Thumbnail
Σε μια τέτοια κατεύθυνση προτείνουμε  η γενική συνέλευση να αποφασίσει τα εξης:

 

Ε΄ ΕΛΜΕ -Θ

Απόφαση της  Γενικής Συνέλευσης

Δεν θα πέσουμε, χωρίς να έχουμε δώσει τη μάχη, τώρα αποφασιστικό αγώνα διαρκείας!

Η γενικευμένη και συνεχής νεοσυντηρητική εφ’ όλης της ύλης επέλαση που δέχεται ο κόσμος της εργασίας, η παιδεία, η υγεία, τα δικαιώματα και οι κατακτήσεις δε μπορεί να σταματήσει με 24ωρες απεργίες διαμαρτυρίας, μπορεί να ανατραπεί μόνο με πολύμορφο αποφασιστικό αγώνα διαρκείας. Σε μια τέτοια κατεύθυνση προτείνουμε  η γενική συνέλευση να αποφασίσει τα εξης:

1. Την   έναρξη απεργιακού αγώνα διάρκειας με χαρακτήρα γενικού ξεσηκωμού και μπλακ αουτ σε δημόσιο κι ιδιωτικό τομέα, μέσα στο  Μάρτη. Για την εκπαίδευση αυτό μεταφράζεται σε αγωνιστικά  εκπαιδευτικά πενθήμερα που θα περιέχουν 48ωρες ή τριήμερες ή πενθήμερες απεργίες σε συντονισμό με άλλες ομοσπονδίες, καταλήψεις Περιφερειακών διευθύνσεων, ημέρα που «το σχολείο ανοίγει στην κοινωνία», με γονείς – μαθητές – σωματεία κάθε περιοχής και τη συγκρότηση κοινών επιτροπών αγώνα, αποκλεισμό του κέντρου των πόλεων, εκδηλώσεις που θα συμβάλλουν στην ανάπτυξη των αγώνων (π.χ. αξιολόγηση, αναδρομή και εκτιμήσεις από τους αγώνες  του κλάδου – αξιοποίησή τους, «νέο» σχολείο – αλλαγές στο Λύκειο  –  αλλαγές στα τεχνικά σχολεία, κ.α.), εκδηλώσεις για την αντιμετώπιση  ρατσιστικών – εθνικιστικών – φασιστικών αντιλήψεων, πολιτιστικομορφωτικά αφιερώματα και συναυλίες, ημέρα κινητοποίησης για την υγεία, με εργαζόμενους και νοσοκομειακούς στους χώρους υγείας, αποκλεισμούς Διευθύνσεων ή άλλων δημοσίων κτηρίων, συλλαλητήρια απογευματινά ή Σαββατοκύριακα. Καθοριστικό λόγο για τον προγραμματισμό των πενθήμερων θα έχουν οι συνελεύσεις που θα γίνονται κάθε βδομάδα, καθορίζοντας την αποφασιστική κλιμάκωση  του αγώνα κάθε φορά με βάση τα δεδομένα, αλλά με προοπτική να φτάσει μέχρι το τέλος της χρονιάς, και στις πανελλαδικές εξετάσεις.

2. Συγκροτούμε, άμεσα, σε όλα τα επίπεδα απεργιακές επιτροπές, παίρνοντας όλα τα απαιτούμενα μέτρα προετοιμασίας και Κεντρική Απεργιακή Επιτροπή, κέντρο συντονισμού και οργάνωσης του απεργιακού αγώνα που θα έχει και την ευθύνη συνεργασίας με τους άλλους κλάδους του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα, στην κατεύθυνση επίτευξης Γενικής Πολιτικής Απεργίας μέχρι την ανατροπής τους και της πολιτικής τους. Προτείνουμε τη συγκρότηση από όλες τις ΕΛΜΕ  και κοινής Απεργιακής Επιτροπής Θεσσαλονίκης, η οποία και θα έχει την ευθύνη του αγώνα στα πλαίσια του νομού. Για την Απεργιακή Επιτροπή της   Ε΄ ΕΛΜΕ, μετά τη συνέλευση των προέδρων θα ανακοινωθεί η ημέρα συνάντησής της.

3. Η κήρυξη εβδομάδας πανεκπαιδευτικής δράσης που προτείνει η ΟΛΜΕ μόνο εάν ενταχθεί σε ένα  πολύμορφο αποφασιστικό αγώνα, όπως προτείνουμε, και υπό την προϋπόθεση η ευθύνη του αγώνα να περάσει στις γενικές συνελεύσεις και οι οποίες θα καθορίζουν την εξέλιξή του, μπορούμε να διαμορφώσουμε μαζικούς όρους απάντησης στην επίθεση που δεχόμαστε και όρους νίκης του αγώνα μας.

