Thumbnail
Λάρισα

Ο καβγάς μεταξύ μαθητών του δημοτικού μεταφέρθηκε στις μαμάδες, με αποτέλεσμα η μία να μεταφερθεί στο νοσοκομείο και η άλλη να βρίσκεται αντιμέτωπη με τη Δικαιοσύνη.

Το περιστατικό συνέβη σε σχολείο της Λάρισας, όταν η μητέρα μαθητή, ο οποίος της είχε αναφέρει ότι ένας άλλος μαθητής τού «κλέβει» τα σχολικά του είδη (χάρακες, μολύβια, γομολάστιχες κλπ), απευθύνθηκε στη διεύθυνση του Δημοτικού Σχολείου μεταφέροντας αυτά που της είχε καταγγείλει το παιδί της. Το περιστατικό διερευνήθηκε από τη δασκάλα, η οποία, σύμφωνα με πληροφορίες, διαπίστωσε ότι είχαν βάση.

Χθες όμως οι δυο μητέρες του μαθητή που διαμαρτυρήθηκε για την αφαίρεση των σχολικών ειδών του και του μαθητή που φέρεται ως υπεύθυνος γι αυτό, συναντήθηκαν στο σχολείο το πρωί την ώρα που πήγαιναν τα παιδιά τους και... το ένα έφερε το άλλο και πιάστηκαν στα χέρια.

Πάνω στον καβγά, η μία μητέρα απώθησε την άλλη με αποτέλεσμα η δεύτερη να πέσει και να χτυπήσει στο πεζοδρόμιο οπότε και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο για την παροχή πρώτων βοηθειών. Κλήθηκε η αστυνομία και η γυναίκα που βρέθηκε στο νοσοκομείο υπέβαλε μήνυση σε βάρος της άλλης.

ΑΠΕ - ΜΠΕ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ekpaideytikoi
Από τη γενική μόρφωση στην "εκπαίδευση κατάρτισης": Μπορούμε να μαθαίνουμε χωρίς να ξέρουμε;
Ο εκπαιδευτικός από φορέας γνώσης σε «διευκολυντής της μάθησης»: Η νέα εκπαιδευτική πολιτική, η φιλοσοφία του «μαθαίνω πώς να μαθαίνω» και οι...
Από τη γενική μόρφωση στην "εκπαίδευση κατάρτισης": Μπορούμε να μαθαίνουμε χωρίς να ξέρουμε;