Thumbnail
Η εγκύκλιος και η αίτηση

 

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ

Σε συνέχεια των παραπάνω σχετικών εγκυκλίων μετάθεσης και σε εφαρμογή των άρθρων 39 παρ. 5 γ δεύτερο εδάφιο, 46 παρ. 1 στ’ και 52 του νομοσχεδίου «Οργάνωση και Λειτουργία Ιδρύματος Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης και Εθνικού Οργανισμού Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού και άλλες διατάξεις» συμπληρώνουμε, διορθώνουμε και διευκρινίζουμε τα ακόλουθα στις παραπάνω σχετικές εγκυκλίους σχετικά με την υποβολή αιτήσεων των εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης 2012-13.

 

ΘΕΜΑ: Συμπληρωματική εγκύκλιος μεταθέσεων εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης το σχολικό έτος 2012-13.

 

ΣΧΕΤ. :  α) Η αριθμ. 7649/Δ1/18-01-2013 εγκύκλιος «Μεταθέσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης»

 β) Η αριθμ. 7653/Δ2/18-01-2013 εγκύκλιος «Μεταθέσεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης»

Σε συνέχεια των παραπάνω σχετικών εγκυκλίων μετάθεσης και σε εφαρμογή των άρθρων 39 παρ. 5 γ δεύτερο εδάφιο, 46 παρ. 1 στ’ και 52 του νομοσχεδίου «Οργάνωση και Λειτουργία Ιδρύματος Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης και Εθνικού Οργανισμού Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού και άλλες διατάξεις» συμπληρώνουμε, διορθώνουμε και διευκρινίζουμε τα ακόλουθα στις παραπάνω σχετικές εγκυκλίους σχετικά με την υποβολή αιτήσεων των εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης 2012-13.

1. «Δικαίωμα μετάθεσης θεμελιώνουν και οι εκπαιδευτικοί που εισήχθησαν στα Διδασκαλεία Δημοτικής Εκπαίδευσης το ακαδημαϊκό έτος 2010-2011» (άρθρο 39 παρ. 5 γ δεύτερο εδάφιο).

2. «Εξομοιώνονται με τους πολύτεκνους εκπαιδευτικούς, οι εκπαιδευτικοί, που τυγχάνουν γονείς δύο (2) αναπήρων τέκνων, με ποσοστό αναπηρίας 67% και, κατά συνέπεια, θα έχουν την ίδια αντιμετώπιση που ο ν. 3848/2010 (Α΄ 71) επιφυλάσσει στους πολύτεκνους» (άρθρο 52).

Οι εκπαιδευτικοί επομένως οι οποίοι έχουν δύο παιδιά ανάπηρα με ποσοστό αναπηρίας 67% υπάγονται σε ειδική κατηγορία μετάθεσης από περιοχή σε περιοχή, σύμφωνα με τα οριζόμενα στις σχετικές εγκυκλίους. Η προτεραιότητα των εκπαιδευτικών αυτών δεν ισχύει για τις μεταθέσεις και τις τοποθετήσεις εντός της ίδιας περιοχής (άρθρο 30 παρ. 3 του ν. 3848/2010).

Διευκρινίζουμε ότι οι εκπαιδευτικοί αυτοί, εφόσον υπαχθούν σε ειδική κατηγορία, δεν απαιτείται υπηρέτηση του ενός (1) έτους της οργανικής τους θέσης για θεμελίωση δικαιώματος μετάθεσης.

