Ενημερωτικό
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι
Στη συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ Χίου που πραγματοποιήθηκε στις 28 και 29 Μαΐου 2013 με θέμα την κατάρτιση πινάκων κενών-πλεονασμάτων για την πραγματοποίηση των μεταθέσεων το αιρετό μέλος Σταυρινούδης Σταύρος κατέθεσε την ακόλουθη δήλωση:
ΔΗΛΩΣΗ ΑΙΡΕΤΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ ΣΤΟ ΠΥΣΔΕ Χίου
ΓΙΑ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΚΕΝΩΝ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ 2013-2014.
Ο αιρετός εκπρόσωπος Σταυρινούδης Σταύρος στο ΠΥΣΔΕ Χίου δηλώνω ότι:
Η διαδικασία με την οποία κλήθηκαν τα Υπηρεσιακά Συμβούλια να υπολογίσουν κενά και πλεονάσματα του εκπαιδευτικού προσωπικού, όπως αναφέρει και η εγκύκλιος 70607/Δ2/23-05-2013, στηρίζεται στο ΠΔ 50/96 το οποίο ορίζει σαφώς στο άρθρο 4 παρ. 3 ότι οι εισηγήσεις των ΠΥΣΔΕ προς την Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου αποστέλλονται μέχρι τις 15 Φεβρουαρίου και άρθρο 4 παρ. 1 ότι για την πραγματοποίηση των μεταθέσεων καταρτίζονται μέχρι τις 10 Μαρτίου κάθε σχολικού έτους πίνακες κενών οργανικών θέσεων κατά περιοχή μετάθεσης.
Η εγκύκλιος 58733/Δ2/26-04-2013 ζητούσε καταχώρηση του υποχρεωτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών αυξημένο κατά 2 ώρες, ενώ δεν είχε ψηφιστεί σχετικός νόμος. Ο νέος νόμος 4152/13 παράγραφος Θ, υποπαρ. Θ2, 2α και 2β πήρε ΦΕΚ στις 9/5/13 και το συνδικαλιστικό κίνημα ζητάει την κατάργησή του.
Η εγκύκλιος 70607/Δ2/23-05-2013 επικαλείται το άρθρο 7 του Ν. 3848/10 το οποίο αναφέρει ότι "για τον προσδιορισμό των κενών θέσεων και των λειτουργικών αναγκών υπολογίζεται η τυχόν 2η ειδικότητα, η δυνατότητα διδασκαλίας με 2η ανάθεση", ενώ για τις οργανικές θέσεις υπολογίζονται μόνο οι πρώτες αναθέσεις μαθημάτων, πράγμα που είναι ασύμβατο.
Η εγκύκλιος 70607/Δ2/23-05-2013 ακυρώνει προηγούμενη εγκύκλιο για τη διδασκαλία των ωρών Project, αφού καταργεί τη συνδιδασκαλία, αφαιρεί την πρώτη ανάθεση από συγκεκριμένες ειδικότητες, ενώ δίνει τη δυνατότητα στις ειδικότητες ΠΕ02, ΠΕ03 και ΠΕ04 για διδασκαλία μόνο σε ένα τμήμα.
Ο αριθμός των μαθητών στα τμήματα δεν μπορεί να υπερβαίνει τους 25 για τα τμήματα των Γυμνασίων και της γενικής παιδείας των Λυκείων, τους 20 στις κατευθύνσεις και τους 10 για τα εργαστήρια, πάγια θέση του εκπαιδευτικού κινήματος που είχε εφαρμοστεί στην πράξη τα τελευταία χρόνια.
Η μέχρι σήμερα ακολουθούμενη διαδικασία και με όσα ορίζει το ΠΔ 50/96 άρθρο 4, ήταν να υπολογίζονται οι οργανικές θέσεις με βάση το ωρολόγιο πρόγραμμα κάθε σχολικής μονάδας και τις ώρες της ομάδας σχολείων στην οποία ανήκει η σχολική μονάδα.
Επίσης, ο υπολογισμός των κενών δεν μπορεί να είναι αξιόπιστος για τη σχολική χρονιά 2013-2014 από τη στιγμή που η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας εξαγγέλλει ότι, μετά την ολοκλήρωση των Πανελλαδικών εξετάσεων, θα φέρει νέο νόμο για το Γενικό και Τεχνολογικό Λύκειο και δεν είναι γνωστές οι αλλαγές που αυτό θα επιφέρει σε μαθήματα, τμήματα, σχολεία και ειδικότητες.
