Ξεκινούν σήμερα οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις λόγω εργασιών κατασκευής της γραμμής 4 του μετρό
Ποιοι δρόμοι θα είναι κλειστοί έως και τις 23 Απριλίου

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, λόγω εργασιών κατασκευής της γραμμής 4 του μετρό, θα πραγματοποιηθούν κατά το χρονικό διάστημα από 27-3-2023 έως 23-4-2023 και καθ' όλο το 24ωρο, στα παρακάτω οδικά τμήματα του Δήμου Αθηναίων, ως εξής:

ΦΑΣΗ 1

-Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος με ελάχιστο πλάτος στα 3,50 μ. περίπου της οδού Ιοφώντος και στο τμήμα αυτής μεταξύ των οδών Κόνωνος/Αμάσειας και Εργοτίμου με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

-Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος με ελάχιστο πλάτος στα 3,50 μ. περίπου της οδού Εργοτίμου και στο τμήμα αυτής 20,0 μ. περίπου πριν την συμβολή της με την οδό Ιοφώντος και έως 15,0 μ. περίπου μετά με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

-Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος με ελάχιστο πλάτος στα 4,25 μ. περίπου της οδού Βασ. Γεωργίου Β΄ και στο τμήμα αυτής μεταξύ των οδών Ιοφώντος και Αστυδάμαντος με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

-Τον ολικό αποκλεισμό της οδού Ιοφώντος και για μήκος 15,0 μ. περίπου μετά την συμβολή της με την οδό Βασ Γεωργίου Β΄.

-Τον χαρακτηρισμό ως αδιεξόδου της οδού Ιοφώντος και στο τμήμα αυτής από την εργοταξιακή κατάληψη και έως την οδό Ευφρονίου.

-Την απαγόρευση της αριστερής στροφής από την οδό Βασ. Γεωργίου Β' προς την οδό Ιοφώντος.

-Τον καθορισμό του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 40 χλμ/ώρα για τα οχήματα που κινούνται στην οδό Βασ. Γεωργίου Β΄ και στο τμήμα αυτής που καθορίζεται από τα 60,0 μ. περίπου πριν και έως την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης.

-Τον καθορισμό του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 30 χλμ/ώρα για τα οχήματα που κινούνται στην περιοχή των έργων στο τμήμα που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής

-Την απαγόρευση του προσπεράσματος για τα οχήματα που κινούνται στην οδό Βασ. Γεωργίου Β΄ και στο τμήμα αυτής που καθορίζεται από τα 60,0 μ. περίπου πριν και έως το πέρας της εργοταξιακής κατάληψης.

-Την απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων και στις δύο πλευρές του οδοστρώματος στην περιοχή των έργων και επί της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος πέριξ της τριγωνικής νησίδας που περικλείεται από τις οδούς Εργοτίμου, Ιοφώντος και Φορμίωνος.

ΦΑΣΗ 1Α

-Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος με ελάχιστο πλάτος στα 3,00 μ. περίπου της οδού Ιοφώντος και στο τμήμα αυτής μεταξύ των οδών Κόνωνος/Αμάσειας και Εργοτίμου με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

-Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος με ελάχιστο πλάτος στα 3,50 μ. περίπου της οδού Εργοτίμου και στο τμήμα αυτής 30,0 μ. περίπου πριν την συμβολή της με την οδό Ιοφώντος με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

-Καθορισμός του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 30 χλμ/ώρα για τα οχήματα που κινούνται στην περιοχή των έργων στο τμήμα που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής.

-Απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων και στις δύο πλευρές του οδοστρώματος στην περιοχή των έργων. 

ΦΑΣΗ 2

-Ολικός αποκλεισμός της οδού Ιοφώντος από την συμβολή της με την οδό Εργοτίμου έως την συμβολή της με την οδό Βασ. Γεωργίου Β΄.

-Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος με ελάχιστο πλάτος στα 4,00 μ. περίπου της οδού Εργοτίμου και στο τμήμα αυτής από την συμβολή της με την οδό Φορμίωνος έως 10,0 μ. περίπου μετά την συμβολή της με την οδό Ιοφώντος με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

-Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος με ελάχιστο πλάτος στα 4,25 μ. περίπου της οδού Βασ. Γεωργίου Β΄ και στο τμήμα αυτής μεταξύ των οδών Ιοφώντος και Αστυδάμαντος με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

-Καθορισμός του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 40 χλμ/ώρα για τα οχήματα που κινούνται στην οδό Βασ. Γεωργίου Β΄ και στο τμήμα αυτής που καθορίζεται από τα 60,0 μ. περίπου πριν και έως την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης.

-Καθορισμός του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 30 χλμ/ώρα για τα οχήματα που κινούνται στην περιοχή των έργων στο τμήμα που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής

-Απαγόρευση του προσπεράσματος για τα οχήματα που κινούνται στην οδό Βασ. Γεωργίου Β΄ και στο τμήμα αυτής που καθορίζεται από τα 60,0 μ. περίπου πριν και έως το πέρας της εργοταξιακής κατάληψης.

-Απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων και στις δύο πλευρές του οδοστρώματος στην περιοχή των έργων.

Παρακαλούνται οι οδηγοί των οχημάτων να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί κατά την διέλευσή τους από τα σημεία των εργασιών και να ακολουθούν την υπάρχουσα οδική σήμανση.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ποιηση
Μαθητές και ποιήτριες συνομιλούν για τη γυναικεία ποίηση στον Φιλολογικό Σύλλογο «Παρνασσός»
Η εκδήλωση αποσκοπεί στην καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας, της δημιουργικής έκφρασης και του κριτικού στοχασμού γύρω από ζητήματα φύλου, ταυτότητας και...
Μαθητές και ποιήτριες συνομιλούν για τη γυναικεία ποίηση στον Φιλολογικό Σύλλογο «Παρνασσός»
APTH
6ο Διεθνές Workshop Αναλυτικής Μεταβολομικής στο ΑΠΘ: Νέες προοπτικές στην προσωποποιημένη ιατρική και την αγροδιατροφή
Στόχος του Workshop είναι η προώθηση ολιστικών αναλυτικών προσεγγίσεων στην ανακάλυψη βιοδεικτών στις επιστήμες ζωής και στην αγροδιατροφή, με έμφαση...
6ο Διεθνές Workshop Αναλυτικής Μεταβολομικής στο ΑΠΘ: Νέες προοπτικές στην προσωποποιημένη ιατρική και την αγροδιατροφή
trainose_6.jpg
Μοντέλο ΔΕΗ και πλήρης ιδιωτικοποίηση στα τρένα - Συγχωνεύονται ΟΣΕ, ΓΑΙΑΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ
Και εγένετο «Νέοι Σιδηρόδρομοι Ελλάδος»: Ολοκληρώνεται η ιδιωτικοποίηση στη σιδηροδρομική διαχείριση της χώρας
Μοντέλο ΔΕΗ και πλήρης ιδιωτικοποίηση στα τρένα - Συγχωνεύονται ΟΣΕ, ΓΑΙΑΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ
καραμαλνης
Στη Βουλή η δικογραφία για τις ευθύνες Καραμανλή και Σπίρτζη για το έγκλημα στα Τέμπη
Τυχόν ευθύνες των δύο πρώην υπουργών Υποδομών και Μεταφορών Χρήστου Σπίρτζη και Κώστα Καραμανλή καλείται να ελέγξει η Βουλή
Στη Βουλή η δικογραφία για τις ευθύνες Καραμανλή και Σπίρτζη για το έγκλημα στα Τέμπη