Thumbnail
Θεσσαλονίκη: Σήμερα συγκέντρωση ενάντια στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών

Το ΔΣ της Α ́ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης καλεί τους εκπαιδευτικούς σε συγκέντρωση, κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου των σχολικών συμβούλων και των Διευθυντών Εκπαίδευσης για την αξιολόγηση, σήμερα Τετάρτηστην Περιφερειακή Διεύθυνση. Για τη μαζική συμμετοχή κηρύχθηκε 3ωρη στάση εργασίας από τις 8.00 έως τις 11.00 π.μ.

 
Η ΕΛΜΕ καλεί τους εκπαιδευτικούς να απορρίψουν συνολικά την αξιολόγηση, να πάρουν μέτρα ώστε συλλογικά να οργανωθεί η ακύρωση της αξιολόγησης στη πράξη και να οργανωθεί πλατιά καμπάνια ενημέρωσης σε γονείς, μαθητές για το τι σημαίνει αξιολόγηση, τι επιπτώσεις θα έχει στο μαθητή, στο σχολείο, στη λαϊκή οικογένεια. Όπως υπογραμμίζεται σε σχετική ανακοίνωση, «η αξιολόγηση υποτάσσεται στη διακηρυγμένη λογική του υπουργείου Παιδείας για τη δημιουργία ενός σχολείου στενά συνδεδεμένου και τροφοδοτούμενου από τους κανόνες της αγοράς», προσθέτοντας ότι «όπου εφαρμόστηκε, οδήγησε στην κατηγοριοποίηση και το κλείσιμο σχολείων και στην απόλυτη εξάρτησή τους από τις ανάγκες των επιχειρήσεων».
 
902.gr

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

olme
100 χρόνια ΟΛΜΕ: Συνδιοργάνωση Επιστημονικής Ημερίδας με το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτ. Εκπ/σης Παν/μίου Ιωαννίνων
Επιστημονική Ημερίδα με θέμα: «Η Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση στον 21ο αιώνα: αντιθέσεις, προκλήσεις, ευκαιρίες»
100 χρόνια ΟΛΜΕ: Συνδιοργάνωση Επιστημονικής Ημερίδας με το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτ. Εκπ/σης Παν/μίου Ιωαννίνων