Μπόρις Κλέιμαν
Υπόθεση Κλέιμαν: Η ανατριχιαστική κατάθεση της 17χρονης για τον βιασμό στο Κολωνάκι

Ανατριχιαστικές είναι οι λεπτομέρειες που περιγράφει η 17χρονη μαθήτρια από το Βέλγιο στην κατάθεσή της για τον βιασμό που υπέστη από τον τερματοφύλακα του Βόλου, Μπόρις Κλέιμαν.

Η μαθήτρια πήγε με συμμαθητές της σε μπαρ στο Κολωνάκι τα ξημερώματα της Μεγάλης Τρίτης και εκεί ο Κλέιμαν της άγγιξε τα οπίσθια πάνω από τη φούστα, χωρίς τη συναίνεσή της.

Στη συνέχεια, η 17χρονη περιέγραψε στην κατάθεσή της, την οποία δημοσίευσε το protothema.gr, τι συνέβη τη δεύτερη φορά που επέστρεψε στον VIP χώρο όπου βρισκόταν ο κρατούμενος στη ΓΑΔΑ, Κλέιμαν.

Σύμφωνα με την ίδια, ο Μπόρις Κλέιμαν γνώριζε ότι ήταν ανήλικη καθώς, του το είχε πει πριν ο τερματοφύλακας του Βόλου να προχωρήσει στον βιασμό.

Η κατάθεση της 17χρονης

«Βρίσκομαι στην Ελλάδα εκδρομή με όλο το σχολείο μου από το Βέλγιο. Ήρθα την 1η Απριλίου και έχουμε προγραμματισμένη αναχώρηση στις 12 Απριλίου.

Την 11η Απριλίου και περί τη 1 τη νύχτα πήγαμε περίπου 15 άτομα από το σχολείο στο κατάστημα επί της οδού Σκουφά στο Κολωνάκι. Περί τις 2 τα ξημερώματα ένα άτομο το οποίο βρισκόταν στα VIP του καταστήματος μας προσκάλεσε εμένα και άλλα τέσσερα τμήματα στο VIP τμήμα. Εκεί άρχισε να μας κερνάει σφηνάκια.

Στη συνέχεια ξεκίνησε να με αγγίζει στα οπίσθια πάνω από τη φούστα, πράγμα το οποίο δεν ήθελα, τον έσπρωξα και έφυγα μακριά του και από τον χώρο VIP. Μετά από πέντε λεπτά επειδή είδα ότι όλη η παρέα μου ήταν στον ανωτέρω χώρο, VIP, ξαναγύρισα.

Μετά από κάποια ώρα, δεν θυμάμαι ακριβώς πόση, με πλησίασε ξανά το ανωτέρω άτομο, το οποίο ξεκίνησε να μου μιλάει, πλην όμως δεν καταλάβαινα τι έλεγε. Το μοναδικό που κατάλαβα ήταν όταν με ρώτησε πόσο χρονών είμαι και του είπα 17. Μετά λόγω της φασαρίας δεν καταλάβαινα τι μου έλεγε και του γύρισα την πλάτη μου προκειμένου να καταλάβει ότι δεν θέλω να του μιλήσω άλλο. Τότε αυτός έβαλε το χέρι του κάτω από τη φούστα μου, παραμέρισε το εσώρουχό μου με τα δάχτυλά του, και κατάφερε για λίγα δευτερόλεπτα να διεισδύσει τα δάχτυλα΄του στον πρωκτό μου.

Εγώ μετά από αυτό ζήτησα βοήθεια και ένας φίλος μου που δεν ήταν στον χώρο VIP ήρθε και με πήρε από εκεί. Μετά από αυτό επειδή δεν αισθανόμουν καθόλου καλά, ενημέρωσα την παρέα μου τι συνέβη και αποχώρησα από το κατάστημα με μια φίλη μου.

Στις 6 το πρωί και ενώ βρισκόμουν ήδη στο ξενοδοχείο, μας κάλεσε ένα άτομο από την παρέα μας, οτί βρισκόταν στο ΑΤ καθώς υπήρξε επεισόδιο έξω από το κατάστημα. Προσήλθαμε από κοινού στο τμήμα όπου βρισκόταν και το άτομο το οποίο ενήργησε εις βάρος μου, το οποίο ανανγωρίζω ανεπιφύλακτα ως τον δράστη του εις βάρος μου βιασμού. Όπως μου γνωρίζεται ονομάζεται Κλέιμαν Μπόρις, κάτοικος Βόλου. Επιθυμώ να εξεταστώ από ιατροδικαστή και την ποινική του δίωξη. Τίποτα άλλο δεν έχω να πω
».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 22/01

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

sxoleio
Προκάτ υποσχέσεις και ασυγχώρητα λάθη: Εκπαιδευτικοί ζητούν ασφαλή σχολεία
Καταγγελία εκπαιδευτικών του Λυκείου Αγρού για προσβλητική συμπεριφορά του δημάρχου βόρειας Κέρκυρας
Προκάτ υποσχέσεις και ασυγχώρητα λάθη: Εκπαιδευτικοί ζητούν ασφαλή σχολεία
aithousa_taksi
Σοβαρές ελλείψεις εκπαιδευτικών - Το Υπουργείο Παιδείας επιλέγει υποχρεωτικές υπερωρίες
Εκπαιδευτικά κενά και υποχρεωτικές υπερωρίες - Η δημόσια εκπαίδευση σε κρίση
Σοβαρές ελλείψεις εκπαιδευτικών - Το Υπουργείο Παιδείας επιλέγει υποχρεωτικές υπερωρίες
pierrakakis
Κ. Πιερρακάκης: Αυτές είναι οι τρεις ψηφιακές πρωτοβουλίες μας για τα σχολεία, τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές
Ο ο σχεδιασμός της εκπαιδευτικής πολιτικής
Κ. Πιερρακάκης: Αυτές είναι οι τρεις ψηφιακές πρωτοβουλίες μας για τα σχολεία, τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές