Thumbnail
Έλενα Ακριτα

Ο σκιτσογράφος Αρκάς έχει αγαπηθεί από το κοινό και δεν θα ήταν υπερβολή να αναφέρει κανείς πως σχεδόν κάθε βιβλιοθήκη έχει έστω έναν τόμο από την πλούσια εργογραφία του.

Καυστικός, ευφυής, χαρισματικός είχε το σπάνιο χάρισμα να στέκεται «υπεράνω» όλων και να εκτοξεύει τα βέλη του προς πάσα κατεύθυνση.

Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια πληθαίνουν οι φωνές που εκφράζουν προβληματισμούς για τις επιλογές του Αρκά που δεν συνάδουν με το πνεύμα ανεξαρτησίας και αδέσμευτης έκφρασης. Υπάρχουν, πάλι, κριτικές πως ο Αρκάς απλώς... έπαψε να είναι αστείος και αναλώνεται σε ένα είδος χιούμορ αρκετά πεζού, προβλέψιμου και τετριμμένου.

Φυσικά, παραμένουν αρκετοί οι υποστηρικτές του Αρκά που επιμένουν στο δικαίωμα της ελεύθερης έκφρασης και εκτιμούν πως δεν «χάθηκε» το πραγματικό ύφος του Αρκά, αλλά μετασχηματίστηκε λόγω της συγκυρίας.

Στην ανάρτηση της Έλενας Ακρίτα, διατυπώνονται εξίσου τα επιχειρήματα που αποτυπώθηκαν παραπάνω. Η κρίση, άλλωστε, του καθενός διαφέρει.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ τον Ιούνιο: Ανακοινώθηκε ΕΠΙΣΗΜΑ η ύλη!

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 19/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Βάρναλης
Μεγάλη Παρασκευή κατά Κώστα Βάρναλη στο "Φως που καίει"
Η είσοδος της μάνας του Χριστού στο έργο, παρουσιάζεται από τον ποιητή σαν ανθρώπινη μάνα, στον επιτάφιο θρήνο της, που κλαίει το νεκρό της παιδί, με...
Μεγάλη Παρασκευή κατά Κώστα Βάρναλη στο "Φως που καίει"