ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Αιγάλεω 24 – 1 - 13
Π . Ε ΑΙΓΑΛΕΩ
Ρ.Φεραίου 20
ΠΡΟΣ : - Το Υπουργείο Παιδείας, τα μέλη του Συλλόγου μας
- Δ.Σ της ΔΟΕ και Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ- ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ
Η αξιολόγηση στην εκπαίδευση αποτελεί κεντρικό μηχανισμό για την εγκατάλειψη της Δημόσιας Δωρεάν Παιδείας, την κατάργηση της μονιμότητας των εκπαιδευτικών, τη βαθμολογική και μισθολογική καθήλωση, την κατασυκοφάντησή τους, τAην υποταγή, τη διασπορά του φόβου με την προοπτική των μαζικών απολύσεων. Η Συγκυβέρνηση (ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΔΗΜΑΡ) με το νομοσχέδιο-έκτρωμα θέλει να μας μετατρέψει από εκπαιδευτικούς σε πειθήνιους, υπηκόους και υποταγμένους υπάλληλους. Εφαρμόζοντας πλήρως την πολιτική του ΟΟΣΑ, της Ε.Ε., του ΔΝΤ και της τρόϊκα, διαλύουν το δημόσιο σχολείο και καταστρέφουν τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών με χιλιάδες απολύσεις, διαθεσιμότητες και αργίες.
Η διαχρονική θέση του συλλόγου είναι ξεκάθαρη: Δεν έχουμε διαφωνίες που αφορούν τον τρόπο και τις τεχνικές εφαρμογής της αξιολόγησης. Λέμε συνολικά ένα ξεκάθαρο «όχι στην αξιολόγηση», δώσαμε εδώ και χρόνια και δίνουμε και τώρα τη μάχη για να μην περάσει, να τη μπλοκάρουμε στην πράξη, γιατί αποτελεί κρίσιμο εργαλείο για την επιβολή της άθλιας αντιεκπαιδευτικής πολιτικής, τη χειραγώγηση του μάχιμου εκπαιδευτικού και τη διάλυση του δημόσιου σχολείου. Γι’ αυτό:
· Καλούμε όλους τους συναδέλφους/ισσες σε επαγρύπνηση και σε από κοινού συλλογική αντίσταση για να μην περάσουν τα εφιαλτικά, για το μέλλον μας, σχέδια του υπουργείου Παιδείας και της συγκυβέρνησης. Καλούμε τους συναδέλφους για την υπεράσπιση του συλλογικού μας «όχι στην αξιολόγηση» και στα προγράμματα της αξιολόγησης και της αυτοαξιολόγησης των σχολικών μονάδων. Ο Σύλλογος Π.Ε Αιγάλεω καλύπτει κάθε συνάδελφο και κάθε σύλλογο διδασκόντων σ’ αυτή την κατεύθυνση. Το προσεχές διάστημα ο Σύλλογος μας, κατόπιν σχετικής ομόφωνης απόφασης θα συνεχίσει να μπλοκάρει κάθε προγραμματισμένο σεμινάριο του υπουργείου που αφορά την αξιολόγηση.
· Λέμε ΟΧΙ στη διάσπαση και τη διαίρεση του Κλάδου κι αυτές τις κρίσιμες ώρες καλούμε όλους τους συναδέλφους/ισσες Διευθυντές των σχολείων και τους Σχολικούς συμβούλους, να πάρουν ξεκάθαρη θέση στο πλευρό του εκπαιδευτικού κινήματος κόντρα στα σχέδια του νέου επιθεωρητισμού, του κανιβαλισμού και των απολύσεων. Να μην επιτρέψουμε σε καμία Επιτροπή και σε κανέναν Υπουργό να μας χλευάζει, να μας συκοφαντεί και να παίζει άθλια επικοινωνιακά παιχνίδια σε βάρος μας. Κανένας αξιολογητής στην τάξη. Σε κάθε απόπειρα επίσκεψης αξιολογητή και προσπάθεια εφαρμογής της αξιολόγησης καλούμε τους συναδέλφους να καλούν αμέσως το Δ.Σ του Συλλόγου μας. Κανείς αξιολογητής δεν μπορεί να είναι μέλος σωματείου. Πρέπει όλοι να καταλάβουμε ότι αν θέλουμε να έχουμε μέλλον, δουλειά κι αξιοπρέπεια πρέπει να ανατρέψουμε ΤΩΡΑ το νομοσχέδιο - έκτρωμα. Τέλος καλούμε τη ΔΟΕ να σταματήσει τα μισόλογα, να στηριχθεί στις διαθέσεις της πλειοψηφίας των συναδέλφων και να συντονιστεί με τις αποφάσεις των εκπαιδευτικών συλλόγων για να μπλοκάρουμε την ψήφιση και την εφαρμογή της «αξιολόγησης».
