Υπεραυτόματοι συρμοί, οι οποίοι όχι μόνο θα κινούνται χωρίς οδηγό, όπως έχει ήδη γίνει γνωστό άλλωστε, αλλά θα υπολογίζουν ακόμα και το βάρος των επιβαινόντων δίνοντας έτσι τη δυνατότητα στο επιβατικό κοινό να επιλέξει σε ποιο βαγόνι θα επιβιβαστεί για πιο άνετη μετακίνηση, θα δρομολογηθούν αρχικά στο Μετρό της Θεσσαλονίκης και ακολούθως στη γραμμή 4 της Αθήνας, η κατασκευή της οποίας έχει ήδη ξεκινήσει.
Οι «έξυπνοι» συρμοί, όπως επεσήμανε από το βήμα του συνεδρίου της Palladian Conference για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα, ο διευθύνων σύμβουλος της Αττικό Μετρό, Νίκος Κουρέτας θα μπορούν να υπολογίζουν την πληρότητα του κάθε βαγονιού: «Τα τρένα αυτά θα έχουν τη δυνατότητα να μετρούν το βάρος τους και το βαρος των επιβατών. Κατά συνέπεια όταν θα φεύγει ένα τρένο από ένα σταθμό και θα κατευθύνεται στον επόμενο, θα υπάρχει μία πληροφορία που θα επικαιροποιείται ως προς το πού υπάρχει μικρότερο βάρος και άρα λιγότεροι επιβάτες ώστε να μπορούν οι επιβάτες να περιμένουν ανάλογα στις αποβάθρες και να μπαίνουν σε βαγόνια, τα οποία δεν είναι γεμάτα», σημείωσε.
Διαβάστε περισσότερα στο ethnos.gr
Διαβάστε ακόμη στο ethnos.gr
Αδιανόητο: 36χρονη επιβίωσε μετά από 12 όγκους και 5 επιθετικούς καρκίνους – Όλοι σε διαφορετικά μέρη του σώματός της
Έρχεται επικίνδυνη κακοκαιρία σε 3 στάδια με βροχές, καταιγίδες και πτώση θερμοκρασίας: Πρόγνωση Μαρουσάκη
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 22/01
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση