Thumbnail
Τις αμέσως προσεχείς ημέρες, κατά πάσα πιθανότητα μέσα στο Σαββατοκύριακο, αναμένεται να δοθούν σε χρήση οι δύο σταθμοί «Περιστέρι» και «Ανθούπολη», μαζί με 1,5 χιλιόμετρο σήραγγας, στην επέκταση της γραμμής 2 προς Περιστέρι.

 

Τις αμέσως προσεχείς ημέρες, κατά πάσα πιθανότητα μέσα στο Σαββατοκύριακο, αναμένεται να δοθούν σε χρήση οι δύο σταθμοί «Περιστέρι» και «Ανθούπολη», μαζί με 1,5 χιλιόμετρο σήραγγας, στην επέκταση της γραμμής 2 προς Περιστέρι.
 
Περιστέρι
 
Ισως και το ερχόμενο Σαββατοκύριακο δοθεί σε χρήση ο σταθμός Περιστερίου στην επέκταση της γραμμής 2
 
Πρόκειται για τους δύο από τους συνολικά επτά σταθμούς των επεκτάσεων του μετρό που καθυστέρησαν να λειτουργήσουν εξαιτίας εμπλοκών στον διαγωνισμό για το σύστημα σηματοδότησης. Η Αττικό Μετρό ΑΕ επισπεύδει τις διαδικασίες ώστε στο τέλος Ιουνίου να παραδοθούν στο επιβατικό κοινό και οι τέσσερις σταθμοί της επέκτασης προς τα νότια προάστια (Ηλιούπολη, Αλιμος, Αργυρούπολη, Ελληνικό), μήκους 5,5 χιλιομέτρων, καθώς και το τμήμα Αιγάλεω - Αγία Μαρίνα (πρώην Χαϊδάρι), μήκους 1,4 χλμ. με έναν σταθμό.
Παράλληλα η Αττικό Μετρό ετοιμάζει τους επόμενους σχεδιασμούς της σε ό,τι αφορά την επέκταση του συστήματος μετρό -τραμ στο λεκανοπέδιο.
Μέσα στο καλοκαίρι προγραμματίζεται να δημοπρατηθεί η σύνδεση του σταθμού του μετρό «Αργυρούπολη» με την παραλιακή γραμμή του τραμ, μέσω της έκτασης του πρώην αεροδρομίου του Ελληνικού. Πρόκειται για την κατασκευή 1,1 χιλιομέτρου μονής γραμμής τραμ που θα συνδεθεί με το αμαξοστάσιο του τραμ μέσα στο Ελληνικό, όπου ήδη καταλήγει η υπηρεσιακή γραμμή του μέσου.
 
Ανθούπολη
 
Ο νέος σταθμός της Ανθούπολης αναμένεται να αποσυμφορήσει το υπερφορτωμένο οδικό σύμπλεγμα της περιοχής αναμένεται
 
Η κατάρτιση των μελετών είναι σε εξέλιξη, οι περιβαλλοντικοί όροι έχουν εγκριθεί ενώ, όπως αναφέρουν πηγές της εταιρείας, το έργο είναι εναρμονισμένο με τα σχέδια ανάπλασης του πρώην αεροδρομίου.
Το έργο έχει προϋπολογισμό 12 εκατομμύρια ευρώ, ενώ περιλαμβάνονται τρεις σταθμοί. Αναμένεται να χρηματοδοτηθεί από τον τρέχον πρόγραμμα του ΕΣΠΑ. (Στους σχεδιασμούς είναι να φτάσει το μετρό μέχρι τη Γλυφάδα, ωστόσο η επέκταση αυτή δεν είναι στις άμεσες προτεραιότητες.)
 
Οι επικεφαλής της Αττικό Μετρό προσπαθούν να ισορροπήσουν ανάμεσα στις συγκοινωνιακές ανάγκες της πρωτεύουσας και τις δύσκολες οικονομικές συνθήκες που επικρατούν.
Η πολυσυζητημένη γραμμή 4 θα είναι η πρώτη που θα προχωρήσει εφόσον εξασφαλιστούν οι πόροι.
Στόχος είναι να προχωρήσει το πρώτο τμήμα, από το άλσος Βεΐκου μέχρι τον Ευαγγελισμό, μήκους 8,3 χιλιομέτρων, με προϋπολογισμό 1 δισ. ευρώ. Η μελέτη ολοκληρώνεται μέχρι το τέλος του χρόνου και η δημοπράτηση προβλέπεται για το 2014.
 