            3.  Μετά την κατάργηση με το άρθρο 46 παρ. 1 στ του νομοσχεδίου «Οργάνωση και Λειτουργία Ιδρύματος Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης και Εθνικού Οργανισμού Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού και άλλες διατάξεις» των διατάξεων της περίπτωση γ΄ της παραγράφου 1 του Κεφαλαίου Α΄, του τελευταίου εδαφίου της παραγράφου 2 του Κεφαλαίου Β΄ και της παράγραφος 3 του Κεφαλαίου Β΄ του άρθρου 11 του π.δ. 50/1996 (Α΄ 45), όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 10 του Π.Δ. 100/97, διορθώνουμε την παρ. 1.2 του κεφαλαίου Β’  του πρώτου μέρους της αριθμ. 7649/Δ1/18-01-2013 εγκυκλίου μεταθέσεων Α/θμιας εκπαίδευσης και της αριθμ. 7653/Δ2/18-01-2013 και  7653/Δ2/18-01-2013 εγκυκλίου της Β/θμιας εκπαίδευσης και την επαναδιατυπώνουμε ως ακολούθως:

«β) Μεταθέσεις από Διαπολιτισμικά σχολεία: Εκπαιδευτικός που υπηρετεί σε Διαπολιτισμικά σχολεία μετά την συμπλήρωση διετούς πραγματικής υπηρεσίας στην οργανική του θέση, έχει δικαίωμα μετάθεσης σε ένα από τα παραπάνω αναφερόμενα ή σε λοιπές σχολικές μονάδες της ίδιας ή άλλης περιοχής μετάθεσης».

            Επομένως για τις μεταθέσεις από Σ.Μ.Ε.Α.Ε. ή ΚΕ.Δ..Δ.Υ. ισχύουν τα όσα αναφέρονται στο τέταρτο μέρος των προαναφερθεισών εγκυκλίων μεταθέσεων «ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ ΣΕ ΚΕΔΔΥ, ΣΜΕΑΕ  ΚΑΙ ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΝΤΑΞΗΣ» και συγκεκριμένα τα ακόλουθα:

«Αν πρόκειται για μετάθεση από Σ.Μ.Ε.Α.Ε. ή ΚΕ.Δ..Δ.Υ. σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε. ή ΚΕ.Δ.Δ.Υ. ή Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. και από Σ.Μ.Ε.Α.Ε ή ΚΕ.Δ.Δ.Υ. σε κανονικό σχολείο της ίδιας ή άλλης περιοχής μετάθεσης οι υποψήφιοι πρέπει να συμπληρώνουν μέχρι 31-8-2013  ένα  (1) έτος υπηρεσίας.»

4. Διορθώνουμε την αριθμ. 7653/Δ2/18-01-2013 εγκύκλιο «Μεταθέσεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης» στο «ΜΕΡΟΣ ΤΕΤΑΡΤΟ», παραγρ. 6 απαλείφοντας το παρακάτω κείμενο:

«Οι ενδιαφερόμενοι δηλώνουν προτιμήσεις σε κενές οργανικές θέσεις των ΣΜΕΑΕ ή ΚΕΔΔΥ, οι οποίες προκηρύσσονται.

Τυχόν προτιμήσεις σε θέσεις ΣΜΕΑΕ ή ΚΕΔΔΥ που δεν έχουν προκηρυχθεί, δεν θα ληφθούν υπόψη».

            5. Διευκρινίζουμε στο έντυπο της αίτησης μετάθεσης για τη Β/θμια Εκπαίδευση από περιοχή σε περιοχή σε ΣΜΕΑΕ – ΚΕΔΔΥ τα ακόλουθα:

α) Στη σελίδα 2, όπου ΣΜΕΑΕ συμπεριλαμβάνονται και τα ΕΕΕΕΚ, σύμφωνα με την κατανομή των οργανικών θέσεων του ΦΕΚ 1067/τ.Β’/9-4-12.

β) Στη σελίδα 5  το τελευταίο εδάφιο σχετικά με τις προτιμήσεις δεν ισχύει.