===============================
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Π.Ε ΑΙΓΑΛΕΩ Αιγάλεω 24-1-2013
ΠΡΟΣ : - Το Υπουργείο Παιδείας, τα μέλη του Συλλόγου μας
- Δ.Σ της ΔΟΕ και Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε
Θέμα: Νέο Νομοσχέδιο για την Ειδική Αγωγή
Το Υπουργείο Παιδείας, στα πλαίσια των κατευθύνσεων Ε.Ε., ΟΟΣΑ, των επιταγών του κεφαλαίου και της γενικότερης αντιλαϊκής πολιτικής, με νέο πολυνομοσχέδιο, που τέθηκε ήδη σε διαβούλευση, δίνει το τελικό χτύπημα στη Δημόσια Ειδική Αγωγή (Ε.Α.) Με το νομοσχέδιο τα ειδικά σχολεία μετατρέπονται σε Κέντρα Υποστήριξης μιας ενότητας σχολικών μονάδων, που ονομάζεται πλέον Σχολικό Δίκτυο Εκπαίδευσης και Υποστήριξης (ΣΔΕΥ) και δημιουργείται με απόφαση του περιφερειακού διευθυντή. Το ΣΔΕΥ, εκτός των άλλων, έχει σκοπό να συντονίζει τις σχολικές μονάδες μέλη του, ώστε να εντάσσουν και να υποστηρίζουν τους μαθητές με ειδικές ανάγκες και να συντονίζουν τα αντίστοιχα τμήματα ένταξης και παράλληλης στήριξης.
Σε κάθε σχολική μονάδα δημιουργείται Επιτροπή Διαγνωστικής Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης και Υποστήριξης (ΕΔΕΑΥ), που θα αποτελείται από το διευθυντή, τον εκπαιδευτικό Ε.Α. του Τμήματος Ένταξης ή της Παράλληλης Στήριξης του σχολείου, έναν ψυχολόγο κι έναν κοινωνικό λειτουργό από το Κέντρο Υποστήριξης του ΣΔΕΥ ή του ΚΕΔΔΥ. Η επιτροπή αυτή «θα διαμορφώνει πρόγραμμα διαφοροποιημένης διδασκαλίας για τους μαθητές με διαπιστωμένη δυσκολία μάθησης (παραπέμποντας όσους χρειάζονται επιπλέον υποστήριξη σε ...εξωσχολικές υπηρεσίες!), θα διαμορφώνει προγράμματα πρώιμης προσχολικής παρέμβασης, θα παρακολουθεί την εφαρμογή της όλης διαδικασίας, θα συντονίζει και θα παραπέμπει όσους μαθητές χρειάζονται γνωμάτευση από τα ΚΕΔΔΥ». Ας φανταστούμε τι σημαίνει όλη αυτή η διαδικασία: αποδυνάμωση των ειδικών σχολείων αφού θα πρέπει να εξυπηρετούν όχι μόνο της ανάγκες του ειδικού σχολείου αλλά πολλών ακόμη σχολικών μονάδων (21 Δημοτικών και 25 Νηπιαγωγείων στην περιοχή μας)!!!
Το μειωμένο προσωπικό των ΚΕΔΔΥ ή των ειδικών σχολείων θα πρέπει να πηγαίνει και να εκπονεί προγράμματα διαφοροποιημένης διδασκαλίας!!! Είναι κάποιος που πιστεύει ότι κάτι τέτοιο είναι εφικτό σε μια περίοδο που ταυτόχρονα η πολιτική του υπουργείου είναι να μειώνει το προσωπικό τους; Και μάλιστα, σύμφωνα με το νομοσχέδιο, μόνο αν εφαρμοστούν προγράμματα διαφοροποιημένης διδασκαλίας και δεν είναι αποτελεσματικά θα μπορεί να παραπέμπεται το παιδί για διάγνωση στα ΚΕΔΔΥ!!! Ένας αποτελεσματικός τρόπος για να μειώσουν τα αιτήματα προς τα ΚΕΔΔΥ και να στείλουν τους γονείς στα ιδιωτικά κέντρα. Άλλωστε, το ίδιο νομοσχέδιο δίνει τη δυνατότητα σε άλλους φορείς – και ιδιωτικούς – να αξιοποιούν το χώρο του σχολείου για να δημιουργήσουν δομές υποστήριξης για Ε.Α. Έτσι, το υπουργείο καταφέρνει να μετατρέψει ένα πάγιο αίτημα για υποστηριχτικές δομές μέσα στη σχολική κοινότητα σε μια διαδικασία που θα στερεί πολύτιμο χρόνο από παιδιά που χρίζουν διάγνωσης και υποστήριξης ενώ ανοίγει ακόμη περισσότερο το δρόμο στους ιδιώτες στο χώρο της Ε.Α. Υπάρχει εμπειρία για το τι βίωσαν οι οικογένειές τους και τα ίδια τα παιδιά με αυτισμό ή νοητική στέρηση που «εντάχθηκαν» στα γενικά σχολεία. Επιπλέον, γνωρίζουμε ότι η συγκεκριμένη διαδικασία «ένταξης» δημιουργεί πλείστα προβλήματα στα ήδη επιβαρημένα γενικά σχολεία.
