Σ. Τσιόδρας: Πώς να μιλάμε στα παιδιά για τον κορονοϊό (Vid)
Ο εκπρόσωπος του υπουργείου Υγείας μίλησε για τη σχέση του κορονοϊού με τα παιδιά, για το πόσο απειλούνται συγκριτικά με τις υπόλοιπες ηλικιακές ομάδες, αλλά και τι δείχνουν οι έρευνες από όλο τον κόσμο

«Να μιλάμε με σοβαρότητα στα παιδιά για τον ιό». Αυτό τόνισε ο λοιμωξιολόγος και εκπρόσωπος του υπουργείου Υγείας, Σωτήρης Τσιόδρας, κατά την ενημέρωση της Πέμπτης.

Συγκεκριμένα, μίλησε για τη σχέση του κορονοϊού με τα παιδιά, για το πόσο απειλούνται συγκριτικά με τις υπόλοιπες ηλικιακές ομάδες, αλλά και τι δείχνουν οι έρευνες από όλο τον κόσμο.

«Τα παιδιά μας πρέπει να αισθανθούν ήρεμα και να παίρνουν αξιόπιστες πληροφορίες. Πρέπει να τους μιλάμε ανάλογα με την ηλικία τους», επεσήμανε ο καθηγητής Λοιμωξιολογίας.

Δείτε το βίντεο:

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 23/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

daskala
Προκηρύξεις για τους πίνακες κατάταξης των εκπαιδευτικών: Διευκρινίσεις για την τροπολογία για την προϋπηρεσία ιδιωτικών εκπαιδευτικών
Αναδρομικότητα ισχύος της νέας ρύθμισης για την προϋπηρεσία εκπαιδευτικών
Προκηρύξεις για τους πίνακες κατάταξης των εκπαιδευτικών: Διευκρινίσεις για την τροπολογία για την προϋπηρεσία ιδιωτικών εκπαιδευτικών
daskalos
«Μίλησες; Τιμωρείσαι»: Μια υπόθεση που σοκάρει την εκπαιδευτική κοινότητα.
Τρικυμία αυθαιρεσιών σε σχολείο: Σε πειθαρχικό η πλειοψηφία του συλλόγου διδασκόντων - Μια υπόθεση που θέτει σε δοκιμασία τη δημοκρατική λειτουργία...
«Μίλησες; Τιμωρείσαι»: Μια υπόθεση που σοκάρει την εκπαιδευτική κοινότητα.