Thumbnail
ΠΑΜΕ εκπαιδευτικών: Ενημέρωση για το ΠΥΣΔΕ Ζακύνθου

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

ΓΙΑ ΤΗΝ 8η ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΟΥ ΠΥΣΔΕ 30/5/2013

Στις 30/5 πραγματοποιήθηκε η 8η συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ για το τρέχον έτος. Μοναδικό θέμα συζήτησης ήταν ο «Υπολογισμός κενών και πλεονασμάτων εκπαιδευτικού προσωπικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2013-14», που ζητήθηκε από το Υπ. Παιδείας με την εγκύκλιο Αρ.70607/Δ2/ 23-5-13.

Στη συνεδρίαση μετείχαν ο πρόεδρος (κ. Κοπανάς), ο αντιπρόεδρος (κ. Γελαδάς), το τακτικό μέλος (κα. Αλεξίου) και οι αιρετοί εκπρόσωποι του κλάδου (κ.κ. Μαυροπόδης (ΣΚΕ) και Προβής (ΠΑΜΕ)).

Ο εκπρόσωπος του ΠΑΜΕ υποστήριξε ότι η εγκύκλιος έχει ως ουσιαστικό στόχο τη σύνταξη καταλόγου συναδέλφων προς απόλυση. Άλλωστε, δεν είναι τυχαίο, ότι, για πρώτη φορά, το Υπουργείο ζητά από τους Διευθυντές Εκπαίδευσης να στείλουν κι αυτοί ξεχωριστά τις δικές τους εκτιμήσεις.

Ο εκπρόσωπος του ΠΑΜΕ τόνισε ότι το ΠΥΣΔΕ θα πρέπει να προτείνει ΜΟΝΟ κενά και ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΝΕΝΑ πλεόνασμα και να κινηθεί όπως και το ΠΥΣΔΕ Πειραιά, το οποίο στις 29/5 αποφάσισε ότι: «Το ΠΥΣΔΕ Πειραιά με βάση την πείρα των προηγούμενων χρόνων και εκτιμώντας τις ανάγκες του σε εκπαιδευτικό προσωπικό (π.χ. αποχωρήσεις λόγω συνταξιοδότησης, διαθέσεις και μετατάξεις στην Α/θμια, αποσπάσεις, άδειες εκπαιδευτικών, τα τμήματα σε ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ που θα γίνουν το Σεπτέμβρη και άλλες ανάγκες) ενημερώνει το Υπουργείο ότι δεν υπάρχουν πλεονάζοντες εκπαιδευτικοί στο ΠΥΣΔΕ Πειραιά».

Επιπλέον, πληροφόρησε τα μέλη του ΠΥΣΔΕ Ζακύνθου ότι αντίστοιχη με τον Πειραιά απόφαση είναι πολύ πιθανό να ληφθεί και στο ΠΥΣΔΕ Κεφαλονιάς-Ιθάκης, πράγμα που τελικά έγινε.

Καταλήγοντας, ο εκπρόσωπος του ΠΑΜΕ κατέστησε σαφές ότι:

1.       ΔΕΝ αναγνωρίζει κανένα απολύτως πλεόνασμα σε ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ειδικότητα και για αυτό τα καταψηφίζει όλα. ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΚΡΙΝΕΙ ΟΤΙ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΘΟΥΝ ΚΕΝΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΑ ΥΠΕΡΨΗΦΙΖΕΙ. Τεκμηρίωσε μάλιστα την άποψή του αυτή τονίζοντας ότι σε ολόκληρη την επικράτεια χάνονταν έως και τώρα (λήξη του σχολικού έτους) 32.000 διδακτικές ώρες εβδομαδιαία, ενώ και στη Ζάκυνθο οι διδακτικές ώρες αυτές ήταν περίπου 400 εβδομαδιαία. Άρα όχι απλώς δεν πλεονάζουν συνάδελφοι, αλλά, αντιθέτως, θα πρέπει να γίνουν και διορισμοί.

2.       Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΠΛΕΟΝΑΖΟΝΤΩΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΡΟΘΑΛΑΜΟΣ ΑΠΟΛΥΣΕΩΝ, αφού σε ολόκληρη τη χώρα μεγάλος αριθμός συναδέλφων χαρακτηρίζεται πλεονάζων, γεγονός που σε συνδυασμό με την παντελή σχεδόν έλλειψη κενών αποκλείει επί της ουσίας τις μεταθέσεις.

3.       Το Υπουργείο κατ’ ουσία ελαστικοποιεί το θεσμό της οργανικής θέσης και ανοίγει το δρόμο για απολύσεις.

