κινηση
Που οφείλεται και πως μπορεί να μειωθεί η κίνηση

Για τους λόγους που η Αθήνα έχει γίνει ένα απέραντο πάρκινγκ από οχήματα, με την κίνηση κάθε πρωί και κάθε απόγευμα να είναι αφόρητη, μίλησε στο Open και την εκπομπή «Ώρα Ελλάδος», ο Κίμων Λογοθέτης, Σύμβουλος Διαχείρισης Κυκλοφορίας στην Περιφέρεια Αττικής.

«Έχουμε κίνηση και όπως είναι λογικό, αυτές τις μέρες των γιορτών παρατηρούμε μια πολύ αυξημένη κίνηση σε όλη την διάρκεια της ημέρας και κυρίως τις απογευματινές ώρες, 15:00 – 21:00 αλλά και τώρα το πρωί, γιατί ενόψει των Χριστουγέννων, έχουμε και πολύ μεγάλες ανάγκες της εφοδιαστικής αλυσίδας. Όλα αυτά τα αγαθά που καταναλώνουμε αυτές τις ημέρες πρέπει κάπως να φτάσουν στα καταστήματα», αναφέρει αρχικά ο κ. Λογοθέτης.

Όπως τονίζει, η δική του δουλειά είναι μεταξύ άλλων να παρατηρεί την κίνηση και να παίρνει τα στοιχεία και να ρυθμίζει τα φανάρια ανάλογα.

«Ωστόσο, ούτε φανάρια, ούτε οι τροχονόμοι φταίνε για αυτή την κατάσταση που αντιμετωπίζουμε στους δρόμους. Είναι πολύ αυξημένη η χρήση του ΙΧ. Έχουν αυξηθεί πάρα πολύ τα αυτοκίνητα και φυσικά με όλους του συναρμόδιους φορείς προσπαθούμε να δώσουμε λύση. Από την πανδημία άλλαξαν τα κυκλοφοριακά δεδομένα. Είναι τόσο πολλά τα αυτοκίνητα που αν δείτε ο άξονας Κηφισίας, Βασιλίσσης Σοφίας, Βασιλέως Κωνσταντίνου Αρδηττού είναι ένα απέραντο πάρκινγκ οχημάτων. Εκεί ούτε το φανάρι ούτε ο τροχονόμος μπορεί να δώσει λύση. Είναι τόσο πολλά τα οχήματα που έχουμε μόνιμη κατάληψη οδοστρώματος».

Γιατί μπλοκάρει ο Κηφισός 

Για τον Κηφισό, που είναι απροσπέλαστος επίσης διαρκώς και καθημερινά, ο κ. Λογοθέτης αναφέρει: «Για τον ίδιο λόγο μπλοκάρει και ο Κηφισός. Αυτή την περίοδο και όλες οι εμπορευματικές μεταφορές γίνονται από τον Κηφισό, όχι μόνο για την Αττική αλλά για ολόκληρη τη χώρα, επομένως έχει πάρα πολύ αυξημένη κίνηση. Μπορεί να τον βρίζουμε τον Κηφισό για την συμφόρηση, αλλά όλοι τον αγαπάμε και όλοι τον χρησιμοποιούμε και η πολύ μεγάλη ζήτηση τα δημιουργεί αυτά. Υπάρχουν βέβαια περιθώρια βελτίωσης, τα οποία, σε συνεργασία με όλους τους αρμόδιους φορείς θα πρέπει να εξεταστούν το επόμενο διάστημα».   

Πώς μπορεί να μειωθεί η κίνηση 

Ο ειδικός τονίζει πως: «Επειδή το κυκλοφοριακό απασχολεί πάρα πολύ, θέλει συντονισμό, θέλει προτάσεις, οι οποίες πρέπει να εφαρμοστούν άμεσα, όπως τα ΜΜΜ που είναι πολύ βασικό και θα λύσει το πρόβλημα κατά ένα πολύ μεγάλο βαθμό, με τα νέα λεωφορεία που αναμένονται το 2024».

Πηγή: ethnos.gr

Διαβάστε επίσης: «Καλάθι του Αγίου Βασίλη»: Ποια παιχνίδια περιλαμβάνει | Έθνος (ethnos.gr)

Τι σηματοδοτεί η απόφαση του ανώτατου δικαστηρίου του Κολοράντο για τον Τραμπ: Θα μπορέσει να είναι υποψήφιος; | Έθνος (ethnos.gr)

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

astinomia-peripoliko
Παγκράτι: Στον εισαγγελέα σήμερα ο 49χρονος φιλόλογος που συνελήφθη για τη γιάφκα
Για 16 ολόκληρα χρόνια παρέμενε «αόρατος» στις Αρχές, ο 49χρονος φιλόλογος από τον Βύρωνα που συνελήφθη το απόγευμα της Πέμπτης από την...
Παγκράτι: Στον εισαγγελέα σήμερα ο 49χρονος φιλόλογος που συνελήφθη για τη γιάφκα
syntaksiouxoi.jpg
Συντάξεις 2025: Oι αυξήσεις ανά κατηγορία, κλιμάκιο και Ταμείο
Οι μόνοι που δεν θα δουν αύξηση στον τραπεζικό λογαριασμό τους είναι οι συνταξιούχοι με προσωπική διαφορά μεγαλύτερη των 10 ευρώ, οι οποίοι θα...
Συντάξεις 2025: Oι αυξήσεις ανά κατηγορία, κλιμάκιο και Ταμείο