trena-tempi
Μειώσεις προσωπικού, ανύπαρκτη τηλεδιοίκηση και κλοπές καλωδίων καταγγέλλει Σύμβουλος Διοίκησης του ΟΣΕ για την τραγωδία στα Τέμπη

Την δική του εξήγηση για το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη έδωσε ο σύμβουλος διοίκησης του ΟΣΕ, Παναγιώτης Τερεζάκης, ο οποίο κατήγγειλε ότι δεν υπήρχε τηλεδιοίκηση από το Κιάτο μέχρι το αεροδρόμιο και από την Αθήνα έως τη Θεσσαλονίκη από το 2010 και μετά.

«Μέχρι το 2010, 2011, 2012 υπήρχε τηλεδιοίκηση στον ΟΣΕ από το Κιάτο μέχρι το αεροδρόμιο και από την Αθήνα έως την Θεσσαλονίκη και τον Προμαχώνα. Σταδιακά, από το 2010 και μετά, έπεσε το σύστημα για διάφορους λόγους και δεν επανήλθε» δήλωσε στον ΣΚΑΪ.

Μάλιστα, τόνισε ότι «υπήρξαν μειώσεις προσωπικού, ενώ υποφέρουμε και πάρα πολύ από τις κλοπές των καλωδίων. Εκ πρώτης όψεως μπορούμε να πούμε ότι όταν πέφτει η τηλεδιοίκηση, μειώνεται και η ασφάλεια».

 

«Αλλά και πάλι, ακόμη και χωρίς αυτά, υπάρχουν πρωτόκολλα που αν τηρούνται δεν τίθεται θέμα να οδηγηθούμε σε τέτοια τραγικά δυστυχήματα.  Η Λάρισα έχει τοπικό πίνακα χειρισμού σηματοδότησης. Αυτό σημαίνει ότι σε κάποια απόσταση πριν τον σταθμό και σε κάποια μετά τον σταθμό, έχουμε φωτοσήματα κλπ που δείχνουν την παρουσία του τρένου» πρόσθεσε.

Στη συνέχεια, ανέφερε: «Το γιατί ο σταθμάρχης δεν μπόρεσε να παρακολουθήσει το τρένο σε όλη του τη διαδρομή, είναι θέμα που ερευνάται από τον ανακριτή και τους εμπειρογνώμονες. Για 5,5χλμ αφού έφυγε από τη Λάρισα, θα μπορούσε να είχε δει ότι έβαλε το τρένο σε λάθος γραμμή και να το σταματήσει». 

Ο σταθμάρχης ήταν περίπου ένα μήνα στη Λάρισα

«Μέχρι να πάει στη Λάρισα, είχε περάσει έναν χρόνο εκπαίδευση, αλλά δεν είχε άλλη προϋπηρεσία ως σταθμάρχης. Ήταν στην Λάρισα περίπου έναν μήνα και για ένα διάστημα ήταν μαζί με άλλον σταθμάρχη στην βάρδια» υπογράμμισε.

«Ο μηχανοδηγός οφείλει να ακούει ότι του πει ο σταθμάρχης. Θα μπορούσε να ζητήσει μια επιπλέον διευκρίνηση αλλά δεν είναι υποχρέωση του μηχανοδηγού. Δεν είναι στο πρωτόκολλο αυτό.

Η συνομιλία είναι ανοιχτή και τους άκουγε και ο σταθμάρχης στο Λιτόχωρο. Αλλά δεν ειπώθηκε στη συνομιλία ότι πάει ανάποδα, σε γραμμή καθόδου. Επίσης δεν υπήρχε τηλεγράφημα ότι υπάρχει κίνηση σε μονή γραμμή λόγω έργων» κατέληξε.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Είσαι άνεργος στο κέντρο της Αθήνας; ΠΑΡΕ ΤΩΡΑ έκτακτο επίδομα 1000 ευρώ 

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 16/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

seismos
Ανησυχία για τον σεισμό στη λίμνη Τριχωνίδα - «Στην περιοχή υπάρχουν και άλλα ρήγματα, τα οποία είναι σημαντικά και δεν ξέρουμε αν θα ενεργοποιηθούν»
Η περιοχή είναι γνωστή για την σεισμικότητά της, αφού και τον Απρίλιο του 2007 είχαμε μία ακολουθία από σεισμούς, με το ίδιο περίπου μέγεθος με την...
Ανησυχία για τον σεισμό στη λίμνη Τριχωνίδα - «Στην περιοχή υπάρχουν και άλλα ρήγματα, τα οποία είναι σημαντικά και δεν ξέρουμε αν θα ενεργοποιηθούν»
κρεβάτι
Ποια σημάδια δείχνουν ότι το σώμα σας χρειάζεται περισσότερο σίδηρο
Η έγκαιρη παρατήρηση έλλειψης είναι ζωτικής σημασίας για να αποφευχθούν πιο σοβαρές επιπλοκές, όπως καρδιακά προβλήματα, επιπλοκές στην εγκυμοσύνη...
Ποια σημάδια δείχνουν ότι το σώμα σας χρειάζεται περισσότερο σίδηρο