4.       Ο -ήδη εκτός οποιουδήποτε νομοθετικού πλαισίου- χαρακτηρισμός «στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ», τον οποίο το ΠΑΜΕ εκπαιδευτικών ΔΕΝ αναγνωρίζει, αφού θεωρεί ότι κάθε συνάδελφος πρέπει να έχει οργανική, γενικεύεται και οδηγεί σε συνδυασμό με τις καταργήσεις-συγχωνεύσεις σχολείων σε αύξηση των πλεονασμάτων και δυνητικά σε απολύσεις.

Ο αιρετός της Συναδελφικής Κίνησης Εκπαιδευτικών καταψήφισε και τα κενά και τα πλεονάσματα, όπως αυτά δόθηκαν από το Υπουργείο, εφαρμόζοντας, με εξαίρεση την αποχώρηση από τη συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ, τη γραμμή της ΟΛΜΕ, ότι δηλαδή ο νόμος δεν εφαρμόζεται σωστά.

Ο αριθμός των πλεοναζόντων καθηγητών στη Ζάκυνθο έφτασε στους 58 και καθορίστηκε με τις ψήφους του προέδρου, του αντιπροέδρου και του τακτικού μέλους του ΠΥΣΔΕ Ζακύνθου.

Καλούμε τους συναδέλφους να βγάλουν τα συμπεράσματά τους για το πλαίσιο λειτουργίας των ΠΥΣΔΕ και να μην έχουν καμιά αυταπάτη! Λειτουργούσαν και λειτουργούν ως πολιορκητικός κριός σε βάρος των εργαζομένων. Τα ΠΥΣΔΕ αποδεικνύεται ότι και στην περίπτωση των κενών-πλεονασμάτων λειτουργούν ως μηχανισμός άσκησης της κυρίαρχης πολιτικής, της πολιτικής δηλαδή που οδηγεί σε διάλυση του όποιου Δημόσιου Δωρεάν χαρακτήρα έχει απομείνει στην Παιδεία, σε περαιτέρω κατάτμηση του ενιαίου χαρακτήρα της Παιδείας και πλέον και σε απολύσεις.

Μόνο η εγρήγορση και οι αγώνες των συναδέλφων μπορούν να ανατρέψουν την απόφαση αυτή του ΠΥΣΔΕ. Οι εκπαιδευτικοί μαζί με τους μαθητές και τους γονείς τους, μαζί με τα ταξικά σωματεία που υπερασπίζονται τα συμφέροντα των εργαζομένων και δεν παζαρεύουν με τους εργοδότες οφείλουμε να δώσουμε ενιαία απάντηση στην αντιλαϊκή και αντιεκπαιδευτική λαίλαπα.

Η συμμαχία αυτή πρέπει στον τομέα της παιδείας να διεκδικήσει ενιαίο πρόγραμμα σπουδών για όλα τα σχολεία της χώρας, μόρφωση που να ανταποκρίνεται στις λαϊκές ανάγκες, αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν εκπαίδευση για όλα τα παιδιά, μόνιμη και σταθερή δουλειά, κατάργηση όλων των ελαστικών σχέσεων εργασίας και πλήρη στελέχωση όλων των σχολείων με μόνιμο προσωπικό με πλήρη δικαιώματα

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:

·         ΚΑΝΕΝΑΣ συνάδελφος σε όλο το νησί να μη δοθεί πλεονάζων.

·         Να δοθούν όλα τα κενά στελεχών

·         Όλοι οι συνάδελφοι να έχουν οργανική θέση από την πρώτη ώρα διδασκαλίας

·         Άμεση έναρξη της διαδικασίας καθορισμού κενών με βάση το 20 μαθητές ανά τμήμα και 15 ανά κατεύθυνση.

·         Μαζικοί διορισμοί-άμεση μονιμοποίηση όλων των ελαστικά εργαζόμενων (αναπληρωτές, ΑΜΩ, ωρομίσθιοι) στα σχολεία.

ΠΑΜΕ εκπαιδευτικών

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

georgiadis
Γεωργιάδης για ΣΥΡΙΖΑ: «Η εκλογή Πολάκη θα είναι ένα χαρμόσυνο δώρο για όλους εμάς τους αντιπάλους τους»
«Η εκλογή Πολάκη θα οδηγήσει τον ΣΥΡΙΖΑ σε ένα νέο σπιράλ διασπάσεων»
Γεωργιάδης για ΣΥΡΙΖΑ: «Η εκλογή Πολάκη θα είναι ένα χαρμόσυνο δώρο για όλους εμάς τους αντιπάλους τους»
απθ
ΑΠΘ: Δεν επισκευάστηκε το ασανσέρ που έπεσε, αλλά «χάλασαν» και τα υπόλοιπα
Αντί να φτιαχτεί το ασανσέρ που έπεσε στο ΑΠΘ, «χάλασαν» και τα άλλα - Τι αναφέρει ανακοίνωση για τα ασανσέρ
ΑΠΘ: Δεν επισκευάστηκε το ασανσέρ που έπεσε, αλλά «χάλασαν» και τα υπόλοιπα