Thumbnail
Ένα από τα ζητούμενα για τις επιχειρήσεις σχετικά με την πρόσληψη εργαζομένων

Ένα από τα ζητούμενα για τις επιχειρήσεις σχετικά με την πρόσληψη εργαζομένων είναι οι δεξιότητες που έχουν οι τελευταίοι. Σύμφωνα με έρευνα της Adecco την οποία δημοσιεύει το enikonomia.gr, ένας σύγχρονος εργαζόμενος ανεξαρτήτως θέσεως και ειδικότητας, θα πρέπει να έχει τα παρακάτω χαρακτηριστικά για να βρει πιο εύκολα εργασία.

Το 90% των εταιρειών απάντησαν πως ένας εργαζόμενος πρέπει να έχει διάθεση για μάθηση.

Το 87% των επιχειρήσεων θεωρούν την εργατικότητα ως βασικό προσόν και ακολουθούν με 84% η ομαδικότητα, με 82% η ευελιξία, με 73% η γνώση νέων τεχνολογιών, με 4% και 3% αντιστοίχως οι επικοινωνιακές δεξιότητες και το ήθος.

Βέβαια, οι περισσότερες εταιρείες θεωρούν πως χρειάζεται ένας συνδυασμός δεξιοτήτων να έχουν οι εργαζόμενοι, ώστε το παραγόμενο αποτέλεσμα να τις καθιστά πιο ανταγωνιστικές μέσα σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον.

Όλες οι ειδήσεις για νέες θέσεις εργασίας, Προκηρύξεις, Διορισμούς, ΑΣΕΠ στην Ελλάδα

ΔΩΡΕΑΝ το 1ο Τεστ προσομοίωσης για τον 2ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό ΑΣΕΠ

Πώς γίνεσαι Εκπαιδευτής Ενηλίκων με υψηλές αμοιβές; Όλοι μπορούν!

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός: ΑΛΛΑΞΕ Η ΥΛΗ - Αποκτήστε την εδώ μαζί με ασκήσεις και λύσεις

ΝΕΟ! Εύκολη Πιστοποίηση Ιταλικών με εξ αποστάσεως πρόγραμμα ΑΜΕΣΑ (μόρια 2ης ξένης γλώσσας)

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

EKPAIDEYSI
Συζήτηση στην Βουλή για το ν.σχ. του υπουργείου Παιδείας: «Το υπουργείο ανακοινώνει προσλήψεις 10.000 εκπαιδευτικών αλλά την ίδια ώρα η νέα εκπαιδευτική χρονιά θα ξεκινήσει με λιγότερους εκπαιδευτικούς»
"Στην πραγματικότητα, πίσω από όλες αυτές τις ψηφιακές μεγαλοστομίες, βάζετε ταφόπλακα στην ολοκληρωμένη λειτουργία των σχολείων σε απομακρυσμένες...
Συζήτηση στην Βουλή για το ν.σχ. του υπουργείου Παιδείας: «Το υπουργείο ανακοινώνει προσλήψεις 10.000 εκπαιδευτικών αλλά την ίδια ώρα η νέα εκπαιδευτική χρονιά θα ξεκινήσει με λιγότερους εκπαιδευτικούς»