Thumbnail
Πρόκειται για φαινόμενο που προκύπτει από τις τεράστιες ελλείψεις – που έχουν συσσωρευτεί στον τομέα του βοηθητικού προσωπικού στο Δημόσιο Σχολείο

Ανακοίνωση για το περιστατικό της εισβολής μιας γυναίκας σε σχολείο στην Πάτρα και την επακόλουθη επίθεση με σπρέι πιπεριού σε μαθητές και εκπαιδευτικούς εξέδωσε η Αντιδημαρχία Παιδείας και Αθλητισμού του Δήμου.

Συγκεκριμένα, ανακοινώνονται τα εξής:

«Τα γεγονότα που συνέβησαν σε Σχολική Μονάδα του Δήμου μας όπου εξωσχολικό άτομο εισέβαλε ανενόχλητο στο προαύλιο του  και με απειλές και χρήση όπλου (σπρέι πιπεριού) στράφηκε κατά μαθητών, μαθητριών και Εκπαιδευτικών δεν αποτελεί «κεραυνό εν αιθρία».

Πρόκειται για φαινόμενο που προκύπτει από τις τεράστιες ελλείψεις – που έχουν συσσωρευτεί στον τομέα του βοηθητικού προσωπικού στο Δημόσιο Σχολείο όπως, της φύλαξης, της καθαριότητας και της συντήρησης τους, λόγω της απαγόρευσης προσλήψεων, που έχει επιβληθεί τα τελευταία χρόνια απ’ όλες τις κυβερνήσεις.

Είναι η μια όψη του νομίσματος, αυτή της αντιλαϊκής πολιτικής που εφαρμόζεται στην χώρα μας προς όφελος του μεγάλου κεφαλαίου και των “δανειστών”.

Η άλλη, είναι της υποχρηματοδότησης των Δήμων (όπου έχουν μεταφερθεί οι αρμοδιότητες και όλες οι ευθύνες για το Δημόσιο Σχολείο με τον Καλλικράτη) και αφορούν την κάλυψη των λειτουργικών δαπανών του Δημόσιου Σχολείου, της συντήρησης και της επισκευής των σχολικών κτιρίων στο όνομα του περιορισμού του “δημοσιονομικού κόστους”, θεωρώντας την εκπαίδευση των παιδιών μας. “κόστος”.

Το εν λόγω περιστατικό θα μπορούσε να καταγραφεί και να αποτελέσει άλλο ένα “θλιβερό” περιστατικό στην μακριά αλυσίδα όσων συμβαίνουν χρόνια τώρα στο χώρο του Δημόσιου Σχολείου όπως καταστροφές κτιρίων και εξοπλισμού, διαρρήξεις με κλοπές σε κυλικεία και σε εξοπλισμό κ.λπ.

Το συγκεκριμένο περιστατικό όμως εμπλέκει μαθητές, μαθήτριες και εκπαιδευτικούς με την ενεργοποίηση του Αυτόφωρου και της ακροαματικής διαδικασίας Δικαστηρίου, επιβαρύνει αφάνταστα με αρνητικές και δυσάρεστες συνέπειες όλη την Εκπαιδευτική Κοινότητα της πόλης μας (και ειδικά του συγκεκριμένου σχολείου), τους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς, στην “καρδιά” της σχολικής περιόδου. Εν μέσω δηλαδή, ενδοσχολικών-  πανελλαδικών εξετάσεων που το μόνο που χρειάζεται είναι ηρεμία και στοχοπροσήλωση στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Η Δημοτική Αρχή εκφράζει την αλληλεγγύη της στην εκπαιδευτική κοινότητα και σε ό,τι της αναλογεί, δηλώνει ότι θα συνεχίσει ακατάπαυστα  να διεκδικεί προσλήψεις μόνιμου προσωπικού με πλήρη εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα για την κάλυψη όλων των κενών θέσεων στο Δημόσιο Σχολείο ώστε τα σχολεία μας να φυλάσσονται, να συντηρούνται, να καθαρίζονται με ασφαλείς όρους και προϋποθέσεις αλλά και στο σύνολο των υπηρεσιών του Δήμου και αύξηση της χρηματοδότησης από τον κρατικό προϋπολογισμό για την κάλυψη όλων των αναγκών του Δημόσιου Σχολείου».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 19/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

proaulio_sxoleio
Τι είναι σχολείο;
«Η διαπαιδαγώγηση είναι ανθρώπινη σχέση. Πώς θα μπορούσε κάποιος να την κανονικοποιήσει και τι θα σήμαινε μια τέτοια κανονικοποίηση; Η δική μου άποψη...
Τι είναι σχολείο;