Thumbnail
Eκπληκτικό εύρημα

Αντιμέτωπα με ένα εκπληκτικό εύρημα βρέθηκαν μέλη του τμήματος Αρχαιολογίας και Ανθρωπολογίας του Πανεπιστημίου του Μπρίστολ, στη διάρκεια ενός ξεκαθαρίσματος εν όψει μιας ανακαίνισης.

Σε ένα από τα κουτιά που βρήκαν, τα οποία περιείχαν έγγραφα και εξοπλισμό, βρέθηκε ένα μεγάλο ξύλινο κουτί, το οποίο περιείχε κόκαλα ζώων, σπόρους, απανθρακωμένα κομμάτια μήλου και κεραμικά είδη.

Οι αρχαιολόγοι πιστεύουν ότι τα ευρήματα προέρχονται από τάφο 4.500 ετών στην πόλη των Σουμέριων Ουρ (που βρίσκεται στο σημερινό Ιράκ).
Τις δεκαετίες 1920 και 1930 ο αρχαιολόγος Σερ Λέοναρντ Γούλεϊ πραγματοποίησε ανασκαφή στην περιοχή, που πραγματοποιείτο από κοινού από το Βρετανικό Μουσείο και το Μουσείο του Πανεπιστημίου της Πενσιλβάνια.
Τα ευρήματα είχαν αναλυθεί και είχε δημοσιευτεί έκθεση για αυτά σε επιστημονικό περιοδικό. Ωστόσο, δεν είναι γνωστό πώς έφτασαν μέχρι το Μπρίστολ, καθώς το Πανεπιστήμιο δεν σχετιζόταν με τη συγκεκριμένη ανασκαφή.
Μέσα στο κουτί βρέθηκε και ένας κατάλογος που ανέφερε που βρέθηκαν τα ευρήματα. Το κουτί δόθηκε στο Βρετανικό Μουσείο, το οποίο τα εξετάζει.
«Θα κατέτασσα το περιστατικό στην ίδια κατηγορία όπως το να έβρισκα έναν Μονέ στην σοφίτα της γιαγιάς μου» είπε ο Ταμάρ Χόντος, λέκτορας αρχαιολογίας στο Πανεπιστήμιο.
 
Αναδημοσίευση από το in.gr

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 22/01

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

taksi
Η κυβέρνηση διώκει εκπαιδευτικούς αντί να λύσει τα οξυμένα προβλήματα της εκπαίδευσης
Αξιολόγηση ή διώξεις; Η κυβέρνηση στοχοποιεί τους εκπαιδευτικούς αντί να σώσει τα σχολεία!
Η κυβέρνηση διώκει εκπαιδευτικούς αντί να λύσει τα οξυμένα προβλήματα της εκπαίδευσης