4. Την Τρίτη 26/2, στις 7.00 μ. μ, στην ΕΔΟΘ να γίνει Διελμικό - κοινή συνάντηση των ΕΛΜΕ, στην οποία να καλεστούν να πάρουν μέρος και σύλλογοι Π.Ε. και εκπαιδευτικοί όπου να συζητηθεί και οργανωθεί συνολικά ο προγραμματισμός δράσης του κλάδου κι η απάντηση  του κινήματος  στον καταιγισμό μέτρων ενάντια  στην παιδεία, τους εκπαιδευτικούς, τους εργαζόμενους και την κοινωνία

5. Συμμετέχουμε στη συγκέντρωση της Πέμπτης 28/2, στις 6 μ. μ. στο Άγαλμα  Βενιζέλου  που αποφάσισε η συνέλευση των πρωτοβάθμιων σωματείων που συμμετείχαν στη σύσκεψη των  πρωτοβάθμιων σωματείων την Κυριακή 17/2 και στην οποία συμμετείχε και η δική μας ΕΛΜΕ. Εκτιμάμε ότι, μετά τα πετυχημένα συλλαλητήρια  της απεργίας στις 20/2, πρέπει,  διαδηλώνοντας να περάσει το μήνυμα της συνέχειας του αγώνα, καθώς και διαμόρφωσης προϋποθέσεων κλαδικά σωματεία  και ομοσπονδίες να συμπαραταχθούν στους αγώνες που ξεκινάει η εκπαίδευση.

6. Στις 2 Μάρτη ή στις 9 Μάρτη, να οργανωθεί κινητοποίηση για τα προβλήματα της  παιδείας, να υπάρξουν με πανεκπαιδευτικά χαρακτηριστικά που θα οργανωθούν με συλλογική ευθύνη των ΕΛΜΕ, των Διδασκαλικών Συλλόγων, του φοιτητικού και του μαθητικού κινήματος. Η κινητοποίηση να οργανωθεί στη βάση των οξυμένων προβλημάτων κενά, συγχωνεύσεις τμημάτων και σχολείων, το στοίβαγμα των μαθητών στα τμήματα και τις κατευθύνσεις, υποχρηματοδότηση των σχολείων, 30αρια τμήματα, αυθαίρετες μετακινήσεις, για τα προβλήματα όλων των ειδικοτήτων των αναπληρωτών και των σχολείων ειδικής αγωγής,  κλπ

7. Στις 4 Μάρτη, στην ΕΔΟΘ, στις 6.30μ.μ. στα πλαίσια του προγράμματος του κλάδου, οι ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης  οργανώνουμε εκδήλωση-συζήτηση με θέμα: «Αξιολόγηση μηχανισμός απολύσεων, συντελεστής μορφωτικής οπισθοδρόμησης, η απάντηση του κινήματος για την ανατροπή και τη μη εφαρμογή της.» και με ομιλητές Πανεπιστημιακούς, μέλη της ΟΛΜΕ, του ΚΕΜΕΤΕ, και των ΕΛΜΕ. Καλούνται οι συνάδελφοι να πάρουν μέρος και να μεταφέρουν τις αποφάσεις των συλλόγων τους, καθώς  και τις προσωπικές τους προτάσεις.

8. Στις 21 Μάρτη στα πλαίσια  της ημέρας κατά των ρατσιστικών διακρίσεων του ΟΗΕ, από κοινού όλες οι ΕΛΜΕ να στηρίξουμε τις δραστηριότητες της ΟΛΜΕ και άλλων φορέων και να καλέσουμε τους συναδέλφους να οργανώσουν ποικίλες παρεμβάσεις αντιρατσιστικού και  αντιφασιστικού περιεχομένου στα σχολεία όπως συζητήσεις, ομιλίες αφιερώματα, διαγωνισμούς, ταινίες  και ότι άλλο κρίνουν οι σύλλογοι διδασκόντων. Γενικότερα εκτιμάμε ότι για την αντιμετώπιση αντιρατσιστικών – εθνικιστικών – φασιστικών αντιλήψεων μέσα στα σχολεία, χρειάζεται να συμβάλουμε  στην ανάπτυξη πλατιού εκπαιδευτικού – πολιτιστικού- διεκδικητικού κινήματος για ένα σχολείο για όλα τα παιδιά και όλη τη γνώση χωρίς φραγμούς και διακρίσεις. Οι  ΕΛΜΕ να πάρουν την πρωτοβουλία της οργάνωσης αντιρατσιστικής και αντιφασιστικής συγκέντρωσης και διαδήλωσης, διαμορφώνοντας τις απαραίτητες προϋποθέσεις για την επιτυχία της ( έκδοση αφίσας, ανακοίνωσης, συμμετοχή άλλων φορέων για συνδιοργάνωση, δραστηριότητες με μαθητές, κ.α.) Προτείνουμε ακόμη οι ΕΛΜΕ που έχουμε αποφασίσει να οργανώσουμε την εκδήλωση - συζήτηση με θέμα «οι διαστρεβλώσεις στο περιεχόμενο των σχολικών βιβλίων της Ιστορίας κι η υποβαθμισμένη παρουσία,  του αντιφασιστικού και αντιχουντικού αγώνα του λαού και της νεολαίας» και  προσκεκλημένους ομιλητές  πανεπιστημιακούς, να πραγματοποιηθεί εκείνη την περίοδο. 

