Ενδέχεται να χαρακτηριστεί ως το φονικότερο αεροπορικό δυστύχημα στην Κίνα από το 1994, αν επιβεβαιωθεί ότι κανένας από τους 132 επιβάτες της πτήσης του Boeing 737 της China Eastern Airlines δεν κατάφερε να επιζήσει.
Οι έρευνες για τα αίτια της συντριβής συνεχίζονται, αλλά μέχρι στιγμής δεν υπάρχουν επίσημες ανακοινώσεις για τα θύματα αυτής της τραγωδίας.
Όπως δείχνουν τα στοιχεία παρακολούθησης της πτήσης, το αεροσκάφος πετούσε σε φυσιολογικό ύψος πάνω από τη νότια Κίνα.
Ξαφνικά, το Boeing 737 με τους 132 επιβαίνοντες – όπως φαίνεται και σε βίντεο που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο – άρχισε να πέφτει στο κενό. Το αεροσκάφος εκτιμάται ότι έπεσε 30.000 πόδια μέσα σε δύο λεπτά πριν συντριβεί στο έδαφος με ταχύτητα 350 μίλια/ώρα.
Η συντριβή του Boeing 737 έγινε σε ορεινή δασική περιοχή Γκουανγκσί και προκάλεσε πυρκαγιά στο σημείο, η οποία έγινε ορατή ακόμα και από δορυφόρους της NASA.
Διασώστες που πραγματοποιούν έρευνα στα συντρίμμια του αεροσκάφους υποστηρίζουν ότι δεν υπήρχαν ελπίδες για τους επιβαίνοντες να έχουν επιβιώσει από την πυρκαγιά, σύμφωνα με διεθνή ΜΜΕ.
Μάλιστα, πιστεύουν ότι οι επιβάτες της πτήσης «αποτεφρώθηκαν ολοσχερώς» μετά την συντριβή, καθώς στο σημείο υπάρχουν μόνο αποκαΐδια.
Κινεζικά ΜΜΕ τονίζουν ότι στο σημείο της αεροπορικής τραγωδίας έχουν σταλεί εκατοντάδες διασώστες και μέχρι στιγμής έχουν βρεθεί μόνο συντρίμμια του αεροπλάνου.
Πάντως, η China Eastern Airlines, η εταιρεία στην οποία ανήκε το Boeing 737, σε ανακοίνωσή της «απέτισε φόρο τιμής» στους «νεκρούς» της καταστροφής.
Τα σενάρια της τραγωδίας
Πολλά είναι τα σενάρια που κυκλοφορούν για τα αίτια της συντριβής.
Ένας ειδικός σε θέματα αεροπορίας ισχυρίστηκε ότι στην τελική βουτιά του αεροπλάνου ενδεχομένως να ήταν όλοι αναίσθητοι και κάποιος από τους πιλότους να συνήλθε και να προσπάθησε να σηκώσει το αεροσκάφος.
«Τα δεδομένα πτήσης υποδηλώνουν ότι υπήρξε ένα βραχύ διάστημα 10 έως 20 δευτερολέπτων όπου ένας ή περισσότεροι από τους πιλότους ανέκτησαν τις αισθήσεις τους και προσπάθησαν να σώσουν το αεροπλάνο» δήλωσε η Sally Gethin, ειδικός σε θέματα αεροπορίας. Στη συνέχεια, συμπλήρωσε ότι είναι πολύ νωρίς για να κάνουμε εικασίες σχετικά με το τι μπορεί να προκάλεσε τη συντριβή.
Κάποιο σενάριο που θα μπορούσε να εξηγήσει την συντριβή, σύμφωνα με την Sally Gethin, θα μπορούσε να ήταν μια δυσλειτουργία στην ουρά, ο καιρός ή χιλιάδες άλλα προβλήματα που μπορεί να έχουν επηρεάσει το αεροσκάφος, όπως μια «μικρή φωτιά επί του σκάφους» ή πρόβλημα καλωδίωσης.
Αυτό όμως που πραγματικά προκαλεί εντύπωση, όπως επισημαίνει η ειδικός, είναι ότι ο συγκυβερνήτης είχε 30.000 ώρες εμπειρία πτήσης ενώ ο πιλότος μόνο 7.000 ώρες.
Στο αεροπλάνο βρισκόταν και ένας τρίτος εκπαιδευόμενος πιλότος, ο οποίος είχε μόνο μερικές εκατοντάδες ώρες πτητικής εμπειρίας.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη