Thumbnail
Έρευνα του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου

Ανησυχητικά είναι τα αποτελέσματα διαδικτυακής έρευνας που πραγματοποίησε το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας. Οι περισσότεροι γονείς (55,86%) παραδέχονται ότι επέτρεψαν στα παιδιά τους να χρησιμοποιούν social media σε ηλικία μικρότερη του επιτρεπόμενου, δηλαδή πριν ακόμα κλείσουν τα 13 τους χρόνια. Από την άλλη πλευρά, βέβαια, θα μπορούσε κανείς να πει ότι τα παιδιά δεν κάνουν τίποτα άλλο, παρά μόνο ακολουθούν το παράδειγμα των γονιών τους και ειδικά των νεότερων σε ηλικία (έως 35 ετών) οι οποίοι ασχολούνται καθημερινά με τα κοινωνικά δίκτυα σε ποσοστό που ξεπερνά το 70%.

Η έρευνα διεξήχθη σε δείγμα 1.100 χρηστών του διαδικτύου και η πλειοψηφία των απαντήσεων προήλθε από γυναίκες σε ποσοστό 74,67%, ηλικίας 36-60 ετών, ανώτατου εκπαιδευτικού επιπέδου. Στην έρευνα αποτυπώνεται επίσης η βεβαιότητα των γονιών ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επηρεάζουν ή και διαμορφώνουν τον χαρακτήρα του παιδιού τους, ενώ από τις συγκεκριμένες απαντήσεις προκύπτει το συμπέρασμα ότι μπορούν να οδηγήσουν σε συμπεριφορές εξάρτησης. Όσον αφορά το θέμα του διαδικτυακού εκφοβισμού, οι περισσότεροι απαντούν με σιγουριά ότι το παιδί τους δεν έχει πέσει ποτέ θύμα bulling, ωστόσο υπάρχει κι ένα σεβαστό ποσοστό της τάξης του 7% που ομολογεί ότι δεν γνωρίζει αν έχει συμβεί κάτι τέτοιο. Γενικά, πολύ σπάνια (ποσοστό μόλις 20%) τα παιδιά ζητούν τη βοήθεια των γονιών τους για κάποιο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν στα social media, ενώ πολύ υψηλό (35%) είναι το ποσοστό εκείνων που δεν γνωρίζουν ή απαντούν αρνητικά στο ερώτημα αν τα παιδιά τους προστατεύουν τα προσωπικά τους δεδομένα στο διαδίκτυο.

Δημοφιλέστερο site κοινωνικής δικτύωσης στις μικρές ηλικίες στην Ελλάδα είναι το Viber (26,5%) και ακολουθούν το Instagram (22,85%) και το Facebook (18,61%).

Αναλυτικά τα αποτελέσματα της έρευνας αλλά και χρήσιμες πληροφορίες για την ασφαλή χρήση του διαδικτύου στη ιστοσελίδα του Ε.Κ.Α.Δ.

SaferInternet4Kids.gr

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

karamanliskwstas
Καραμανλής: Έντονη κριτική σε Μητσοτάκη για διαγραφή Σαμαρά - «Ούτε με αφορά ούτε με ενδιαφέρει η θέση του ΠτΔ»
Καραμανλής: Έντονη κριτική σε Μητσοτάκη για διαγραφή Σαμαρά - «Ούτε με αφορά ούτε με ενδιαφέρει η θέση του ΠτΔ»
Καραμανλής: Έντονη κριτική σε Μητσοτάκη για διαγραφή Σαμαρά - «Ούτε με αφορά ούτε με ενδιαφέρει η θέση του ΠτΔ»
foto_education.jpg
Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας: Οι οριστικοί Πίνακες Συμβούλων Ψυχολόγων, Συμβούλων Σταδιοδρομίας, Εκπαιδευτικού Προσωπικού
Οριστικοί Πίνακες Συμβούλων Ψυχολόγων-Συμβούλων Σταδιοδρομίας-Εκπαιδευτικού Προσωπικού – Ανακοίνωση από το ΙΝΕΔΙΒΙΜ
Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας: Οι οριστικοί Πίνακες Συμβούλων Ψυχολόγων, Συμβούλων Σταδιοδρομίας, Εκπαιδευτικού Προσωπικού
Εκπαίδευση
Ειδική Αγωγή: «Ντροπή την ημέρα της απεργίας να παροτρυνόμαστε να πάμε στη δουλειά έστω και καθυστερημένα»
Καταγγελία της ΠΟΣΕΕΠΕΑ για την ανακοίνωση που έλαβαν εργαζόμενοι των ΚΕΔΑΣΥ για βραδεία προσέλευση και πρόωρη αποχώρηση κατά μία ώρα πριν τη λήξη...
Ειδική Αγωγή: «Ντροπή την ημέρα της απεργίας να παροτρυνόμαστε να πάμε στη δουλειά έστω και καθυστερημένα»
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας: Ιδρύεται «Επώνυμη Έδρα Διδασκαλίας και Έρευνας στις Μικρασιατικές Σπουδές»
Ανακοινώθηκε η ίδρυση «Επώνυμης Έδρας Διδασκαλίας και Έρευνας στις Μικρασιατικές Σπουδές» στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας: Ιδρύεται «Επώνυμη Έδρα Διδασκαλίας και Έρευνας στις Μικρασιατικές Σπουδές»