Η επίθεση βομβιστή-καμικάζι σε πανεπιστήμιο της Καμπούλ που σημειώθηκε την Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου, στοίχισε τη ζωή σε τουλάχιστον 43 ανθρώπους, κατά νεότερο απολογισμό που έδωσε στη δημοσιότητα σήμερα Δευτέρα η αποστολή Αρωγής των Ηνωμένων Εθνών στο Αφγανιστάν.
«Σαράντα τρεις νεκροί. 83 τραυματίες. Τα θύματα είναι κυρίως νέες και κορίτσια», ανέφερε η αποστολή μέσω Twitter, διευκρινίζοντας πως αναμένει ότι ο αριθμός των θυμάτων πρόκειται να αυξηθεί περαιτέρω.
Η έκρηξη σημειώθηκε κατά τη διάρκεια εξετάσεων στη συνοικία Dasht-e-Barchi, στη δυτική Καμπούλ, όπου ζει η θρησκευτική μειονότητα των Χαζάρα, και έχουν σημειωθεί μερικές από τις πιο θανατηφόρες επιθέσεις στο Αφγανιστάν.
Τους τελευταίους μήνες, η ασφάλεια στη χώρα έχει αρχίσει να επιδεινώνεται υπό την ηγεσία των σκληροπυρηνικών ισλαμιστών Ταλιμπάν. Οι σιίτες Χαζάρα του Αφγανιστάν αντιμετωπίζουν διώξεις για δεκαετίες. Αποτελούν επίσης συχνό στόχο επιθέσεων από την οργάνωση Ισλαμικό Κράτος, εχθρό των Ταλιμπάν. Και οι δύο οργανώσεις τους θεωρούν αιρετικούς.
Αμέτρητες επιθέσεις έχουν γίνει στην περιοχή, πολλές από τις οποίες είχαν στόχο παιδιά, γυναίκες και σχολεία. Η εκπαίδευση είναι ένα καυτό θέμα στο Αφγανιστάν, με τους Ταλιμπάν να εμποδίζουν τα κορίτσια να επιστρέψουν στο γυμνάσιο, ενώ το Ισλαμικό Κράτος είναι εναντίον της εκπαίδευσης γυναικών και κοριτσιών.
Να σημειωθεί ότι οι γυναίκες στο Αφγανιστάν μία μέρα μετά το τραγικό γεγονός βγήκαν στους δρόμους, ζητώντας να μπορούν τα κορίτσια να μορφώνονται.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη