φωτο
«Ο Πρωθυπουργός και η ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ συνεχίζουν προκλητικά στον ίδιο αδιέξοδο δρόμο, η εικονική τους πραγματικότητα βλέπει «βελτιωμένο σχολείο» ενώ εντείνουν τις απειλές και τον αυταρχισμό»

Η ΕΛΜΕ Ζακύνθου αντιδρά στις πρόσφατες δηλώσεις του Πρωθυπουργού περί «βελτιωμένου σχολείου» και καταγγέλλει την κυβερνητική πολιτική για την εκπαίδευση ως αυταρχική και αποπροσανατολιστική. Οι εκπαιδευτικοί, απέναντι σε απειλές και απόπειρες κατηγοριοποίησης, συνεχίζουν συλλογικά τον αγώνα για την υπεράσπιση του δημόσιου χαρακτήρα της εκπαίδευσης, των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών και των εργασιακών τους δικαιωμάτων.

Αναλυτικά:

Το ΔΣ της ΕΛΜΕ Ζακύνθου καταγγέλλει τις πρόσφατες δηλώσεις του Πρωθυπουργού, κατά την επίσκεψή του στο ΥΠΑΙΘΑ, με τις οποίες ισχυρίστηκε ότι, ούτε λίγο ούτε πολύ, όλα βαίνουν καλώς στο δημόσιο σχολείο, ότι υπάρχει βελτίωση και πρόοδος στα σχολεία και ότι το μόνο θέμα που δεν έχει τα «προσδοκώμενα αποτελέσματα» είναι η εφαρμογή της αντιεκπαιδευτικής αξιολόγησης. Μάλιστα κατέφυγε σε απαράδεκτες απειλές, μην έχοντας κανένα άλλο σοβαρό επιχείρημα για τα αδιέξοδα που έχει προκαλέσει σε σχολεία, εκπαιδευτικούς και μαθητές η εφαρμοζόμενη κυβερνητική πολιτική.

Απείλησε ευθέως τους χιλιάδες εκπαιδευτικούς που κρατάμε όρθια τα σχολεία στις πιο αντίξοες συνθήκες, επειδή αντιπαλεύουμε την προσπάθεια κατηγοριοποίησης, εμπορευματοποίησης της εκπαίδευσης, και όπως παραδέχονται συναντούν μεγάλες αντιστάσεις, επειδή διαφαίνεται ότι ούτε η πολιτική των απειλών, των διώξεων και των πειθαρχικών όσων αγωνίζονται δεν έχει αποδώσει τα «προσδοκώμενα αποτελέσματα».

Οι δηλώσεις αυτές συνιστούν ξεκάθαρη επίθεση στους εκπαιδευτικούς και αποκαλύπτουν τις πραγματικές προθέσεις της κυβέρνησης: την επιβολή ενός αυταρχικού και τιμωρητικού μηχανισμού, μακριά από τις ανάγκες του σχολείου και της κοινωνίας. Η κυβέρνηση προσπαθεί για ακόμα μια φορά να εξαπατήσει την κοινωνία, τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς εμφανίζοντας μια επίπλαστη «εικονική πραγματικότητα» για την κατάσταση που επικρατεί στα σχολεία. Επιδιώκει να κρύψει τα τεράστια και εκρηκτικά προβλήματα που έχει δημιουργήσει η πολιτική που εφαρμόζει, να υποβαθμίσει την πραγματική κατάσταση και τα προβλήματα που βιώνουμε οι εκπαιδευτικοί στα σχολεία.

Ταυτόχρονα επιχειρεί να εμφανίσει την αξιολόγηση ως εργαλείο βελτίωσης και αναβάθμισης της εκπαίδευσης, ενώ στην πραγματικότητα, έχει γίνει πλέον σαφές, ότι μέσω αυτής, προωθεί την κατηγοριοποίηση των σχολείων, τον ανταγωνισμό και την ακόμα μεγαλύτερη υποβάθμιση της δημόσιας εκπαίδευσης.

Η επίθεση της κυβέρνησης και προσωπικά του Πρωθυπουργού φανερώνει το αδιέξοδο στο οποίο έχει οδηγηθεί η κυβερνητική πολιτική από τη μαζική αντίσταση του κλάδου,  από την επιμονή στη λογική των απειλών και των διώξεων που έχει καταφύγει.

Οι εκπαιδευτικοί δίνουμε ένα μεγάλο αγώνα εδώ και πάνω από τέσσερα χρόνια για να μην περάσει η κατηγοριοποίηση σχολείων, μαθητών και εκπαιδευτικών, για τη διατήρηση της  παιδαγωγικής μας υπόστασης. Αυτός ο αγώνας έχει «αποκαλύψει» τα σχέδιά της κυβέρνησης, που στρέφονται ενάντια στα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών και στα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών. Οι εκπαιδευτικοί δεν έχουμε υποπέσει σε κανένα πειθαρχικό παράπτωμα, ούτε αρνούμαστε κάποιο υπηρεσιακό καθήκον,  αλλά συμμετέχουμε στις συλλογικές αποφάσεις της Ομοσπονδίας και ασκούμε το απεργιακό μας δικαίωμα.

Συνεχίζουμε τον αγώνα συσπειρωμένοι στις αποφάσεις του κλάδου για την υπεράσπιση του δημόσιου σχολείου, για τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών και τα εργασιακά των εκπαιδευτικών!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΥΠΑΙΘΑ
Εγκύκλιος ΥΠΑΙΘ: Προώθηση της φιλαναγνωσίας στο Δημοτικό σχολείο για το σχολικό έτος 2024-2025​
Το Υπουργείο Παιδείας προωθεί τη φιλαναγνωσία στο δημοτικό σχολείο για το σχολικό έτος 2024-2025, ενθαρρύνοντας την ψυχαγωγική ανάγνωση λογοτεχνικών...
Εγκύκλιος ΥΠΑΙΘ: Προώθηση της φιλαναγνωσίας στο Δημοτικό σχολείο για το σχολικό έτος 2024-2025​
παμακ
ΠΑΜΑΚ: Δύο ξεχωριστές δράσεις του Teen Business School, ενόψει του 19ου διά ζώσης κύκλου τον προσεχή Ιούνιο
Τα πολύ θετικά αποτελέσματα του τριημέρου ενθαρρύνουν όλους τους συντελεστές να εξετάσουν τη διεξαγωγή ενός αντίστοιχου προγράμματος στην Αθήνα.
ΠΑΜΑΚ: Δύο ξεχωριστές δράσεις του Teen Business School, ενόψει του 19ου διά ζώσης κύκλου τον προσεχή Ιούνιο
opsyd
Προκηρύξεις Ειδικής Αγωγής: Στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ η απόφαση καταχώρισης προσόντων στο ΟΠΣΥΔ
ΕΠΙΣΗΜΟ: Στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ έγγραφο για τις προκηρύξεις Ειδικής Αγωγής - Αναλυτικά η διαδικασία καταχώρισης των δικαιολογητικών
Προκηρύξεις Ειδικής Αγωγής: Στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ η απόφαση καταχώρισης προσόντων στο ΟΠΣΥΔ