Thumbnail
Microsoft: Φύγετε από τo Gmail που διαβάζει τα mail σας, ελάτε στο Outlook.com που δεν το κάνει

 

Microsoft: Φύγετε από τo Gmail που διαβάζει τα mail σας, ελάτε στο Outlook.com που δεν το κάνει
 
Επίθεση κατά μέτωπο στην Google επιχειρεί η Microsoft με αφορμή την ευρεία διάθεση της διαδικτυακής υπηρεσίας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου Outlook.com.
 
«Κάθε φορά που χρησιμοποιείτε το Gmail, ή στέλνετε mail σε κάποιον που το χρησιμοποιεί, η Google σκανάρει το περιεχόμενο των μηνυμάτων σας για να εξάγει λέξεις-κλειδιά με βάση τις οποίες θα σας σερβίρει διαφημίσεις. Η Microsoft δεν το κάνει αυτό. Αναβαθμίστε από το Gmail στο Outlook.com», συστήνει. Η Microsoft ανακοίνωσε ότι από την Τρίτη 19 Φεβρουαρίου και μέχρι το καλοκαίρι του 2013 θα ολοκληρωθεί η μετάβαση των χρηστών όλων των υπηρεσιών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που παρέχει (msn.com, hotmail.com, hotmail.gr) στο Outlook.com. Οι χρήστες θα διατηρήσουν τις διευθύνσεις e-mail, τις επαφές και τα μηνύματά τους και θα συνεχίσουν να δέχονται αλληλογραφία σε αυτές. Ωστόσο, μπορούν ωστόσο να αποκτήσουν νέο ID ή «παρατσούκλι» (alias). Επίσης, οι χρήστες που μεταβαίνουν στο Outlook.com μπορούν να συνδέσουν το λογαριασμό τους με αυτούς στο Facebook, στο Twitter και στο LinkedIn, ώστε να βλέπουν τις ενημερώσεις και τα tweet των φίλων τους από το Outlook.com. Έτσι, ενοποιώντας όλους τους λογαριασμούς κάτω από την ομπρέλα του Outlook, εμπλουτίζεται αυτόματα και το βιβλίο διευθύνσεων με όλες τις επαφές (κάτι το οποίο δεν είναι πάντα προς όφελος του χρήστη, αφού το βιβλίο διευθύνσεων γίνεται μακροσκελές με εγγραφές ανθρώπων που δεν γνωρίζει απαραίτητα, αν και είναι αναζητήσιμο) .
 
Γνωρίζετε ότι
 
• Τέλος εποχής για τον Windows Live Messenger, πρόσκληση στο Skype
 
Ακόμα, το Outlook.com παραπέμπει στις δωρεάν εφαρμογές Web των Word, Excel και PowerPoint και παρέχει χώρο 7GB στο cloud (Skydrive) για την κοινή χρήση φωτογραφιών, βίντεο ή άλλων μεγάλων αρχείων, χωρίς να χρειάζεται η επισύναψή τους σε e-mail. Με την χρήση των Web app του Office, ο αποστολέας και ο παραλήπτης μπορούν να δουν και να επεξεργαστούν αρχεία χωρίς να έχουν εγκαταστημένο το Office στον υπολογιστή τους.Οι φωτογραφίες δεν επισυνάπτονται πλέον στα μηνύματα, αλλά εμφανίζονται σε μικρογραφία με παραπομπή στην θέση τους στο Skydrive προς μοίρασμα, καταργώντας έτσι τον περιορισμό στο μέγεθος του επισυναπτόμενου αρχείου (αν και το όριο είναι που έχει θέσει η Microsoft για το μέγιστο μέγεθος αρχείου είναι 300ΜΒ και υπόκειται στους περιορισμούς του διαθέσιμου χώρου στο Skydrive).
 
«Δώστε προτεραιότητα στο απόρρητό σας»
 
Η Microsoft τονίζει με έμφαση πως «σε αντίθεση με άλλες υπηρεσίες παροχής ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, «το Outlook σέβεται το απόρρητό σας, καθώς δεν έχει πρόσβαση στο περιεχόμενό σας. Δεν εμφανίζει ποτέ διαφημίσεις βάσει περιεχομένου και δεν διαβάζει τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Για να παραμείνει η εμπειρία σας εξατομικευμένη, τα Εισερχόμενά σας θα εμφανίζουν σχετικές πληροφορίες για τους αποστολείς μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και όχι διαφημίσεις.» Η Microsoft δεν διαβάζει το περιεχόμενο των e-mail με σκοπό να σερβίρει διαφημίσεις. Οι διαφημίσεις που βλέπετε στο Inbox σας βασίζονται σε πληροφορίες που επιλέξατε να παραχωρήσετε στην Microsoft, συμπεριλαμβανομένων των δημογραφικών στοιχείων που δίνετε όταν εγγράφεστε στην υπηρεσία. Σε αντίθεση με την Google και το Gmail, στο Outlook.com μπορείτε να αλλάξετε την προεπιλογή (opt out) οποιαδήποτε στιγμή, δηλώνει η εταιρεία. Αυτό το επιχείρημα θα αποτελέσει και το κυρίως μήνυμα που θα επιχειρήσει να μεταφέρει η Microsoft για να κερδίσει το Outlook.com τις προτιμήσεις των χρηστών έναντι ανταγωνιστικών υπηρεσιών και κυρίως του Gmail. Don't Get Scroogled H Microsoft έχει στήσει έναν ολόκληρο δικτυακό τόπο, υπό τον χαρακτηριστικό τίτλο.
 
