Thumbnail
Ο πρόεδρος της “Εγνατία οδός Α.Ε.” Απόστολος Αντωνούδης υπογράμμισε ότι: "πέρα από τους δέκα σταθμούς που έχουμε προκηρύξει, το ΤΑΙΠΕΔ έχει θέσει ως προαπαιτούμενα, άλλους είκοσι πλευρικούς σταθμούς διοδίων.

Sτο σύνολο θα είναι τριάντα οκτώ. Η χρέωση στην Εγνατία είναι τώρα 3 λεπτά στο χιλιόμετρο και θα φτάσει στα 7 λεπτά".

"Η καινούργια απαίτηση του ΤΑΙΠΕΔ, είναι για να μην υπάρχουν διαφυγές, δηλαδή να μην μπορεί κάποιος να μπαίνει στο δρόμο να κάνει κάποια χιλιόμετρα και να βγαίνει δίχως να πληρώσει κάποιο τίμημα. Στο σχεδιασμό του ΤΑΙΠΕΔ είναι να βγει η προκήρυξη του διαγωνισμού στο τέλος Απριλίου και μέχρι το Δεκέμβριο να πάμε σε δεσμευτικές προσφορές" διευκρίνισε ο κ. Αντωνούδης.

Ο πρόεδρος της “Εγνατία οδός Α.Ε.” αναφέρθηκε και στα έργα που είναι σε εξέλιξη και είπε ότι: "στο νoμό Θεσσαλονίκης αυτή τη στιγμή μελετάμε και ολοκληρώνουμε το δρόμο μεταξύ της 3ης προβλήτας και του ΠΑΘΕ, επίσης υπάρχει ομαλή χρηματοδοτική ροή και για τα έργα στη δυτική εσωτερική Περιφερειακή".

“Πολλά πρέπει να αποσαφηνιστούν για το ζήτημα της παραχώρησης”

Η διοίκηση της “Εγνατία Οδός Α.Ε.” θέλει να δει τους όρους της παραχώρησης και ποιο θα είναι "το μεγαλύτερο δυνατόν όφελος για το ελληνικό δημόσιο αν αυτή προχωρήσει", όπως δήλωσε στο www.praktoreio-macedonia.gr, ο πρόεδρός της, Απόστολος Αντωνούδης. “Οι εργαζόμενοι αντιδρούν στην παραχώρηση αφού υποστηρίζουν ότι θα ζημιωθεί το ελληνικό δημόσιο” ανέφερε ο πρόεδρος της “Εγνατίας Οδού Α.Ε.” και σχολίασε χαρακτηριστικά: “πολλά πρέπει να αποσαφηνιστούν για το ζήτημα της παραχώρησης όπως ο χρόνος αλλά και βασικοί τομείς που θεωρούμε ότι εμείς πρέπει να κρατήσουμε εκτός παραχώρησης, και να διαχειριστούμε όπως θέματα ενεργειακής αξιοποίησης (ενεργειακά δίκτυα) και τη δημιουργία κι εκμετάλλευση υποδομών Logistics κατά μήκος του οδικού άξονα”.

Ο κ. Αντωνούδης υπογράμμισε ότι ο τομέας της βαριάς συντήρησης είναι προνομιακός χώρος των ανθρώπων στην “Εγνατία Οδό Α.Ε.” και επανέλαβε ότι πρέπει να παραμείνει στην δικαιοδοσία της εταιρείας “είναι κάτι που γνωρίζουμε πολύ καλά και ξέρουμε πως να παρέχουμε άριστες υπηρεσίες.”.

Ο πρόεδρος της Εγνατίας Οδού επισήμενε ότι ο χρόνος παραχώρησης πρέπει να μειωθεί, να γίνονται συχνές ανανεώσεις με μοναδικό σκοπό το όφελος του ελληνικού δημοσίου. “Διαφωνώ με τα 35 χρόνια παραχώρησης. Πρέπει να παραχωρηθεί, αν παραχωρηθεί για πολύ λιγότερα χρόνια και να πηγαίνει σε ανανεώσεις. Αυτό μπορεί να ωφελήσει το ελληνικό δημόσιο” σχολίασε χαρακτηριστικά ο κ. Αντωνούδης.

