Κυριάκος Μητσοτάκης
«Στα εύκολα και στις επιτυχίες είναι όλα καλά, επαινούν και αυτοθαυμάζονται, αλλά την ώρα της διεκδίκησης ή ακόμα και της ευθύνης, το προσωπείο πέφτει και φανερώνεται η υποκρισία, η αυταρχικότητα, η αλαζονεία και η ψευτιά»

Είναι πλέον αποδεδειγμένο ότι η κυβέρνηση της ΝΔ πορεύεται με την υποκρισία, τον αυταρχισμό και την προκλητική αλαζονεία. Σειρά γεγονότων το επιβεβαιώνουν και συγχρόνως μας υπενθυμίζουν,ότι αυτή η κυβέρνηση έχει γραμμένο στα παλιά της τα παπούτσια τον πολίτη και ειδικά τον εργαζόμενο ,τον οποίο χρησιμοποιεί ψυχρά και κυνικά,ανάλογα με αυτό που θέλει να πετύχει και να προβάλει.

Θυμόμαστε, τα υποκριτικά και ανόητα χειροκροτήματα στα μπαλκόνια ως κίνηση ευγνωμοσύνης για τους ήρωες-έτσι τους έλεγαν- ,νοσηλευτές τον πρώτο καιρό της πανδημίας. Η σημερινή κατάσταση στη χώρα δραματική, τα κρούσματα καθημερινά στις 7000 περίπου ,οι θάνατοι στα ύψη,οι ΜΕΘ εκτός ορίων και η κυβέρνηση αυτό που έκανε είναι, η αποδυνάμωση των δημόσιων νοσοκομείων εν μέσω πανδημίας (σε υγειονομικό προσωπικό αλλά και σε κτιριακές υποδομές), εμπορευματοποίηση της υγείας, άφησε τους υγειονομικούςεκτεθειμένους στον κίνδυνο της πανδημίας και επιπλέον χρησιμοποιεί την βία και καταστολή σε κάθε μορφή διεκδίκησης και κινητοποίησης.

Θυμόμαστε, το βάρος της τηλεκπαίδευσης που σήκωσαν οι εκπαιδευτικοί όλων των βαθμίδων την μακρά περίοδο της καραντίνας, με τεχνολογικό εξοπλισμό των ιδίων και όχι με εξοπλισμό του σχολείου και όχι στο χώρο του σχολείου ,όπως θα έπρεπε .Ως  πολίτες αυτό που βλέπαμε από τα ΜΜΕ ήταν να καμαρώνουν και να αυτοθαυμάζονται, ότι όλα τα κάνουν καλά και πετυχημένα. Ξεχνούσαν να αναφέρουν τις δικές τους ανεπάρκειες που κάλυπταν χωρίς να διαμαρτύρονται οι εκπαιδευτικοί.Το σημερινό δεδομένο είναι η επιστροφή το σχολείο με αυξημένο αριθμό μαθητών στις τάξεις-μοναδική πρωτοτυπία της κυβέρνησης που νοιάζεται-,με ελλιπή μέτρα καθαριότητας,με ανεπαρκή μέτρα ελέγχου και πολύ περισσότερο με απαράδεκτα υγειονομικά πρωτόκολλα προκειμένου  να κλείσει ένα  τμήμα. Σχολεία με τα παιδιά στοιβαγμένα και τους εκπαιδευτικούς να στοχοποιούνται μονίμως από την κυβέρνηση ,όπως η αξιολόγηση που προβάλουν ότι δεν την θέλουν,γιατί τους βολεύει  για να στήσουν ένα ακόμη αφήγημα τους. Η απόδειξη της αναγνώρισης της προσφοράς φάνηκε ξεκάθαρα στο πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο που σημειώθηκαν προπηλακισμοί και χρήση βίας κατά εκπαιδευτικών από τα ΜΑΤ.

Θυμόμαστε, τα εγκώμια για τους “ήρωες” πυροσβέστες που ρίχνονται στην μάχη της κατάσβεσης της πυρκαγιάς με κίνδυνο της ζωής τους. Πρόσφατο παράδειγμα οι  καταστροφικές πυρκαγιές του καλοκαιριού. Τότε οι πυροσβέστες και ειδικά οι εποχικοί ήταν ήρωες,ήταν παράδειγμα. Ακόμα και τότε χρησιμοποιήθηκαν για να βγει πάλι  σε ένα διάλειμμά από τις διακοπές του ο πρωθυπουργός για να πει μερικά ανέξοδα λόγια και να παραστήσει τον σοβαρό και ευγνώμονα. Όμως, το ευχαριστώ της πολιτείας φάνηκε στα επεισόδια που σημειώθηκαν στη συγκέντρωση των πυροσβεστών, με βασικό αίτημά τις προσλήψεις και τις μονιμοποιήσεις. Στα αιτήματα των ηρώων πυροσβεστών η κυβέρνηση, επέλεξε να απαντήσει με Ρίψη χημικών, χειροβομβίδων κρότου - λάμψης αλλά και νερού από την "αύρα" με στόχο να διαλύσουν άμεσα την κινητοποίηση.

