Thumbnail
Με την κατάθεση από τον υπουργό Εργασίας, Γιώργο Κατρούγκαλο, της αναλογιστικής μελέτης 

Με την κατάθεση από τον υπουργό Εργασίας, Γιώργο Κατρούγκαλο, της αναλογιστικής μελέτης για τη βιωσιμότητα του ασφαλιστικού συστήματος, ξεκίνησε σήμερα στις αρμόδιες επιτροπές της Βουλής, η συζήτηση των άρθρων του ασφαλιστικού νομοσχεδίου.

Ο υπουργός Εργασίας κατέθεσε αναλογιστική μελέτη, η οποία έχει εγκριθεί από τη Διεθνή Οργάνωση Εργασίας και αφορά τα κύρια ταμεία του ιδιωτικού και του δημόσιου τομέα, δηλαδή το 90% του ασφαλιστικού συστήματος. Όπως ανέφερε ο κ. Κατρούγκαλος, εκκρεμεί η αναλογιστική μελέτη για το Ενιαίο Ταμείο Ανεξάρτητα Απασχολουμένων (ΕΤΑΑ) λόγω των εκτεταμένων νομοτεχνικών βελτιώσεων, που προέκυψαν κατά τη διαπραγμάτευση και θα ολοκληρωθεί εντός του Μαΐου.

Ο κ. Κατρούγκαλος κατέθεσε ακόμη τέσσερις ειδικές μελέτες.

Ζητήσαμε από το υπουργείο Οικονομικών, ανέφερε ο υπουργός Εργασίας, ειδική μελέτη για τις εύλογες δαπάνες διαβίωσης, ώστε να τηρηθεί η συνταγματική επιταγή για το αξιοπρεπές επίπεδο διαβίωσης, και από το Κέντρο Προγραμματισμού και Οικονομικών Ερευνών (ΚΕΠΕ) μελέτη για την οικονομική βιωσιμότητα του συστήματος.

Ο υπουργός Εργασίας, ανακοίνωσε επίσης νομοτεχνικές βελτιώσεις, όπως η επέκταση της μεταβατικής ευνοϊκής ρύθμισης για όλους τους νέους επιστήμονες και όχι μόνο τους γιατρούς τους μηχανικούς και τους δικηγόρους, αλλά για όλους τους απόφοιτους ΑΕΙ.

Συνεχίζοντας, ανέφερε ότι με το νέο ασφαλιστικό σύστημα, τα ποσοστά αναπλήρωσης, τόσο για τις κύριες όσο και για τις επικουρικές συντάξεις, ξεπερνούν το 102% για τις μικρές συντάξεις και για όλες τις άλλες το 75%.

"Δεν υπάρχει στην Ευρώπη δημόσιο ασφαλιστικό σύστημα που να εξασφαλίζει υψηλότερα ποσοστά αναπλήρωσης" ανέφερε ο υπουργός Εργασίας.

Καταλήγοντας, ο κ. Κατρούγκαλος είπε ότι πρόκειται για μία μεταρρύθμιση που στηρίζεται στις αρχές τις ισονομίας και της Δικαιοσύνης δεν κάνει περικοπές, αλλά προστατεύει τους συνταξιούχους και τόνισε ότι η μεταρρύθμιση "δεν ήρθε μεταφρασμένη", αλλά αξιοποιήθηκαν επιστήμονες, όπως τα μέλη της Επιτροπής Σοφών, στα οποία περιλαμβάνονταν στελέχη προερχόμενα από τον χώρο της αντιπολίτευσης.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

super-artificial-intelligence-texniti-noimosyni.jpg
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα
Η Ελλάδα θα εκμεταλλευθεί την τεράστια υπολογιστική δύναμη του Δαίδαλου, για να δημιουργήσει ένα πρωτοποριακό οικοσύστημα καινοτομίας στο ΑΙ. Σκοπός...
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα
γυμναστική.jpg
Φυσική Αγωγή: Πώς τα νέα αθλητικά σχολεία από 13 έγιναν... 2 και πώς «χάθηκαν» οι επιπλέον ώρες Γυμναστικής
Εξαγγελίες προσώρας κενές, για επιπλέον ώρα σε όλες τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης, Φυσική Αγωγή στην Προσχολική Εκπαίδευση & Πρότυπα Αθλητικά Σχολεία
Φυσική Αγωγή: Πώς τα νέα αθλητικά σχολεία από 13 έγιναν... 2 και πώς «χάθηκαν» οι επιπλέον ώρες Γυμναστικής
Άνοιγμα σχολείων
Σχολεία: Τι πρέπει να κάνουν άμεσα όλοι οι γονείς με παιδιά στην ΣΤ Δημοτικού
Πώς θα γίνει η επικαιροποίηση του πληροφοριακού συστήματος myschool έως τις 2 Δεκεμβρίου, ως προς τις διευθύνσεις μονίμου κατοικίας όλων των...
Σχολεία: Τι πρέπει να κάνουν άμεσα όλοι οι γονείς με παιδιά στην ΣΤ Δημοτικού