Απεργούν οι εργαζόμενοι

Εικοσιτετράωρη απεργία πραγματοποιούν σήμερα οι εργαζόμενοι της Εγνατίας Οδού Α.Ε., προκειμένου να μην πραγματοποιηθεί ο διαγωνισμός κατασκευής Σταθμού Διοδίων Θεσσαλονίκης επί της Εγνατίας Οδού, στο ύψος του Ωραιοκάστρου. Οι εργαζόμενοι είναι αντίθετοι στην παραχώρηση του οδικού άξονα της Εγνατίας Οδού και στην κατασκευή επιπλέον δέκα σταθμών διοδίων.

“Είμαστε σε απεργία με αφορμή τον διαγωνισμό κατασκευής διοδίων Ωραιοκάστρου. Εμείς οι εργαζόμενοι είμαστε αντίθετοι στην παραχώρηση λειτουργίας, συντήρησης και εκμετάλλευσης του αυτοκινητόδρομου. Πιστεύουμε ότι η διαχείρηση του αυτοκινητόδρομου από την εταιρεία “Εγνατία Οδός Α.Ε.” όπως συμβαίνει και τώρα μπορεί να είναι περισσότερο επωφελής για το ελληνικό κράτος από την σχεδιαζόμενη παραχώρηση” ανέφερε στο ραδιόφωνο του ΑΠΕ – ΜΠΕ “Πρακτορείο 104,9 fm”, ο πρόεδρος του Συλλόγου Εργαζομένων στην Εγνατία Οδό Α.Ε., Αθανάσιος Τενεκές υπογραμμίζοντας ότι “τη συντήρηση του αυτοκινητόδρομου την ξέρουμε πιο καλά από οποιονδήποτε”.

“Μέσα στο δίμηνο θα μάθουμε από το ΤΑΙΠΕΔ τους ακριβείς όρους της παραχώρησης. Μας προβληματίζουν πολλά θέματα. Ένας κατασκευαμένος δρόμος θα δοθεί σε έναν επενδυτή. Το σύστημα διοδίων, τα συμβατικά διόδια, θεωρούμε ότι δεν είναι σύστημα δίκαιο, χρειάζεται ένα πιο αναλογικό σύστημα χρέωσης. Οι εργαζόμενοι θεωρούμε ότι η κατασκευή διοδίων είναι σπατάλη χρημάτων” συμπλήρωσε ο πρόεδρος των εργαζομένων.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»
«Το δικό μου επιχείρημα που αφορά την αξία του σχολείου είναι το εξής: Τι είναι το σχολείο λοιπόν παιδιά; Είναι ένας τόπος συνάντησης»
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»
δάσκαλοι
Εκπαιδευτικοί: Διορισμοί εκπαιδευτικών: Εκκαθαρισμένοι Πίνακες για τους επικείμενους διορισμούς και τις προσλήψεις
Μπορούν όλοι οι αναπληρωτές να δουν την εκκαθαρισμένη τους θέση και να υπολογίζουν τόσο μελλοντικό διορισμό όσο και μελλοντικές προσλήψεις
Εκπαιδευτικοί: Διορισμοί εκπαιδευτικών: Εκκαθαρισμένοι Πίνακες για τους επικείμενους διορισμούς και τις προσλήψεις
teachers
Διορισμοί Εκπαιδευτικών: Σχετικά με την κατανομή, την έκδοση των οριστικών πινάκων της 2ΓΕ/2023 και τις προσλήψεις αναπληρωτών
Οι διορισμοί των ειδικοτήτων στη Γενική της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης θα είναι κάτω από 5.000 - Ο αριθμός 5.500 αφορούσε τόσο γενική όσο και ΕΑΕ,...
Διορισμοί Εκπαιδευτικών: Σχετικά με την κατανομή, την έκδοση των οριστικών πινάκων της 2ΓΕ/2023 και τις προσλήψεις αναπληρωτών