Thumbnail

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ                          Ελευσίνα   7/ 12/ 2012  

Α/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ                                  Αρ.Πρ. : 229

ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ                                          

ΕΔΡΑ: 11ο Δημ.Σχολείο Ελευσίνας                                    ΠΡΟΣ:

Εθν.Αντιστάσεως & Φρ.Φουτρή                         Δ/ΝΤΗ  ΕΚΠ/ΣΗΣ ΠΕ ΔΥΤ.ΑΤΤΙΚΗΣ,

19200 Ελευσίνα                                                ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ, 

Πληρ. :Ιακώβου Νένα                                        ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ  ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ  ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ,

Τηλ. : 6948-566258                                            ΕΝΩΣΕΙΣ ΓΟΝΕΩΝ, ΜΜΕ,

Blog: http://syllogikadytatt.blogspot.com                 ΔΣ ΔΟΕ

Mail[email protected]

ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΑΠΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ

   Τρεις μήνες μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς και με τη λήξη του Α’ τρίμηνου τα κενά  σε δημοτικά σχολεία και νηπιαγωγεία της  Δυτικής Αττικής εξακολουθούν να μένουν ακάλυπτα εις βάρος της μόρφωσης των παιδιών και των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών. Τα αποτελέσματα της μνημονιακής πολιτικής για την Παιδεία με τους 5 μόνιμους διορισμούς δασκάλων, πανελλαδικά, και τις περικοπές στους αναπληρωτές είναι πλέον ορατά σε όλη την χώρα. Ακόμα και σήμερα υπάρχουν δεκάδες σχολεία στην περιοχή μας τα οποία αδυνατούν να αναπτύξουν πλήρως και σύμφωνα με τις διακηρυγμένες παιδαγωγικές αρχές το πρόγραμμά τους αφού:

1. Σε πολλά σχολεία δεν υπάρχουν δάσκαλοι/ες για την κάλυψη του ολοήμερου σχολείου ή των τάξεων του πρωινού προγράμματος.  Τα κενά αυτά καλύπτονται από τη Διεύθυνση με μπακαλίστικες και αντιπαιδαγωγικές πρακτικές που περιλαμβάνουν μετακινήσεις συναδέλφων με προφορικές εντολές από περιοχή σε περιοχή (σε πολλές περιπτώσεις οι εντολές αυτές αλλάζουν από μέρα σε μέρα) για λίγες ώρες ή για να αναλάβουν άλλη τάξη του πρωινού προγράμματος ή ολοήμερου (αλήθεια αν συμβεί ένα ατύχημα κατά τη μετακίνηση συναδέλφου ποιος φαίνεται πως φέρει την ευθύνη;), εκ περιτροπής μετακινήσεις συναδέλφων από το πρωινό πρόγραμμα στο ολοήμερο, κατάργηση της ενισχυτικής διδασκαλίας και της  κατ’ οίκον διδασκαλίας για παιδιά με προβλήματα υγείας, επιβολή, απλήρωτων φυσικά, υπερωριών. Το «πηγαινέλα – μπες - βγες» των συναδέλφων από τη μια μέρα στην άλλη σε διαφορετικές τάξεις και σχολεία οδηγεί στη διατάραξη της εύρυθμης λειτουργίας των σχολικών μονάδων, της παιδαγωγικής σχέσης μαθητών-εκπαιδευτικών και του οικογενειακού προγραμματισμού των συναδέλφων. Οι συνάδελφοι/ισσες διευθυντές/ριες των σχολικών μονάδων καλούνται συνεχώς να διαμορφώνουν νέα ωρολόγια προγράμματα τα οποία μόνο ταχυδακτυλουργοί θα μπορούσαν να συντάξουν χωρίς παραβίαση των παιδαγωγικών κατευθύνσεων του Υπουργείου. Πώς μπορεί για παράδειγμα να κατεβαίνει ένας συνάδελφος στο ολοήμερο (10:00 -16:00) χωρίς να αναιρείται η παιδαγωγική αρχή που θέλει το μάθημα της Γλώσσας να γίνεται το πρώτο διδακτικό δίωρο; Πώς μπορεί να βγει καινούριο πρόγραμμα όταν τους ίδιους εκπαιδευτικούς μοιράζονται δύο ή και περισσότερα σχολεία;

