κάθε σχολική μονάδα (μέσω ενός αντιπροσώπου της) προκειμένου να αντιμετωπίζονται άμεσα-συλλογικά (μέσω της ΕΛΜΕ) τα θέματα των σχολικών μονάδων και των εκπαιδευτικών τους.

ΤΩΡΑ ΕΝΙΑΙΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΦΡΑΓΜΟΥΣ!

Αριστερή Πρωτοβουλία στη Β΄ ΕΛΜΕ Αχαΐας

ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 27/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

titanikos.jpg
Τιτανικός: Ο πραγματικός λόγος που δεν βρέθηκαν σκελετοί στα συντρίμμια
Η βύθιση του Τιτανικού το 1912 στοίχισε τη ζωή σε περίπου 1.517 ανθρώπους, πολλοί από τους οποίους παρασύρθηκαν από τα ρεύματα του ωκεανού ή...
Τιτανικός: Ο πραγματικός λόγος που δεν βρέθηκαν σκελετοί στα συντρίμμια