Thumbnail
Είχαν μεταφερθεί αναγκαστικά σε άλλες υπηρεσίες του Δημοσίου την περίοδο 2010-2011, στο πλαίσιο των μετατάξεων των δημοσίων υπαλλήλων

Επιστρέφουν στον ΟΣΕ εργαζόμενοι σε κρίσιμες ειδικότητες –μηχανοδηγοί, σταθμάρχες, κλειδούχοι, τεχνίτες γραμμής, μηχανικοί– που είχαν μεταφερθεί αναγκαστικά σε άλλες υπηρεσίες του Δημοσίου την περίοδο 2010-2011, στο πλαίσιο των μετατάξεων των δημοσίων υπαλλήλων, που είχε δημιουργηθεί με στόχο τον εξορθολογισμό του δυναμικού του δημοσίου τομέα της χώρας.

Πριν από λίγες ημέρες εκδόθηκε απόφαση του διοικητικού συμβουλίου του ΟΣΕ, η οποία ενεργοποιεί πρακτικά διατάξεις των νόμων 4530/2018 και 4574/2018. Με συγκεκριμένα άρθρα των παραπάνω νόμων παρέχεται η δυνατότητα επιστροφής υπαλλήλων συγκεκριμένων ειδικοτήτων του ΟΣΕ (οδηγοί, μηχανοδηγοί, σταθμάρχες, κλειδούχοι, εργάτες γραμμής, τεχνίτες γραμμής, μηχανικοί ΠΕ, ΤΕ ή στον κλάδο ελέγχου αμαξοστοιχιών) που είχαν μεταφερθεί σε φορείς του Δημοσίου και σε ΟΤΑ να επιστρέψουν στον οργανισμό. Προϋπόθεση, σύμφωνα με τον νόμο 4574/2018, ήταν η υποβολή σχετικής αίτησης και με τη σύμφωνη γνώμη του φορέα υποδοχής, ο οποίος προβλέπεται ότι διαθέτει στο οργανόγραμμά του μία από τις παραπάνω ειδικότητες. Ετσι το διοικητικό συμβούλιο του ΟΣΕ προχώρησε σε σχετικό αίτημα, το οποίο εγκρίθηκε από τα υπουργεία Υποδομών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης. Τα συναρμόδια υπουργεία προχωρούν στον καθορισμό των λεπτομερειών εφαρμογής των προβλεπόμενων από τον σχετικό νόμο.

Ειδικότερα, η απόφαση του ΟΣΕ αφορά υπαλλήλους που είχαν αποχωρήσει από τον οργανισμό την περίοδο 2010-2011 και είχαν κατευθυνθεί σε άλλες υπηρεσίες του δημοσίου τομέα. Ο ΟΣΕ είχε αντιδράσει σφόδρα στη μετακίνηση του προσωπικού του τότε, ενώ έκτοτε κάνει λόγο για σημαντικά κενά σε οργανικές θέσεις του, που θέτουν σε δυσχέρεια την εκτέλεση του σιδηροδρομικού έργου. «Καταργούνται οριστικά οι πολιτικές του παρελθόντος που σκόπιμα καταδίκασαν τον Οργανισμό σε απραξία και τον ελληνικό σιδηρόδρομο απαξιωμένο, βορά στα ιδιωτικά συμφέροντα. Ο σχεδιασμός της τετραετίας 2010-2014 που οδήγησε στην κατάτμηση του οργανισμού αλλά και στην εκποίηση κρίσιμης εθνικής σιδηροδρομικής υποδομής, ζημιώνοντας τη δημόσια περιουσία και το δημόσιο συμφέρον, λαμβάνει τέλος», αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο ΟΣΕ, ο οποίος σημειώνει ότι επενδύοντας στο καταρτισμένο του ανθρώπινο δυναμικό καθιστά τον ελληνικό σιδηρόδρομο όχημα ανάπτυξης για τη χώρα.

Πηγή: Καθημερινή - Έντυπη Έκδοση

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

donti.jpg
Οδοντίατρος προειδοποιεί για ένα «επίμονο» σημάδι στο στόμα που μπορεί να αποτελεί πρώιμο σύμπτωμα καρκίνου
Τα στοματικά έλκη που δεν θεραπεύονται εντός τριών εβδομάδων μπορεί να είναι ένα από τα πρώτα σημάδια καρκίνου του στόματος
Οδοντίατρος προειδοποιεί για ένα «επίμονο» σημάδι στο στόμα που μπορεί να αποτελεί πρώιμο σύμπτωμα καρκίνου
elliniki-glossa
Το ρήμα που έκανε λάθος μέχρι και ο Μπαμπινιώτης δεν γράφεται όπως νομίζουμε
Ο καθηγητής Μπαμπινιώτης, με τη βαθιά κατανόησή του στη γλωσσολογία και τη γλώσσα ως πολιτιστικό εργαλείο, υποδεικνύει την ορθότερη μορφή...
Το ρήμα που έκανε λάθος μέχρι και ο Μπαμπινιώτης δεν γράφεται όπως νομίζουμε