2. Έχει καταργηθεί ουσιαστικά η διδασκαλία της β’ ξένης γλώσσας στο δημόσιο σχολείο καθώς από την αρχή της χρονιάς οι μαθητές δεν έχουν κάνει ούτε μία ώρα γερμανικών! Έτσι ενώ το μάθημα παραμένει στο πρόγραμμα, συνάδελφοι άσχετοι προς το αντικείμενο καλούνται να κάνουν «φύλαξη» των μαθητών για να μπαλώσουν τα κενά, συχνά με προφορικές εντολές που παραβιάζουν το διδακτικό τους ωράριο. Στα περισσότερα σχολεία διδάσκεται μόνο το μάθημα των γαλλικών αφού δεν έχουν προσληφθεί εκπαιδευτικοί της αντίστοιχης ειδικότητας. Το γεγονός αυτό από μόνο του αποτελεί άλλη μια ανισότητα ανάμεσα στα σχολεία και στους μαθητές. Είναι  κατάφωρη κοροϊδία πια να καλεί το Υπουργείο τους μαθητές να διαλέξουν τη β’ ξένη γλώσσα και να κάνει λόγο για πιστοποίηση και αξιολόγηση της γλωσσομάθειας στα σχολεία.

3.  Ούτε η προσχολική αγωγή γλιτώνει από την υποχρηματοδότηση της Παιδείας. Υπάρχουν νηπιαγωγεία στα οποία το ολοήμερο καλείται να κλείσει   ενώ σε άλλα δόθηκε εντολή να διωχθούν τα νήπια παρά το γεγονός ότι έχουν εγγραφεί σε αυτά. Το δε ωράριο των νηπιαγωγών ακόμα περιμένει τη θεσμοθέτησή του.

Συνάδελφοι και συναδέλφισσες,

Τα μέλη του Δ.Σ. γίνονται καθημερινά δέκτες την απόγνωσης τόσο των συναδέλφων που δεν ξέρουν σε ποιο σχολείο θα τους βρει η επόμενη μέρα όσο και των γονιών που βιώνουν από πρώτο χέρι τι σημαίνει η διάλυση της δημόσιας εκπαίδευσης για τη μόρφωση και την ψυχική γαλήνη των παιδιών τους. Επειδή τα προβλήματα ακόμα και όταν αφορούν ένα συνάδελφο ή μια σχολική μονάδα επηρεάζουν με τη μορφή ντόμινο όλα τα σχολεία της περιοχής:

  • Απαιτούμε προσλήψεις για την κάλυψη όλων των κενών.
  • Να ενημερώσουμε επίσημα τους γονείς για την κατάσταση, να ζητήσουμε έγκριση για σχόλασμα των παιδιών και να ανακοινώσουμε τη λειτουργία του σχολικού προγράμματος που επιτρέπει το υπάρχον προσωπικό στο σχολείο
  • Καλούμε τους συλλόγους διδασκόντων όλων των σχολείων και ειδικά όσων θίγονται άμεσα να συντάξουν πρακτικά με τα οποία αντιτίθενται στις μετακινήσεις συναδέλφων και στην παραβίαση του διδακτικού  ωραρίου. Να μη στηρίξουν «λύσεις» που παραβιάζουν τα εργασιακά δικαιώματα και τα ωράρια και θα αποτελέσουν μόνιμη κατάσταση αν το επιτρέψουμε.
  • Είμαστε αντίθετοι με  μετακινήσεις  εκπ/κών στη μέση της χρονιάς.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 6/10

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Τηλεκπαίδευση: Μαζικοί αποχή ζητούν γονείς στα Χανιά
Προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών: Να γιατί δεν «έτρεξε» σήμερα το σύστημα
Γίνεται προσπάθεια από το Υπουργείο Παιδείας να ανακοινωθούν την Δευτέρα οι προσλήψεις των αναπληρωτών εκπαιδευτικών
Προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών: Να γιατί δεν «έτρεξε» σήμερα το σύστημα
τουρνικιωτης
Πολυτεχνείο Κρήτης: Τελετή Αναγόρευσης του Ομότιμου Καθηγητή Παναγιώτη Τουρνικιώτη σε Επίτιμο Καθηγητή της Σχολής Αρχιτεκτόνων Μηχανικών
Η τελετή αναγόρευσης θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 16 Οκτωβρίου και ώρα 19:30
Πολυτεχνείο Κρήτης: Τελετή Αναγόρευσης του Ομότιμου Καθηγητή Παναγιώτη Τουρνικιώτη σε Επίτιμο Καθηγητή της Σχολής Αρχιτεκτόνων Μηχανικών