Επειδή οι εκπαιδευτικοί δεν είναι απρόσωπα νούμερα που θα χρησιμοποιηθούν για να καλύψουν τις μνημονιακές δεσμεύσεις της κυβέρνησης για μετακινήσεις και απολύσεις.
Επειδή η αύξηση του ωραρίου των εκπαιδευτικών αποτελεί συνέχεια ενός οργανωμένου σχεδίου που ξεκίνησε με καταργήσεις-συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων, συμπτύξεις τμημάτων, αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα, περικοπές των λειτουργικών δαπανών για τα σχολεία και στοχεύει στη συρρίκνωση του αγαθού της δημόσιας δωρεάν παιδείας.
Δηλώνω, με αίσθημα ευθύνης προς τους συναδέλφους μου, ότι
Α. παρέμεινα καθ’ όλη τη διαδικασία της συνεδρίασης του ΠΥΣΔΕ Χίου, κινούμενος με γνώμονα την ελαχιστοποίηση των απωλειών (πλεονασμάτων)
Β. με βάση τα παραπάνω δεν νομιμοποιώ με την ψήφο μου την τελική συγκρότηση των πινάκων.
Ο Αιρετός εκπρόσωπος στο ΠΥΣΔΕ Χίου
Σταυρινούδης Σταύρος
Με βάση την εκτίμηση του αλγορίθμου ο αριθμός των εκπαιδευτικών που πλεονάζουν στο ΠΥΣΔΕ Χίου ήταν 354 (Α΄ Χίου: 331, Β΄ Χίου: 23 ).
Με βάση τις παρεμβάσεις του αιρετού (διδακτικό ωράριο διευθυντών, αριθμό μαθητών ανά τμήμα κτλ),όσες έγιναν αποδεκτές από την πλειοψηφία του συμβουλίου, ο αριθμός των εκπαιδευτικών που πλεονάζουν διαμορφώθηκε σε 195 (Α΄ Χίου: 187, Β΄ Χίου: 8)
Ο υπολογισμός των πλεονασμάτων διαμορφώθηκε οριστικά με τη σύμφωνη γνώμη της Προέδρου του συμβουλίου και Διευθύντριας Β/θμιας Εκ/σης Χίου κ. Ευτυχίας Βλυσίδου.
Θα περιμέναμε ότι η Διευθύντρια Β/θμιας Εκ/σης Χίου θα σεβόταν την απόφαση του Υπηρεσιακού Συμβουλίου, που συνυπέγραψε, και στην προσωπική της εκτίμηση για τα κενά-πλεονάσματα προς την Περιφερειακή Διευθύντρια Εκ/σης Βορείου Αιγαίου θα έστελνε τουλάχιστον τα ίδια νούμερα, ως οφείλει κάποιος που σέβεται τις αποφάσεις συλλογικών οργάνων γεγονός που αποτελεί στοιχειώδες δημοκρατικό καθήκον.
Αντί αυτών απέστειλε στην Περιφερειακή Διευθύντρια Εκ/σης Βορείου Αιγαίου ως πλεόνασμα 272 (Α΄ Χίου: 264, Β΄ Χίου: 8). Με αυτόν τον τρόπο, χωρίς καμιά νομοθετική νομιμότητα, αλλοιώνει την απόφαση του συλλογικού οργάνου υποτασσόμενη στις εντολές και τις διαθέσεις του Υπουργείου, έναντι των μνημονιακών δεσμεύσεων.
Καταγγέλλουμε τέτοιου είδους συμπεριφορές οργάνων της διοίκησης, καλούμε την Περιφερειακή Διευθύντρια Εκ/σης Βορείου Αιγαίου κ. Μαρία Παπαδανιήλ να αγνοήσει την πρόταση της Διευθύντριας Β/θμιας Εκ/σης Χίου και να στείλει ως πρότασή της προς το Υπουργείο τουλάχιστον τα ίδια νούμερα με αυτά της απόφασης του ΠΥΣΔΕ Χίου.
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,
Έβαλαν στόχο το υπέρτατο εργασιακό μας δικαίωμα. Το δικαίωμα στη δουλειά.
Κανείς πλέον δεν μπορεί να εφησυχάζει.
Σας καλούμε σε διαρκή επαγρύπνηση, γιατί εκτιμάμε ότι οι εξελίξεις το επόμενο διάστημα θα είναι ραγδαίες.
Σταυρινούδης Σταύρος Καλογεράς Ιωάννης
Αιρετό μέλος ΠΥΣΔΕ Χίου Αιρετό μέλος ΑΠΥΣΔΕ Β.Αιγαίου
*Επισυνάπτονται οι σχετικοί πίνακες κενών-πλεονασμάτων.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη