Ο γρίφος της «πολικής αρκούδας» που δίχασε το διαδίκτυο
Μόνο το 3% μπορεί να λύσει τον γρίφο

Ένας χρήστης του TikTok, ονόματι Jack Fanshawe, μοιράστηκε με τους ακολούθους του έναν γρίφο τον οποίο -όπως ο ίδιος ισχυρίζεται- μόνο το 3% των αποφοίτων του Χάρβαρντ καταφέρνει να λύσει.

Είτε αυτό είναι αλήθεια είτε όχι, ο γρίφος της «πολικής αρκούδας» έγινε γρήγορα viral, με το βίντεο του Jack στο TikTok να έχει συγκεντρώσει εκατομμύρια προβολές.

Ο γρίφος:

  • Μετατρέπω τις πολικές αρκούδες σε λευκές, και θα σε κάνω να κλάψεις.
  • Κάνω τα αγόρια να θέλουν να πάνε στην τουαλέτα και τα κορίτσια πρέπει να χτενίσουν τα μαλλιά τους.
  • Κάνω τους διάσημους να μοιάζουν με φυσιολογικούς ανθρώπους και το αντίστροφο.
  • Κάνω τις τηγανίτες σου καφέ και την σαμπάνια σου να αφρίζει.
  • Εάν με σφίξεις θα κάνω κρότο, εάν με κοιτάξεις, θα κάνεις εσύ.
  • Μπορείς να λύσεις το γρίφο;
poliki arkouda.jpg

Η λύση:

Σχεδόν 100.000 άτομα σχολίασαν στο βίντεο, προσπαθώντας να βρουν τη λύση, με πολλούς να επιμένουν ότι η σωστή απάντηση είναι η πίεση, ή το νερό.

Ωστόσο, καμία από τις παραπάνω λύσεις είναι η σωστή, καθώς η σωστή απάντηση του γρίφου είναι «Όχι» (δηλαδή «Όχι, δε μπορώ να λύσω το γρίφο»).

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ τον Ιούνιο: Ανακοινώθηκε ΕΠΙΣΗΜΑ η ύλη!

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 2/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

simvoulioepikrateias.jpg
Απόφαση ΣτΕ – «Καμπανάκι» στο ΤΕΕ: Υποχρεωτική η εγγραφή αποφοίτων με επαγγελματική ισοδυναμία από το ΑΤΕΕΝ
Τι σημαίνει η απόφαση του ΣτΕ για τους απόφοιτους εξωτερικού
Απόφαση ΣτΕ – «Καμπανάκι» στο ΤΕΕ: Υποχρεωτική η εγγραφή αποφοίτων με επαγγελματική ισοδυναμία από το ΑΤΕΕΝ