Στις άμεσες προτεραιότητες βρίσκεται και η επέκταση του τραμ προς Κερατσίνι και Δραπετσώνα
Σε εξέλιξη βρίσκεται εξάλλου η κατασκευή της επέκτασης του μετρό προς Πειραιά, μήκους 7,6 χλμ, με έξι σταθμούς. Η ολοκλήρωση του έργου προγραμματίζεται για το 2017.
 
ΕΠΕΚΤΕΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΑΜ
 
Επόμενες στάσεις σε Κερατσίνι - Δραπετσώνα
Στις άμεσες προτεραιότητες βρίσκεται και η επέκταση του τραμ προς Κερατσίνι και Δραπετσώνα, ένας κομβικός δήμος της δυτικής Αττικής με πληθυσμό γύρω στα 300.000 άτομα.
Ο σχεδιασμός της Αττικό Μετρό περιλαμβάνει την κατασκευή 3,8 χιλιομέτρων διπλής γραμμής, με έξι σταθμούς σε Αγιο Διονύσιο, Αγιο Δημήτριο, Παναγιωτάκου, Πλατεία Λαού (Ταμπούρια), Αγιο Γεώργιο, Λιμάνι Κερατσινίου. Προβλέπεται -και αποτελεί και επιθυμία της δημοτικής αρχής- υπογειοποίηση της γραμμής στο μεγαλύτερο τμήμα του Δήμου Κερατσινίου, σε μήκος 2,6 χιλιομέτρων.
 
Είναι πολύ πιθανό, αντί για το κλασικό τραμ, να προτιμηθεί το ελαφρύ τρένο, το οποίο υπόγεια μπορεί να αναπτύξει ταχύτητες ανάλογες με αυτές του μετρό, ενώ ο συρμός αποτελείται από 2-3 βαγόνια. Ο προϋπολογισμός του έργου φθάνει τα 80 εκατομμύρια ευρώ.
 
Βήμα για ανάπτυξη
 
Ο δήμαρχος Κερατσινίου-Δραπετσώνας Λουκάς Τζαννής χαρακτηρίζει τη νέα γραμμή απόλυτα ανταποδοτική σε έναν δήμο που δεν διαθέτει κανένα σταθερό και ταχύ μέσο μεταφοράς.
«Η περιοχή μας έχει ξεχαστεί από την ανάπτυξη», δηλώνει χαρακτηριστικά, ενώ προτείνει οι μελέτες να χρηματοδοτηθούν από το τρέχον ΕΣΠΑ και το έργο να κατασκευαστεί στο πλαίσιο του επόμενου προγράμματος.
Σε δεύτερη φάση προβλέπεται περαιτέρω επέκταση της γραμμής προς Πέραμα, με 2,2 χλμ. διπλής γραμμής, 5 χλμ. μονής γραμμής και 8 σταθμούς.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

peripoliko.jpg
Θρίλερ με τον ένοπλο στην Ηλιούπολη - Έκανε έφοδο η ΕΛ.ΑΣ. στο σπίτι του αλλά βρήκε μόνο την καραμπίνα
Η Αστυνομία έλεγξε εάν ο άνδρας κρύφτηκε σε κάποιο κοντινό διαμέρισμα, ωστόσο, δεν κατάφερε να τον εντοπίσει
Θρίλερ με τον ένοπλο στην Ηλιούπολη - Έκανε έφοδο η ΕΛ.ΑΣ. στο σπίτι του αλλά βρήκε μόνο την καραμπίνα
meth
Χολαργός: Βγήκε από τη ΜΕΘ ο 12χρονος που παρασύρθηκε από ΙΧ ενώ οδηγούσε πατίνι
H γυναίκα που χτύπησε το παιδί με το αυτοκίνητό της, επιμένει πως πέρασε το φανάρι με πράσινο, ενώ δεν έχει εμφανιστεί μέχρι στιγμής στο νοσοκομείο...
Χολαργός: Βγήκε από τη ΜΕΘ ο 12χρονος που παρασύρθηκε από ΙΧ ενώ οδηγούσε πατίνι
kardiologos_2.jpg
Στην τελική ευθεία οι δωρεάν προληπτικές εξετάσεις για τα καρδιαγγειακά – Τι πρέπει να ξέρουμε
Όσα προβλέπει Κοινή Απόφαση που δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης
Στην τελική ευθεία οι δωρεάν προληπτικές εξετάσεις για τα καρδιαγγειακά – Τι πρέπει να ξέρουμε