Don't Get Scroogled
 
στον οποίο αποκαλύπτει πως η Google εκμεταλλεύεται τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών, πως τα αποτελέσματα στις αναζητήσεις shopping στο google.com είναι όλες πληρωμένες και άλλα «μυστικά» που δεν γνωρίζουμε για το Google. Σύμφωνα με την Google, το Gmail έχει 425 εκατομμύρια κατόχους λογαριασμού, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που επισκέπτονται την δική του υπηρεσία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μόνο από smartphone και άλλες φορητές συσκευές (στα smartphone/tablet με Android, η δημιουργία λογαριασμού Google αποτελεί προϋπόθεση). Η εταιρεία μετρήσεων comScore τοποθετεί στην δεύτερη θέση την υπηρεσία e-mail του Yahoo με 293 εκατομμύρια χρήστες (μειωμένοι κατά 2% σε σχέση με το περασμένο έτος) και το Hotmail στην τρίτη θέση με 267 εκατομμύρια χρήστες (-16% μέσα σε έναν χρόνο), όταν τον Δεκέμβριο του 2012 το Gmail είχε 306 εκατομμύρια χρήστες. Η Microsoft είχε θέσει το Outlook.com σε δοκιμαστική λειτουργία από τον Ιούλιο του 2012 και έκτοτε άνοιξαν 60 εκατομμύρια λογαριασμοί, 20 εκατομμύρια από τους οποίους αποσκίρτησαν από το Gmail, δηλώνει η Microsoft. H comScore απέδιδε στο Outlook 38 εκατομμύρια χρήστες. Ως ισχυρά σημεία του Outlook.com προβάλλονται η δυνατότητα αποστολής εκατοντάδων φωτογραφιών μονομιάς με ένα e-mail (ενσωματωμένα slide show), η δυνατότητα αναπαραγωγής βίντεο από το YouTube απευθείας από το Inbox, τα εμπλουτισμένα με επαφές από τα κοινωνικά δίκτυα βιβλία διευθύνσεων και 60% λιγότερες διαφημίσεις σε σχέση με το Hotmail. Tο Gmail επιτρέπει την αποστολή μεγάλων αρχείων σε ένα e-mail (25MB) και φέρνει επαφές από το Google+, όχι όμως από το Facebook, το Twitter ή το LinkedIn. Ο περιορισμός στο μέγεθος του αρχείου προς μοίρασμα δεν υπάρχει όταν ο χρήστης μοιράζεται ένα αρχείο που φυλάγεται στον Google Drive -μπορεί να δοθεί πρόσβαση αποκλειστικά στον παραλήπτη εάν διατηρεί λογαριασμό στο Google ή σε οποιονδήποτε έχει το link που περιέχεται στο e-mail. H Microsoft πρόκειται να επενδύσει σε μια τουλάχιστον τρίμηνης διάρκειας καμπάνια προώθησης του Outlook.com από 30 έως και 90 εκατομμύρια δολάρια, με διαφημιστικά μηνύματα στην τηλεόραση, στο ραδιόφωνο, δικτυακούς τόπους, λεωφορεία και διαφημιστικές πινακίδες. Η Microsoft αντιπαραθέτει τις δυνατότητες των υπηρεσιών e-mail από την Google και το Yahoo στον δικτυακό τόπο για το Outlook.com στην διεύθυνση http://www.microsoft.com/en-us/outlook-com/compare/ και προτείνει στους χρήστες Gmail να κάνουν την μετάβαση, μια κίνηση που «80% των χρηστών του δήλωσαν ότι θα έκαναν». Δείχνει μάλιστα τον τρόπο βήμα προς βήμα: Ανοίγετε έναν λογαριασμό στο Outlook.com, μεταβαίνετε στον λογαριασμό σας στο Gmail και ορίζετε να προωθούνται όλα τα μηνύματά σας στο Outlook.com, συνδέεται τις επαφές τους από το Gmail στο Outlook.com και εάν θέλετε να διατηρήσετε την διεύθυνσή σας στο Gmail την ορίζετε ως επιλογή να εμφανίζεται ως διεύθυνση αποστολής.
 
In.gr Τεχνολογία
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ypaith
Υπ. Παιδείας: Προσλήψεις 69 εκπαιδευτικών - Νέα διαδικασία για την κάλυψη 170 κενών θέσεων
Προσλήψεις 69 εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ70 Δασκάλων στην Πρωτοβάθμια Γενική Εκπαίδευση, ως προσωρινών αναπληρωτών - Όλα τα ονόματα - Αναμένεται νέα...
Υπ. Παιδείας: Προσλήψεις 69 εκπαιδευτικών - Νέα διαδικασία για την κάλυψη 170 κενών θέσεων
ryanair.jpg
Πρόστιμο «μαμούθ» ύψους 179 εκατομμυρίων ευρώ σε Ryanair και Easyjet για τις έξτρα χρεώσεις
Η απόφαση επιβεβαιώνει και αυξάνει τα πρόστιμα ύψους 150 εκατ. ευρώ που προτάθηκαν τον περασμένο Μάιο και παράλληλα απαγορεύει τη συνέχιση των...
Πρόστιμο «μαμούθ» ύψους 179 εκατομμυρίων ευρώ σε Ryanair και Easyjet για τις έξτρα χρεώσεις