Thumbnail
  Οι διαθέσεις στη Πρωτοβάθμια προβλέπονταν από το 1566/1985 ακόμη, αλλά ήρθαν στην επικαιρότητα με τον 3848/2010, καθώς και με αλλεπάλληλες διευκρινιστικές εγκυκλίους, οι οποίες συνήθως δημιουργούν σύγχυση κα προβληματισμούς.  

 

ΔΕΜΕΡΔΕΣΛΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ κινητό: 6937271637

ΑΙΡΕΤΟΣ AΠΥΣΔΕ AN. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ-ΘΡΑΚΗΣ e-mail: [email protected]

ΜΠΑΛΑΣΚΑΣ ΛΑΜΠΡΟΣ κινητό:6944426160

ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΑΙΡΕΤΟΣ AΠΥΣΔΕ AN. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ-ΘΡΑΚΗΣ e-mail: [email protected]

 

ΔΙΑΘΕΣΕΙΣ ΣΤΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ

Οι διαθέσεις στη Πρωτοβάθμια προβλέπονταν από το 1566/1985 ακόμη, αλλά ήρθαν στην επικαιρότητα με τον 3848/2010, καθώς και με αλλεπάλληλες διευκρινιστικές εγκυκλίους, οι οποίες συνήθως δημιουργούν σύγχυση κα προβληματισμούς.

Αν είχαν δημιουργηθεί επαρκείς οργανικές θέσεις στην Α/θμια ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ, τα προβλήματα και δυστυχώς οι όποιες αντιπαραθέσεις μεταξύ συναδέλφων θα είχαν μειωθεί κατά πολύ.

Θα προσπαθήσουμε να τα διερευνήσουμε ξεκινώντας από το επίκαιρο (λόγω των αιτήσεων μεταθέσεων που έγιναν πρόσφατα) θέμα των μορίων.

Α) ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ

Όσοι διατίθενται στην Α/θμια μοριοδοτούνται σύμφωνα με την εγκύκλιο των μεταθέσεων (παρ.3, εδάφιο ε)ως εξής:

 «Οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι διατίθενται ολικά ή μερικά σε σχολεία της Α/θμιας Εκπαίδευσης για τις ανάγκες της Υπηρεσίας ή διατέθηκαν για συμπλήρωση ωραρίου σε ΙΕΚ, λαμβάνουν τα μόρια δυσμενών συνθηκών της πλησιέστερης σχολικής μονάδας δευτεροβάθμιας, αρκεί να μην υπολείπονται των μορίων της οργανικής τους θέσης (ή της προσωρινής τους τοποθέτησης). Σε κάθε περίπτωση ο υπολογισμός των μορίων συνθηκών διαβίωσης γίνεται σύμφωνα με τα εδάφια γ και δ της υποπαραγράφου 3.1.3 της παραγράφου 3.1 του Κεφαλαίου Δ΄ (σελ. 15 και 16) της ανωτέρου εγκυκλίου

Επεξηγήσεις: 1) αυτό ισχύει για ΟΛΟΥΣ, είτε διατέθηκαν με αίτησή τους, είτε χωρίς 2) Οι διαθέσεις αυτές είναι ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ για τις ανάγκες της Υπηρεσίας, ανεξάρτητα αν περίσσευαν εξ ολοκλήρου ή αν στη θέση της οργανικής ή προσωρινής τους τοποθέτησης δημιουργήθηκε κενό διότι συνολικά στη περιοχή μετάθεσής τους υπήρχε υπεραριθμία. 3) Αυτό βέβαια τους διαφοροποιεί σε σχέση με όσους  διατίθενται ή αποσπώνται μέσα στην ίδια βαθμίδα γιατί σ αυτές τις περιπτώσεις η μοριοδότηση (αν δηλαδή η διάθεση γίνεται για τις ανάγκες της Υπηρεσίας) εξαρτάται από το αν έγινε με αίτησή τους ή χωρίς, καθώς και αν η διάθεσή τους δημιουργεί κενό  στη θέση από όπου αποχωρούν.

ΠΡΟΤΑΣΗ: Να ισχύει ΕΝΑΣ κανόνας για όλους: κάθε εκπαιδευτικός να παίρνει τα μόρια των σχολείων στα οποία εργάζεται.

B) ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΣΤΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ

Επειδή γίνονται σε 3 φάσεις (1η από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ, 2η από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΠΕ διαφορετικού νομού και 3η ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΠΕ του ίδιου νομού), δημιουργούνται πολλά προβλήματα με τις τοποθετήσεις ΟΤΑΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ξεχωριστά και όχι ενιαία.

ΠΡΟΤΑΣΗ: Οι διευθύνσεις (Πρωτοβάθμιες και Δευτεροβάθμιες) να ανακοινώνουν έγκαιρα τα κενά και τα πλεονάσματα με πρόβλεψη (το αργότερο τον Ιούλιο), οι αποσπάσεις ( από άλλα ΠΥΣΔΕ) να γίνονται αρχικά στην δευτεροβάθμια και να εξετάζονται μαζί με αυτούς που ζητάνε απόσπαση στην Α/θμια εντός ΠΥΣΔΕ (και εξ αντικειμένου δεν μπορούν να βρεθούν στην ίδια λίστα με τους προηγούμενους). Οι εκπαιδευτικοί αυτοί (από άλλα ΠΥΣΔΕ και το ίδιο ΠΥΣΔΕ) γνωρίζοντας τα κενά στην Α/θμια υποβάλλουν δηλώσεις προτίμησης και διατίθενται στην Α/θμια ανάλογα με τα μόρια απόσπασης.

Όσοι διατίθενται από την Β/θμια στην Α/θμια τοποθετούνται σε σχολεία από κοινού με όσους τυχόν αποσπώνται από άλλα ΠΥΣΠΕ το αργότερο τέλος Αυγούστου.

Η υλοποίηση των προτάσεων αυτών απαιτεί συνεργασία μεταξύ Διευθύνσεων Α/θμιας και Β/θμιας καθώς και χρονοδιάγραμμα πραγματοποίησης των υπηρεσιακών μεταβολών από το Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α..Αυτονόητες προϋποθέσεις που δυστυχώς δεν υπάρχουν

Το δικαίωμα της απόσπασης με ίσους όρους θα πρέπει να εξασφαλίζεται για όλους τους εκπαιδευτικούς. Ο σκοπός της απόσπασης είναι να διευκολύνει τους εκπαιδευτικούς ώστε οι συνθήκες εργασίας να μην αποτελούν τροχοπέδη στους υπόλοιπους τομείς της ζωής τους (να είναι κοντά στις οικογένειές τους, να μην συντηρούν δυο σπίτια κλπ.).

 Όλα αυτά με την προϋπόθεση να μην επηρεάζεται η εύρυθμη λειτουργία των σχολείων.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 30/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

voucher 200 ευρώ tablet laptop
Ξέρουν τι σκοπεύεις να αγοράσεις: Η παρακολούθηση των καταναλωτικών σου κινήσεων στο διαδίκτυο
Μήπως κάποιες φορές νοιώθετε και εσείς ότι σας παρακολουθούν;
Ξέρουν τι σκοπεύεις να αγοράσεις: Η παρακολούθηση των καταναλωτικών σου κινήσεων στο διαδίκτυο
Περιποίηση νυχιών
Νύχια: Οι αλλαγές που πρέπει να εξετάσει ένας δερματολόγος - Ποια σημάδια μπορεί να υποδηλώνουν ασθένεια
Eάν παρατηρήσετε οποιαδήποτε από τις ακόλουθες αλλαγές σε ένα νύχι του χεριού ή του ποδιού, ήρθε η ώρα να επισκεφτείτε έναν δερματολόγο.
Νύχια: Οι αλλαγές που πρέπει να εξετάσει ένας δερματολόγος - Ποια σημάδια μπορεί να υποδηλώνουν ασθένεια
παιδιά
Μαθησιακές δυσκολίες: Οι τρεις κύριες μορφές και οι στρατηγικές αντιμετώπισής τους στα παιδιά
Οι δυσκολίες σχετίζονται με τα ψυχολογικά διαδικαστικά προβλήματα που εμπλέκονται στη μάθηση και ενδέχεται να επηρεάσουν τη δυνατότητα ενός ατόμου να...
Μαθησιακές δυσκολίες: Οι τρεις κύριες μορφές και οι στρατηγικές αντιμετώπισής τους στα παιδιά