9. Συνεχίζουμε το συντονισμό με τα πρωτοβάθμια σωματεία και τις ομοσπονδίες σε επίπεδο νομού, συμμετέχοντας στο αγωνιστικό πρόγραμμα με συγκεντρώσεις και συλλαλητήρια που αποφασίζονται σε κοινές συσκέψεις των σωματείων και σε μια κατεύθυνση της πιο πλατειάς στήριξης και  του αγώνα όλων μας.

10. Αποφασιστικό άνοιγμα των ΕΛΜΕ σε κάθε Δήμο - γειτονιά για τη δημιουργία, μαζί με γονείς, μαθητές και  με άλλους φορείς, δικτύων αγωνιστικής αλληλεγγύης και διεκδίκησης των βασικών ζητημάτων της ζωής και της μόρφωσης της νεολαίας και του λαού. (Αξιοποιούμε γράμμα, πολιτιστικές δραστηριότητες, νέες συναντήσεις, κ.α)

11. Στα πλαίσια του προγράμματος του κλάδου προτείνουμε να ενταχθεί και η πρωτοβουλία του Δ.Σ. της ΕΛΜΕ να οργανώσει από κοινού και με άλλες ΕΛΜΕ  καμπάνια μαζικής εγγραφής των συναδέλφων στα σωματεία μας, οργανώνοντας και  εκδήλωση – συζήτηση με θέμα: «Ιστορική αναδρομή στους αγώνες του κλάδου και των εκπαιδευτικών η σημασία  τους και η συνεισφορά τους στη  σημερινή αναγκαία απάντηση του κινήματος στην επέλαση αντιδραστικών μέτρων στην παιδεία, την εργασία και την κοινωνία»

12. Η συνέλευση αποφασίζει την υλοποίηση σε τοπικό επίπεδο από κοινού και σε συνεργασία με τις άλλες ΕΛΜΕ, τους συλλόγους Π.Ε., τα πρωτοβάθμια σωματεία και άλλους φορείς  όλου του προγράμματος δράσης, εκτός από τις ημέρες της απεργίας, οι οποίες για να αποφασιστούν χρειάζεται η έγκριση τους  από συνέλευση ή Δ.Σ.

Η  Γ. Σ. αποφάσισε  να ψηφίσει την πρόταση της ΟΛΜΕ που περιέχεται στο πρόγραμμα δράσης στην τελική  ψηφοφορία που θα γίνει στη Γενική Συνέλευση των προέδρων, ώστε να υπάρξει αγωνιστική απόφαση του κλάδου, η οποία και θα αξιοποιηθεί για να απαντήσουμε στην ανελέητη επίθεση που δέχονται η εκπαίδευση,  οι εκπαιδευτικοί, οι εργαζόμενοι και η κοινωνία.

Ακόμη αποφάσισε να καταθέσει την απόφαση της ΕΛΜΕ στη συνέλευση των προέδρων ενάντια στην αξιολόγηση και την απαίτηση, απόσυρσης του Π. Δ, καθώς και να ζητήσει η Γ. Σ. να αποφασίσει μια σειρά από μέτρα μπλοκαρίσματος και μη εφαρμογής της αξιολόγησης  στην πράξη.

Η Γενική Συνέλευση δεν ενέκρινε κανένα από τα πλαίσια-αιτήματα που κατατέθηκαν, γιατί δε συγκέντρωσαν την απαραίτητη πλειοψηφία.

Τέλος η Γενική Συνέλευση ενέκρινε ψηφίσματα, τα οποία και θα κοινοποιηθούν.

 

                                                                                                                                  Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Πολυτεχνείο Κρήτης
Πολυτεχνείο Κρήτης: Επετειακή εκδήλωση στις 5/12 για τα 40 χρόνια λειτουργίας Σχολής Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης
Αναλυτικά το πρόγραμμα της εκδήλωσης
Πολυτεχνείο Κρήτης: Επετειακή εκδήλωση στις 5/12 για τα 40 χρόνια λειτουργίας Σχολής Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης
ekpaideytikoi_anaplirotew.jpg
Εκπαιδευτικοί: Ζητούν αυξήσεις στα οδοιπορικά – «Δραματική η επιβάρυνση από την ακρίβεια»
Αυξήσεις στις αποζημιώσεις μετακίνησης ζητούν οι εκπαιδευτικοί – Ανεπαρκής η σημερινή κάλυψη κόστους
Εκπαιδευτικοί: Ζητούν αυξήσεις στα οδοιπορικά – «Δραματική η επιβάρυνση από την ακρίβεια»
peripoliko77_705176734.jpg
Σοκ στον Βόλο: 40χρονος χτύπησε την κόρη του με καλώδια και έστειλε αστυνομικό στο νοσοκομείο
40χρονος χτύπησε την κόρη του και έστειλε στο νοσοκομείο τον αστυνομικό που πήγε να τον συλλάβει
Σοκ στον Βόλο: 40χρονος χτύπησε την κόρη του με καλώδια και έστειλε αστυνομικό στο νοσοκομείο