            6. Διευκρινίζουμε σχετικά με τη μοριοδότηση της προϋπηρεσίας των εκπαιδευτικών για μονάδες συνολικής υπηρεσίας που λαμβάνονται κατά τη διαδικασία των μεταθέσεων τα εξής:

Ισχύ για τη μοριοδότηση αυτή έχουν οι ειδικές διατάξεις του άρθρου 16 παρ. 3 περ. α έως ε του Π.Δ. 50/96 με τις προϋποθέσεις των εκεί οριζομένων. Οι διατάξεις της παρ. 4 του άρθρου 6 του ν.4024/2011 (Α’ 226), που αφορά αναγνώριση υπηρεσίας για βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξη, σχετίζεται μόνο στις περιπτώσεις μοριοδότησης συνολικού χρόνου των εκπαιδευτικών που ως προϋπόθεσή τους αποτελεί η προηγούμενη μισθολογική αναγνώριση. Οι περιπτώσεις αυτές ρητά αναφέρονται στις σχετικές εγκυκλίους μεταθέσεων εκπαιδευτικών.    

                          Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ

            ΘΕΟΔΩΡΟΣ Π. ΠΑΠΑΘΕΟΔΩΡΟΥ     

Εσωτερική Διανομή:

1.                  Γραφείο Υπουργού

2.                  Γραφείο Αναπλ. Υπουργού

3.                  Γραφείο Υφυπουργού

4.                  Γραφείο Γενικού Γραμματέα

5.                  Γεν. Δ/νση Διοίκησης Π.Ε. και Δ.Ε.                                                        

6.                  Δ/νση Προσ/κού Π.Ε. Τμήμα Γ’                     

7.                  Δ/νση Σπουδών Π.Ε.

8.                  ΔΙΠΟΔΕ

9.                  Δ/νση Ειδικής Αγωγής.

10.                   Κ.Υ.Σ.Π.Ε.

11.                   Γ.Ε.Π.Ο.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ

ενημέρωση από τον αιρετό Δημήτρη Μπράτη

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

karamanliskwstas
Καραμανλής: Έντονη κριτική σε Μητσοτάκη για διαγραφή Σαμαρά - «Ούτε με αφορά ούτε με ενδιαφέρει η θέση του ΠτΔ»
Καραμανλής: Έντονη κριτική σε Μητσοτάκη για διαγραφή Σαμαρά - «Ούτε με αφορά ούτε με ενδιαφέρει η θέση του ΠτΔ»
Καραμανλής: Έντονη κριτική σε Μητσοτάκη για διαγραφή Σαμαρά - «Ούτε με αφορά ούτε με ενδιαφέρει η θέση του ΠτΔ»
foto_education.jpg
Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας: Οι οριστικοί Πίνακες Συμβούλων Ψυχολόγων, Συμβούλων Σταδιοδρομίας, Εκπαιδευτικού Προσωπικού
Οριστικοί Πίνακες Συμβούλων Ψυχολόγων-Συμβούλων Σταδιοδρομίας-Εκπαιδευτικού Προσωπικού – Ανακοίνωση από το ΙΝΕΔΙΒΙΜ
Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας: Οι οριστικοί Πίνακες Συμβούλων Ψυχολόγων, Συμβούλων Σταδιοδρομίας, Εκπαιδευτικού Προσωπικού
Εκπαίδευση
Ειδική Αγωγή: «Ντροπή την ημέρα της απεργίας να παροτρυνόμαστε να πάμε στη δουλειά έστω και καθυστερημένα»
Καταγγελία της ΠΟΣΕΕΠΕΑ για την ανακοίνωση που έλαβαν εργαζόμενοι των ΚΕΔΑΣΥ για βραδεία προσέλευση και πρόωρη αποχώρηση κατά μία ώρα πριν τη λήξη...
Ειδική Αγωγή: «Ντροπή την ημέρα της απεργίας να παροτρυνόμαστε να πάμε στη δουλειά έστω και καθυστερημένα»
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας: Ιδρύεται «Επώνυμη Έδρα Διδασκαλίας και Έρευνας στις Μικρασιατικές Σπουδές»
Ανακοινώθηκε η ίδρυση «Επώνυμης Έδρας Διδασκαλίας και Έρευνας στις Μικρασιατικές Σπουδές» στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας: Ιδρύεται «Επώνυμη Έδρα Διδασκαλίας και Έρευνας στις Μικρασιατικές Σπουδές»