Αρκαλοχώρι σεισμός, γκρεμισμένο σπίτι, ερείπια, άντρας
Υποστελεχωμένες υπηρεσίες, απλήρωτοι εργαζόμενοι και ξεχασμένες επιχειρήσεις

Ερημοι δρόμοι, μισογκρεμισμένα σπίτια, καταστήματα που ακόμα προσπαθούν να επαναλειτουργήσουν επαρκώς και χωριά που ερημώνουν μέρα με την ημέρα.

Ο χρόνος στο Αρκαλοχώρι του Ηρακλείου μοιάζει να έχει σταματήσει στις 27 Σεπτεμβρίου του 2021, όταν η περιοχή χτυπήθηκε από το σφοδρό σεισμό των 6 Ρίχτερ και έκτοτε δεν έχει σταματήσει να «κουνιέται» ανά διαστήματα.

Διαβάστε τη συνέχεια στο ethnos.gr

Διαβάστε ακόμη στο ethnos.gr

Γιατί αυξήθηκαν οι δραματικά οι θάνατοι δελφινιών στη Μαύρη Θάλασσα: Πώς μπορεί να σχετίζεται ο πόλεμος στην Ουκρανία

Ποιος ήταν ο Εζέν Βιντόκ που ενέπνευσε διάσημους συγγραφείς – Από κλέφτης και δολοφόνος, πατέρας της εγκληματολογίας και διάσημος ντετέκτιβ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 15/01

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

synek21.jpg
ΣΥΝΕΚ: Ενημέρωση του αιρετού τους στο ΚΥΣΔΕ για τη νέα χρονιά και την τρέχουσα εκπαιδευτική επικαιρότητα
Θ.Κατσωνόπουλος - ΣΥΝΕΚ: Τα συνδικάτα καλούνται να αποτελέσουν το ισχυρό ανάχωμα στις αντιλαϊκές και αυταρχικές πολιτικές της κυβέρνησης της ΝΔ
ΣΥΝΕΚ: Ενημέρωση του αιρετού τους στο ΚΥΣΔΕ για τη νέα χρονιά και την τρέχουσα εκπαιδευτική επικαιρότητα
σχολικοι αγωνες
Αναπληρωτές Φυσικής Αγωγής: Γιατί «πιλοτική» και όχι «άμεση και καθολική» εφαρμογή των Σχολικών Αγώνων Γυμνασίων;
Καθώς η οργάνωση και η διεξαγωγή τους είναι ένα Πρόγραμμα που προϋπήρχε, το Υπουργείο ούτε καλείται να ανακαλύψει την πυρίτιδα, αλλά ούτε μπορεί να...
Αναπληρωτές Φυσικής Αγωγής: Γιατί «πιλοτική» και όχι «άμεση και καθολική» εφαρμογή των Σχολικών Αγώνων Γυμνασίων;