Thumbnail
Ανθρώπινο λάθος λένε οι Αρχές

Ένας κλειδούχος συνελήφθη σήμερα το πρωί, ως υπεύθυνος για τη σύγκρουση δύο αμαξοστοιχιών που σημειώθηκε το βράδυ της Δευτέρας στη Βαυαρία, με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους δύο άνθρωποι.

Ο 24χρονος ελεγκτής της σιδηροδρομικής κυκλοφορίας, το όνομα του οποίου δεν δόθηκε στη δημοσιότητα από τις αρχές, θεωρείται υπεύθυνος για το δυστύχημα και για "ανθρωποκτονία εξ αμελείας" του ενός μηχανοδηγού και ενός επιβάτη ηλικίας 73 ετών.

Η αστυνομία στην ανακοίνωσή της αναφέρει ότι θεωρεί ότι το δυστύχημα οφείλεται σε ανθρώπινο λάθος. Οι εισαγγελικές αρχές καλούνται τώρα να αποφασίσουν αν θα ζητήσουν την προφυλάκιση του υπόπτου ή αν θα τον αφήσουν ελεύθερο μέχρι τη δίκη του.

Γύρω στις 21.15 το βράδυ της Δευτέρας μια εμπορευματική αμαξοστοιχία συγκρούστηκε με έναν επιβατικό συρμό κοντά στον σταθμό του Άιχαχ, στη γραμμή που συνδέει τις πόλεις Ίνγκολσταντ και Άουγκσμπουργκ. Από τη σύγκρουση σκοτώθηκαν δύο άνθρωποι και τραυματίστηκαν 14, εκ των οποίων ο ένας νοσηλεύεται σε σοβαρή κατάσταση.

Τον Δεκέμβριο του 2016 ένας Γερμανός κλειδούχος καταδικάστηκε σε φυλάκιση 3,5 ετών για ανθρωποκτονία εξ αμελείας, για ένα σιδηροδρομικό δυστύχημα που στοίχισε τη ζωή σε 12 ανθρώπους. Ο Μίχαελ Πάουλ, 40 ετών, παραδέχτηκε ότι έπαιζε με το κινητό τηλέφωνό του στον χώρο εργασίας του, γεγονός που οδήγησε σε μια σειρά λαθών τα οποία είχαν ως αποτέλεσμα την τραγωδία αυτή.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 19/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

proaulio_sxoleio
Τι είναι σχολείο;
«Η διαπαιδαγώγηση είναι ανθρώπινη σχέση. Πώς θα μπορούσε κάποιος να την κανονικοποιήσει και τι θα σήμαινε μια τέτοια κανονικοποίηση; Η δική μου άποψη...
Τι είναι σχολείο;