Thumbnail
Όπως χαρακτηριστικά ανέφεραν στη Β' και Γ' τάξη των 151 σχολείων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της Δ. Θεσσαλονίκης, από τα 1.036 τμήματα, σε 163, το 15,7% των μαθητών είναι ενταγμένοι σε τμήματα των 28-30 μαθητών, «περισσότεροι από το όριο των 27 μαθητών που καθόρισε το υπουργείο». 

Πλήκα Μαρούλα

Θεσσαλονίκη: Υπεράριθμες τάξεις, κενά στο διδακτικό προσωπικό, άπειρες χαμένες διδακτικές ώρες συνθέτουν το τοπίο στα σχολεία της Θεσσαλονίκης μετά την εφαρμογή της κινητικότητας - διαθεσιμότητας στην Παιδεία, σύμφωνα με όσα υποστήριξαν σε χθεσινή συνέντευξη Τύπου οι εκπρόσωποι των εκπαιδευτικών που κατήγγειλαν τη δημιουργία «τεχνητών πλεονασμάτων» εκπαιδευτικών, μια πολιτική που στοιβάζει μαθητές σε υπεράριθμα τμήματα.

 
Όπως χαρακτηριστικά ανέφεραν στη Β' και Γ' τάξη των 151 σχολείων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της Δ. Θεσσαλονίκης, από τα 1.036 τμήματα, σε 163, το 15,7% των μαθητών είναι ενταγμένοι σε τμήματα των 28-30 μαθητών, «περισσότεροι από το όριο των 27 μαθητών που καθόρισε το υπουργείο». Οι εκπρόσωποι των δασκάλων αντίστοιχα μίλησαν για τα πολλά κενά που υπάρχουν σε ολοήμερα σχολεία, σε ειδικότητες όπως φυσική αγωγή, πληροφορική, ξένες γλώσσες, ενώ η κατάσταση είναι δραματική στα 40 ΕΠΑΛ - ΕΠΑΣ του νομού Θεσσαλονίκης. Όπως τονίσθηκε στη συνέντευξη Τύπου με καταργημένες ειδικότητες από τη Γ' τάξη -όπου προβλέπεται να διδάσκονται για φέτος οι ειδικότητες- προκύπτει στατιστικά ότι κατά μέσο όρο «χάνονται κάθε εβδομάδα 53 διδακτικές ώρες σε κάθε σχολείο, δηλαδή συνολικά από την αρχή της σχολικής χρονιάς έχουν χαθεί συνολικά περί τις 19.000 διδακτικές ώρες". Οι εκπαιδευτικοί των ΕΠΑΛ, που η κυβέρνηση τους έστειλε στη διαθεσιμότητα κατήγγειλαν ότι «τίποτε δεν έχει γίνει ώς τώρα για να επανενεργοποιηθούν σε δομές της εκπαίδευσης», παρά τα «υπαρκτά κενά και ανάγκες» και ζήτησαν να επιστρέψουν στο διδακτικό τους έργο.
 
Σήμερα, στις 6 το απόγευμα, οι εκπαιδευτικοί προχωράνε σε ακόμη ένα πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο και καλούν γονείς και μαθητές και γενικότερα όλους τους πολίτες να δώσουν το «παρών» και να απαιτήσουν δωρεάν δημόσια Παιδεία. To συλλαλητήριο θα ξεκινήσει από το άγαλμα Βενιζέλου, στην Αριστοτέλους.
 
Πηγή: ΑΥΓΗ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

super-artificial-intelligence-texniti-noimosyni.jpg
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα
Η Ελλάδα θα εκμεταλλευθεί την τεράστια υπολογιστική δύναμη του Δαίδαλου, για να δημιουργήσει ένα πρωτοποριακό οικοσύστημα καινοτομίας στο ΑΙ. Σκοπός...
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα
γυμναστική.jpg
Φυσική Αγωγή: Πώς τα νέα αθλητικά σχολεία από 13 έγιναν... 2 και πώς «χάθηκαν» οι επιπλέον ώρες Γυμναστικής
Εξαγγελίες προσώρας κενές, για επιπλέον ώρα σε όλες τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης, Φυσική Αγωγή στην Προσχολική Εκπαίδευση & Πρότυπα Αθλητικά Σχολεία
Φυσική Αγωγή: Πώς τα νέα αθλητικά σχολεία από 13 έγιναν... 2 και πώς «χάθηκαν» οι επιπλέον ώρες Γυμναστικής
peripoliko_astynomia.jpg
Για ποιο λόγο οι αστυνομικοί αγγίζουν το αυτοκίνητο όταν κάνουν έλεγχο;
Υπάρχουν περισσότερες από μία εξηγήσεις γι΄ αυτή την κίνησή τους, που είναι μέρος της διαδικασίας ελέγχου ενός αυτοκινήτου
Για ποιο λόγο οι αστυνομικοί αγγίζουν το αυτοκίνητο όταν κάνουν έλεγχο;