digalakis
Νέες φοιτητικές εστίες και εκπαιδευτικές, ερευνητικές και λοιπές υποδομές του ΔΠΘ σε Αλεξανδρούπολη, Κομοτηνή και Ξάνθη

Η ελληνική κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων στηρίζουν έμπρακτα την περιοχή της Θράκης και το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο, όπως τόνισε στη Βουλή ο αρμόδιος Υφυπουργός για θέματα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, Βασίλης Διγαλάκης, απαντώντας, την Παρασκευή 24 Ιουλίου, σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή Ροδόπης του ΣΥΡΙΖΑ, Δημήτρη Χαρίτου.

Ο κ. Διγαλάκης επισήμανε ότι προχωρά, μετά και την έγκριση της Διυπουργικής Επιτροπής, ο διαγωνισμός για την υλοποίηση, μέσω ΣΔΙΤ, του έργου, ύψους 107 εκατομμυρίων ευρώ, νέων κτιριακών εγκαταστάσεων του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης (ΔΠΘ), που προβλέπει την κατασκευή φοιτητικών εστιών, εκπαιδευτικών, ερευνητικών και λοιπών υποδομών σε Αλεξανδρούπολη, Κομοτηνή και Ξάνθη.

Ο κ. Διγαλάκης τόνισε ότι η προηγούμενη πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων προχώρησε σε αυθαίρετες αλλαγές στον χάρτη της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, που προκάλεσαν πολλά και σοβαρά προβλήματα, αναφέροντας χαρακτηριστικά πως, σε ό,τι αφορά στο Δημοκρίτειο, “πήρατε το Τμήμα Νοσηλευτικής του Διδυμοτείχου και το εντάξατε, ως Παράρτημα, στο Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδος, χωρίς κανέναν καθηγητή, χωρίς κανένα μέλος ΔΕΠ. Όπως κανένα μέλος ΔΕΠ δεν είχαν 25 άλλα Τμήματα από τα δεκάδες που ιδρύσατε τον τελευταίο ενάμιση χρόνο της προηγούμενης κυβέρνησης”.

Ο κ. Διγαλάκης υπογράμμισε ότι η σημερινή πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων στηρίζει έμπρακτα τα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα και μεριμνά για τα προβλήματα που ανέκυψαν εξαιτίας των προηγούμενων άστοχων και πρόχειρων επιλογών.

Το σχέδιο ανάπτυξης του ΔΠΘ, το οποίο περιλαμβάνει και την επιστροφή του Τμήματος Νοσηλευτικής Διδυμοτείχου στον “φυσικό του χώρο”, το Δημοκρίτειο, θα εξεταστεί, όπως τόνισε ο Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, σύμφωνα πάντα με την προβλεπόμενη διαδικασία. “Εμείς δεν ιδρύουμε ούτε καταργούμε τμήματα απλώς με ένα νόμο”, είπε χαρακτηριστικά ο Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων και πρόσθεσε ότι “της ίδρυσης νέων τμημάτων θα προηγηθεί αξιολόγηση από την Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘΑΑΕ) στο πλαίσιο του συνολικού στρατηγικού σχεδιασμού της χώρας και στη συνέχεια, αφού αξιολογηθούν τα νέα Τμήματα και κριθούν θετικά, το Υπουργείο θα προχωρήσει στις επόμενες κινήσεις για την ίδρυση και λειτουργία τους”.

Τέλος, ο κ. Διγαλάκης ενημέρωσε ότι η ΕΘΑΑΕ έχει ήδη ξεκινήσει τη διαδικασία που περιλαμβάνει τον καθορισμό κριτηρίων και προανήγγειλε ότι εντός του επόμενου ακαδημαϊκού έτους θα είναι σε θέση να εξετάσει τα αιτήματα των Ιδρυμάτων για την ίδρυση και έναρξη λειτουργίας νέων Τμημάτων και Ινστιτούτων.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vaseis-2015-ptosi-1.jpg
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές
Πού θα πάνε οι βάσεις εισαγωγής στις πιο υψηλόβαθμες σχολές
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές
tramp
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί
Πιθανότατα οι οπαδοί του υποψηφίου Ντόναλντ Τραμπ, θέλουν να στείλουν ένα μήνυμα στον Ντόναλντ Τραμπ ότι είναι στο πλευρό του και ότι συμπάσχουν μαζί...
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»
«Το δικό μου επιχείρημα που αφορά την αξία του σχολείου είναι το εξής: Τι είναι το σχολείο λοιπόν παιδιά; Είναι ένας τόπος συνάντησης»
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»