Thumbnail
Η δασκάλα, που ομολόγησε την πράξη της, έφερε τραύματα από μαχαίρι στον σβέρκο και στο ένα χέρι, τα οποία εκτιμάται ότι προκάλεσε η ίδια.

Ένα συγκλονιστικό έγκλημα διαπράχθηκε τη Δευτέρα σε δημοτικό σχολείο στη Νότια Κορέα, όπου μια δασκάλα επιτέθηκε με μαχαίρι και σκότωσε μια 8χρονη μαθήτρια, όπως μετέδωσε το νοτιοκορεατικό πρακτορείο Yonhap.

Οι αρχές εντόπισαν την 40χρονη εκπαιδευτικό τραυματισμένη, μαζί με το άτυχο κορίτσι, μέσα στο σχολείο στην πόλη Νταετζέον το απόγευμα της ίδιας ημέρας.

Η δασκάλα, που ομολόγησε την πράξη της, έφερε τραύματα από μαχαίρι στον σβέρκο και στο ένα χέρι, τα οποία εκτιμάται ότι προκάλεσε η ίδια. Μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο για χειρουργική επέμβαση και θα ανακριθεί από την αστυνομία μόλις αναρρώσει.

Το κορίτσι είχε παραμείνει στο σχολείο μετά τη λήξη των μαθημάτων για να μελετήσει, προτού κατευθυνθεί σε ιδιαίτερο μάθημα ζωγραφικής. Όταν οι γονείς της αντιλήφθηκαν ότι δεν εμφανίστηκε στο μάθημα, ειδοποίησαν τις αρχές.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Νότια Κορέα καταγράφει χαμηλά ποσοστά ανθρωποκτονιών σε σύγκριση με άλλες χώρες. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, το 2021 το ποσοστό ήταν 1,3 ανθρωποκτονίες ανά 100.000 κατοίκους, ενώ ο παγκόσμιος μέσος όρος ανέρχεται σε 6 ανά 100.000. Παρόλα αυτά, το 2023 καταγράφηκε αύξηση βίαιων εγκλημάτων, κυρίως με τη χρήση μαχαιριών.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 12/02

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Μαθητές σε νηπιαγωγείο
Πόσο «ενεργοί πολίτες» θέλουμε να γίνουν τα παιδιά;
Όταν νικήσουμε την υποκρισία και ο κρατικός μηχανισμός θα πρωτοστατεί στα ουσιώδη, με τα σχολεία να ακολουθούν το παράδειγμά του, τότε θα έχει νόημα...
Πόσο «ενεργοί πολίτες» θέλουμε να γίνουν τα παιδιά;