Thumbnail
Υπ. Παιδείας

Μετά από γραπτό αίτημα της Ένωσης Γονέων Μεταμόρφωσης και τηλεφωνική επικοινωνία με τη Διεύθυνση του 1ου ΓΕΛ Μεταμόρφωσης, πραγματοποιήθηκε στις 3 Φεβρουαρίου 2016 συνάντηση εκπροσώπων του ΥΠΠΕΘ με την Ένωση Γονέων Μεταμόρφωσης, τη Διεύθυνση και το Δεκαπενταμελές του 1ου ΓΕΛ Μεταμόρφωσης και τους εκπροσώπους του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Μεταμόρφωσης και της Δ’ ΕΛΜΕ Ανατολικής Αττικής.

Σε αυτήν παρουσιάστηκε αναλυτικά το οξύ στεγαστικό πρόβλημα που αντιμετωπίζει το εν λόγω λύκειο. Οι εκπρόσωποι του ΥΠΠΕΘ αναγνωρίζοντας την κρισιμότητα της κατάστασης, παρότι η υλικοτεχνική υποδομή των σχολείων δεν βρίσκεται πλέον στην άμεση αρμοδιότητα του υπουργείου, ανέλαβαν να προχωρήσουν στις κατάλληλες ενέργειες, ώστε να δοθεί λύση το συντομότερο δυνατόν. Μετά από ενέργειες του ΥΠΠΕΘ πραγματοποιήθηκαν αρχικά συναντήσεις της Προέδρου των «Κτηριακών Υποδομών» (του αρμόδιου για την κατασκευή των σχολικών κτιρίων φορέα) με τη Διεύθυνση του 1ου ΓΕΛ και την Ένωση Γονέων και στη συνέχεια, στις 18/2/2016, πραγματοποιήθηκε κοινή συνεδρίαση της Προέδρου και του Διευθύνοντος Συμβούλου των «Κτηριακών Υποδομών», της Διευθύντριας Κτηριακής και Υλικοτεχνικής Υποδομής του ΥΠΠΕΘ, στελεχών των προηγούμενων φορέων και του Δημάρχου και της Αντιδημάρχου Μεταμόρφωσης. Μελετήθηκαν οι εναλλακτικές λύσεις και επιλέχθηκε εκείνη που θα εξασφαλίσει γρηγορότερα ένα νέο κτίριο όπου θα στεγαστεί ένα νέο λύκειο, το 2ο Λύκειο Μεταμόρφωσης. Έχουν ήδη γίνει βήματα προς την εφαρμογή της λύσης που επιλέχθηκε.

Από τις ενέργειες που αναφέρθηκαν παραπάνω αποκαλύπτεται ότι η Δ’ ΕΛΜΕ Ανατολικής Αττικής στην ανακοίνωσή της (18/2/2016) διαστρεβλώνει απολύτως όσα ειπώθηκαν από τους εκπροσώπους του υπουργείου στη συνάντηση της 3ης Φεβρουαρίου.

Δεν νιώθουμε την ανάγκη να διαψεύσουμε λέξη προς λέξη την εν λόγω ανακοίνωση, επειδή πρώτον από το ύφος του κειμένου διαφαίνεται όχι μόνο η αναλήθεια αλλά και η κακεντρέχεια των συντακτών του, δεύτερον οι υπόλοιποι παριστάμενοι εκπρόσωποι φορέων γνωρίζουν την αλήθεια και έχουν δώσει τελείως διαφορετική ενημέρωση στα μέλη τους και τρίτον δεν μας ενδιαφέρει να δώσουμε συνέχεια σε μια τεχνητή αντιπαράθεση. Και είναι η αντιπαράθεση αυτή τεχνητή, γιατί η ομαλή λειτουργία των σχολείων και η διασφάλιση των καλύτερων δυνατών συνθηκών αποτελεί προτεραιότητα του υπουργείου, κάτι το οποίο αποδεικνύεται και από τους χειρισμούς στο συγκεκριμένο θέμα.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 30/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

voucher 200 ευρώ tablet laptop
Ξέρουν τι σκοπεύεις να αγοράσεις: Η παρακολούθηση των καταναλωτικών σου κινήσεων στο διαδίκτυο
Μήπως κάποιες φορές νοιώθετε και εσείς ότι σας παρακολουθούν;
Ξέρουν τι σκοπεύεις να αγοράσεις: Η παρακολούθηση των καταναλωτικών σου κινήσεων στο διαδίκτυο
Περιποίηση νυχιών
Νύχια: Οι αλλαγές που πρέπει να εξετάσει ένας δερματολόγος - Ποια σημάδια μπορεί να υποδηλώνουν ασθένεια
Eάν παρατηρήσετε οποιαδήποτε από τις ακόλουθες αλλαγές σε ένα νύχι του χεριού ή του ποδιού, ήρθε η ώρα να επισκεφτείτε έναν δερματολόγο.
Νύχια: Οι αλλαγές που πρέπει να εξετάσει ένας δερματολόγος - Ποια σημάδια μπορεί να υποδηλώνουν ασθένεια
παιδιά
Μαθησιακές δυσκολίες: Οι τρεις κύριες μορφές και οι στρατηγικές αντιμετώπισής τους στα παιδιά
Οι δυσκολίες σχετίζονται με τα ψυχολογικά διαδικαστικά προβλήματα που εμπλέκονται στη μάθηση και ενδέχεται να επηρεάσουν τη δυνατότητα ενός ατόμου να...
Μαθησιακές δυσκολίες: Οι τρεις κύριες μορφές και οι στρατηγικές αντιμετώπισής τους στα παιδιά