Με λίγα λόγια, αυτή είναι η πραγματικότητα. Στα εύκολα και στις επιτυχίες είναι όλα καλά , επαινούν  χειροκροτούν και συγχρόνως αυτοθαυμάζονται, αλλά την ώρα της διεκδίκησης ή ακόμα και της ευθύνης,των αποφάσεων ,το προσωπείο πέφτει και φανερώνεται η υποκρισία ,η αυταρχικότητα,η αλαζονεία και η ψευτιά.Το δόγμα νόμος και τάξη ξεδιπλώνεται με την πρώτη ευκαιρία και οι ήρωες γίνονται αντίπαλοι και εχθροί.

Από την άλλη, τα ΜΜΕ της παραπλάνησης και όχι της ενημέρωσης τους καλύπτουν, με νύχια και με δόντια κρύβουν, παραπληροφορούν με στόχο να μην αλλάξει τίποτα. Αυτή η κατάσταση τους βολεύει.

Δυστυχώς η χώρα γυρίζει σε μαύρες εποχές αυταρχισμού και ανελευθερίας. Καταπατούνται κεκτημένα δικαιώματα και η δημοκρατία απειλείται.  Επικρατεί η υποκρισία και το δήθεν παντού.

Δεν υπάρχουν πλέον περιθώρια υπομονής και ανοχής. Μέχρι εδώ!!!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Έλληνες μετανάστες στη Γερμανία
9ο Ευρωπαϊκό Μαθητικό Συνέδριο: Το 1ο Γυμνάσιο Λαγκαδά στο Μόναχο στις 29 Νοεμβρίου
9ο Ευρωπαϊκό Μαθητικό Συνέδριο: «Η Γερμανία των Ελλήνων, η Ελλάδα των Γερμανών. Η κλασική Ελλάδα και η επίδρασή της στον γερμανόφωνο πολιτισμό»
9ο Ευρωπαϊκό Μαθητικό Συνέδριο: Το 1ο Γυμνάσιο Λαγκαδά στο Μόναχο στις 29 Νοεμβρίου
νηπιαγωγειο
Περιστέρι: Συνολικά κλείνουν 15 νηπιαγωγεία μέσα σε έναν χρόνο! - Αγανάκτησαν οι γονείς
Γονείς: Με τη νέα διάρθρωση των νηπιαγωγείων θα χρειαστούν περίπου 8 λιγότεροι εκπαιδευτικοί για τη λειτουργία τους. Όλη αυτή η άκρως αντιπαιδαγωγική...
Περιστέρι: Συνολικά κλείνουν 15 νηπιαγωγεία μέσα σε έναν χρόνο! - Αγανάκτησαν οι γονείς
ΔΠΘ.jpg
Δημοκρίτειο Θράκης: Δύο καθηγητές του ορίστηκαν ως μέλη του Συμβουλίου Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς του ΥΠΠΟ
Η επιλογή τους αποτελεί ένα ακόμη στοιχείο που αποδεικνύει ότι το ΔΠΘ αποτελείται από πυρήνες αριστείας που διακρίνονται με τη δουλειά τους
Δημοκρίτειο Θράκης: Δύο καθηγητές του ορίστηκαν ως μέλη του Συμβουλίου Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς του ΥΠΠΟ
πανεπιστημιούπολη ρεθύμνου
Stanford’s “World’s Top 2% Scientists List: 81 Μέλη του Πανεπιστημίου Κρήτης στη λίστα των κορυφαίων επιστημόνων του κόσμου
Stanford’s “World’s Top 2% Scientists List “ 81 Μέλη του Πανεπιστημίου Κρήτης στη λίστα των κορυφαίων επιστημόνων του κόσμου
Stanford’s “World’s Top 2% Scientists List: 81 Μέλη του Πανεπιστημίου Κρήτης στη λίστα των κορυφαίων επιστημόνων του κόσμου