Η ευθύνη για τη διδασκαλία παιδιών με ειδικές ανάγκες μεταφέρεται στον εκπαιδευτικό της τάξης όπως φάνηκε και από την τακτική του υπουργείου τη φετινή χρονιά που δεν ανταποκρίθηκε με προσλήψεις εκπαιδευτικών στα αιτήματα για παράλληλη στήριξη.
Η διαδικασία αυτή εντάσσεται στη λογική της γενικευμένης "ένταξης", χωρίς επιστημονικά κριτήρια και ανεξάρτητα αν το παιδί μπορεί ή όχι να ενταχθεί στο γενικό σχολείο! Έτσι το αστικό κράτος αποποιείται την υποχρέωση που έχει στον κρίσιμο κι ευαίσθητο τομέα της Ε.Α, φορτώνει το κόστος στις πλάτες των γονιών και παραδίδει τα 185 χιλιάδες παιδιά με ειδικές ανάγκες μαζί με τις οικογένειές τους βορά στην κερδοσκοπία επιχειρήσεων και φιλάνθρωπων!
Αξίζει να σημειωθεί, ότι μέχρι τώρα, από τα 185- 200 χιλιάδες παιδιά με ειδικές ανάγκες, μόνο ένας μικρός αριθμός παίρνει μέρος στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Πρέπει να σημάνει συναγερμός!
· Άμεσα να πραγματοποιηθούν Γενικές Συνελεύσεις και ΔΣ όλων των φορέων που εμπλέκονται στην εκπαίδευση για να καταδικάσουν το έγκλημα. Εκπαιδευτικοί, γονείς, αναπηρικό κίνημα, ειδικό επιστημονικό προσωπικό να συναντηθούν στον αγώνα για:
· να αποσυρθεί το νομοσχέδιο της διάλυσης της δημόσιας δωρεάν Ε.Α.
· να χρηματοδοτηθεί γενναία ο ευαίσθητος αυτός χώρος και να δημιουργηθούν όλες οι αναγκαίες υποδομές ώστε όλα τα παιδιά με ειδικές ανάγκες να φοιτούν στη δημόσια ειδική αγωγή και εκπαίδευση.
· να μονιμοποιηθούν όλοι οι συμβασιούχοι στο χώρο της Ε.Α. (εκπαιδευτικοί, ειδικοί εκπαιδευτικοί και βοηθητικό προσωπικό) και να γίνουν όλοι οι αναγκαίοι διορισμοί ώστε να στελεχωθεί η Ε.Α. με μόνιμους εργαζόμενους.
==================================
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Αιγάλεω 24 – 1 - 13
Π . Ε ΑΙΓΑΛΕΩ
ΠΡΟΣ : Τα μέλη του Συλλόγου μας.
ΚΑΛΕΣΜΑ ΣΕ ΕΚΤΑΚΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ
Η Κυβέρνηση, το ΔΝΤ και η Ε.Ε προχωρούν και βαθαίνουν την αντιλαϊκή τους πολιτική. Μας γυρίζουν έναν αιώνα πίσω. Θέλουν να τσακίσουν κάθε αντίσταση. Ενώ γύρω μας η φτώχεια, η ανεργία και η πείνα καλπάζουν προωθούν:
Νομοσχέδιο για την αξιολόγηση το οποίο απαξιώνει, καθηλώνει, χειραγωγεί και οδηγεί σε χιλιάδες απολύσεις, εκπαιδευτικούς.
Νομοσχέδιο το οποίο διαλύει την Ειδική Αγωγή.
Νέα αυταρχικά Πειθαρχικά Συμβούλια τα οποία παραβιάζουν ακόμα και το τεκμήριο της αθωότητας και θα θέτουν σε διαθεσιμότητα και αργία εκπαιδευτικούς με την παραμικρή καταγγελία!!!
Μαζικές νέες συγχωνεύσεις-κλείσιμο σχολείων και τμημάτων.
Νέα μεγάλη μείωση μισθών μέσω των νέων περικοπών και της φορομπηχτικής τους πολιτικής.
Σαρωτικές αλλαγές στο Ασφαλιστικό με δραματικές μειώσεις συντάξεων.
Πρωτοφανείς περικοπές στη χρηματοδότηση της Παιδεία, με μηδενικούς διορισμούς (μόνιμων και αναπληρωτών) και υποχρηματοδότηση των σχολικών επιτροπών.
Την αύξηση ωραρίου.
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!!! ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΕΚΤΑΚΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ Πέμπτη 31-1-2013, στις 6.30 μ.μ στο 3ο Δ.Σ Αιγάλεω, Θηβών και Ιερολοχιτών |
(απέναντι από το γήπεδο Αιγάλεω).
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη