zara
Η Zara ζητά συγγνώμη και αποσύρει την καμπάνια που παρέπεμπε στους νεκρούς της Γάζας

Η εταιρεία μόδας Zara ανακοίνωσε την Τρίτη ότι λυπάται για την «παρεξήγηση» σχετικά με  διαφημιστική της καμπάνια, όπου «πρωταγωνιστούσαν» αγάλματα τυλιγμένα με λευκά σάβανα.

Η καμπάνια προκάλεσε πλήθος αντιδράσεις, καθώς και καλέσματα από φιλοπαλαιστίνιους ακτιβιστές για μποϊκοτάζ των προϊόντων της.

Δεκάδες χιλιάδες καταγγελίες έφτασαν στον λογαριασμό της στο Instagram, εκ των οποίων πολλές ανέφεραν ότι οι εικόνες παρέπεμπαν στις φωτογραφίες πτωμάτων από τη Γάζα. Το #BoycottZara έγινε trend στην πλατφόρμα X. 

Η ανακοίνωση με την οποία η εταιρεία απαντά στους επικριτές της, σηματοδοτεί την πρόκληση που αντιμετωπίζουν οι παγκόσμιοι επιχειρηματικοί κολοσσοί, οι οποίοι καλούνται να σεβαστούν τις ευαισθησίες του κοινού σχετικά με τον πόλεμο στη Γάζα.

Είναι η πρώτη μεγάλη δυτική εταιρεία που προχώρησε σε τόσο δραστικό βήμα, ανταποκρινόμενη στην κριτική για «έλλειψη ευαισθησίας».

Παράλληλα, εξήγησε ότι την ιδέα για την εκστρατεία, η οποία περιλάμβανε επίσης μοντέλα με ακρωτηριασμένα άκρα, είχαν συλλάβει τα αρμόδια τμήματα της εταιρείας τον περασμένο Ιούλιο, ενώ η φωτογράφιση είχε πραγματοποιηθεί τον περασμένο Σεπτέμβριο. Δηλαδή, πριν ξεσπάσει η σύγκρουση στη Μέση Ανατολή στις 7 Οκτωβρίου.

Σχετιζόταν δε, σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, με αναφορά σε ημιτελή έργα από το στούντιο ενός γλύπτη.
 
Δυστυχώς, κάποιοι πελάτες αισθάνθηκαν προσβεβλημένοι από τις εικόνες, οι οποίες έχουν πλέον αφαιρεθεί, καθώς είδαν κάτι πολύ μακριά από εκείνο για το οποίο προορίζονταν όταν δημιουργήθηκαν», αναφέρεται σε ανάρτηση της εταιρείας στο Instagram.

Οι εικόνες είχαν ως «μοναδικό σκοπό την προβολή χειροποίητων ενδυμάτων σε καλλιτεχνικό πλαίσιο», προστίθεται.

Η εταιρεία εκφράζει λύπη «για αυτή την παρεξήγηση» και επαναβεβαιώνει «τον βαθύ σεβασμό προς όλους», όπως τονίζεται.

Απόσυρση της καμπάνιας

Εξι αναρτήσεις σχετικές με την καμπάνια αφαιρέθηκαν από τη σελίδα Instagram της Zara και της μητρικής της Inditex.

Επίσης, οι σχετικές φωτογραφίες εξαφανίστηκαν από όλες τις πλατφόρμες της, ενώ η εταιρεία είχε ήδη αποσύρει την καμπάνια «Atelier» από τον ιστότοπό της τη Δευτέρα.

Η συλλογή «Atelier», αποτελούμενη από έξι σακάκια, είναι μία από τις πιο ακριβές της εταιρείας, με προϊόντα κόστους άνω των 200 ευρώ -για γκρι μάλλινο σακάκι με πλεκτά μανίκια- και άνω των 7ΟΟ ευρώ -για δερμάτινο μπουφάν με καρφιά.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Είσαι άνεργος στο κέντρο της Αθήνας; ΠΑΡΕ ΤΩΡΑ έκτακτο επίδομα 1000 ευρώ 

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 24/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

antras.jpg
Προσοχή, φιλάνθρωποι!
Η ιστορία μιας επικίνδυνης ασθένειας, μιας εγχείρησης που επείγει, μιας οικονομικής καταστροφής που πέταξε μια οικογένεια στον δρόμο είναι πιθανότατα...
Προσοχή, φιλάνθρωποι!
gramma
«Κάναμε τα παιδιά μας κομπάρσους, που θυσιάζονται πρώτοι, για ν’ αρχίσει η πλοκή»
Γιατί δεν θυμηθήκαμε αυτό που έλεγες, «να μισείς την ξενιτιά, μα ν’ αγαπάς τον μετανάστη»
«Κάναμε τα παιδιά μας κομπάρσους, που θυσιάζονται πρώτοι, για ν’ αρχίσει η πλοκή»