copola
Νέα μαρτυρία για τον σκηνοθέτη - «Φλέρταρε και φίλησε μία 13χρονη στα γυρίσματα του Megalopolis»

Ο Φράνσις Φορντ Κόπολα κατηγορείται από μία γυναίκα που δεν επιθυμεί να πει το όνομά της, ότι φλέρταρε ένα 13χρονο κορίτσι και στη συνέχεια το φίλησε, στα γυρίσματα της ταινίας «Megalopolis».

Μία μάρτυρας μίλησε στη Daily Beast και ανέφερε ότι είδε τον Κόπολα να κάνει κομπλιμέντα στην έφηβη για το ντύσιμό της, να τη ρωτάει πόσο χρονών είναι και μετά να τη φιλάει, κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων που πραγματοποιήθηκαν στη Τζόρτζια πέρσι.

Η συγκεκριμένη μαρτυρία έρχεται μετά το αποκαλυπτικό βίντεο που κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο και δείχνει τον σκηνοθέτη να φιλά γυναίκες στο πλατό των γυρισμάτων. Όπως ανέφερε η μάρτυρας, ήταν σε «κατάσταση σοκ» μόλις είδε τον σκηνοθέτη, όμως επέλεξε να «κρατήσει το στόμα της κλειστό σε εκείνη τη φάση».

Σε σημερινό δημοσίευμα της ιστοσελίδας όπου έγινε η μαρτυρία, αναφέρεται ότι ο εκτελεστικός παραγωγός της ταινίας Ντάρεν Ντιμίτρι υπερασπίστηκε τον Κόπολα, λέγοντας πως «το φιλί ήταν για να εδραιώσει το πνεύμα της σκηνής».

Tο σκάνδαλο με τις κομπάρσες στα γυρίσματα του Megalopolis

Ο Κόπολα έχει καταθέσει μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση κατά του Variety που κυκλοφόρησε ένα βίντεο το περασμένο καλοκαίρι, για τον ισχυρισμό ότι συμπεριφέρθηκε αντιεπαγγελματικά και χαρακτήρισε το ρεπορτάζ που τον κατηγορούν για παρενόχληση ως «ψευδή, απερίσκεπτα και ανεύθυνα», ζητώντας αποζημίωση 15 εκατομμυρίων δολαρίων.

Ο σκηνοθέτης παραδέχτηκε πριν λίγο καιρό, ότι φιλούσε γυναίκες στα γυρίσματα της ταινίας «Megalopolis», αλλά διαψεύδει τους ισχυρισμούς ότι επέδειξε αντιεπαγγελματική συμπεριφορά.

Βίντεο με τον σκηνοθέτη ήρθε στην δημοσιότητα και τον δείχνει να προσπαθεί να φιλήσει νεαρές κομπάρσες στα γυρίσματα της νέας ταινίας του. Το Variety εξασφάλισε δύο βίντεο τα οποία τραβήχτηκαν από μέλος του συνεργείου πέρυσι κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων μιας σκηνής σε ένα νυχτερινό κέντρο.

Δύο πηγές είχαν δηλώσει τότε στο Variety ότι ο Κόπολα φάνηκε να δρα ατιμώρητα στο πλατό. Και σε αντίθεση με τις παραδοσιακές ταινίες, ο σκηνοθέτης χρηματοδότησε ο ίδιος ολόκληρο τον προϋπολογισμό των 120 εκατομμυρίων δολαρίων, οπότε δεν υπήρχε κανένας από τους συνηθισμένους ελέγχους και ισορροπίες που τηρούνται στα πλατό. Τα βίντεο φαίνεται να επιβεβαιώνουν ένα ρεπορτάζ-βόμβα του Guardian που υποστήριζε ότι ο 85χρονος σκηνοθέτης «προσπάθησε να φιλήσει κάποιες από τις γυμνόστηθες και λιτά ντυμένες κομπάρσες» και τους είπε ότι «προσπαθούσε να τις βάλει στο κλίμα». Η ιστορία του Guardian έγινε γνωστή λίγο πριν η ταινία «Megalopolis» κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα της στο διαγωνιστικό τμήμα των Καννών τον Μάιο.

Όταν ο ίδιος έδωσε συνέντευξη στο Rolling Stone και ρωτήθηκε για το περιστατικό και το αν «φίλησε και άγγιξε τις γυναίκες με τρόπο που θεωρούταν ακατάλληλος», απάντησε: «Μιλάτε για το κομμάτι του Guardian, το οποίο είναι εντελώς αναληθές».

Στη συνέχεια, πρόσθεσε: «Η αλήθεια του θέματος είναι ότι έψαχναν για κάποιο είδος "βρωμιάς" να γράψουν. Οι νεαρές γυναίκες που φίλησα στο μάγουλο στη σκηνή της Πρωτοχρονιάς ήταν νεαρές γυναίκες που ήξερα». Επίσης, τόνισε πως πιστεύει ότι αυτοί που ισχυρίστηκαν όλα αυτά, το έκαναν απλά για να βλάψουν την εικόνα του πριν την πρεμιέρα της ταινίας στο Φεστιβάλ Καννών.

«Είναι όλα τόσο γελοία. Δείτε προσεκτικά τη χρονική στιγμή που βγήκε αυτό το άρθρο», είχε αναφέρει. Σύμφωνα με τον ίδιο, αυτό που ενοχλεί κάποιους είναι ότι δεν ακολουθεί «τους κανόνες του Χόλιγουντ». «Υπάρχει μια επικρατούσα τάση στο Χόλιγουντ, να λένε "αν ακολουθήσεις τους κανόνες μας, θα έχεις περισσότερες πιθανότητες επιτυχίας". Εγώ προσπαθώ να κάνω κάτι διαφορετικό εδώ, αυτή η ταινία θα είναι η αλλαγή. Εννοώ, οι ταινίες που πρόκειται να κάνουν τα εγγόνια σας δεν θα έχουν τίποτα σαν αυτό που θα δείτε τώρα», σημείωσε.

Η εν λόγω σκηνή γυρίστηκε στις 14 Φεβρουαρίου 2023 στο Tabernacle, μια αίθουσα συναυλιών στην Ατλάντα. Το φύλλο κλήσης, το οποίο εξέτασε το Variety, αναφέρει ότι οι ηθοποιοί που υποδύονται τις γυναίκες που πηγαίνουν στο πάρτι είχαν «εγκριθεί για γυμνό τόπλες», ενώ άλλες στη σκηνή είχαν «εγκριθεί για λιτά ντυμένες».

Οι πηγές υποστηρίζουν ότι η συμπεριφορά του Κόπολα ήταν αντιεπαγγελματική. Μια πηγή που βρισκόταν στο πλατό κατά τη διάρκεια της σκηνής στο νυχτερινό κέντρο εκτιμά ότι είχαν συγκεντρωθεί 150 έως 200 άτομα, συμπεριλαμβανομένων των κομπάρσων και του συνεργείου, καθώς ο Κόπολα άρχισε να σκηνοθετεί τη σκηνή. Ο σκηνοθέτης προσπαθούσε συνεχώς να αγκαλιάσει και να φιλήσει αρκετές γυναίκες, συχνά κατά λάθος εισχωρούσε στο πλάνο και το κατέστρεφε, κάτι που σύμφωνα με την πηγή ήταν ασυνήθιστο.

«Έχω δουλέψει με πολύ σημαντικούς σκηνοθέτες και αυτή η συμπεριφορά είναι ασυνήθιστη - το χειρότερο που έχω δει ποτέ κάποιον σκηνοθέτη να κάνει είναι να λέει κάτι σαν “έχετε ενέργεια, παιδιά”», προσθέτει η πηγή. «Δεν έχω δει ποτέ κανέναν στο πλατό, και αυτό ισχύει και για τον κάμεραμαν, να αγγίζει έναν ηθοποιό».

Η πηγή είπε ότι μετά από πολλές λήψεις, ο Κόπολα πήρε ένα μικρόφωνο και ανακοίνωσε σε όλους όσους βρίσκονταν στο δωμάτιο: «Συγγνώμη, αν έρθω κοντά σας και σας φιλήσω. Απλά να ξέρετε ότι είναι αποκλειστικά για την ευχαρίστησή μου».

Εκπρόσωπος του Κόπολα αρνήθηκε να σχολιάσει τα βίντεο ή τους ισχυρισμούς σχετικά με τη συμπεριφορά του. Ωστόσο, μια πηγή από το περιβάλλον του σκηνοθέτη σημείωσε ότι παρά τον θάνατο της συζύγου του Κόπολα, Έλενορ, τον Απρίλιο, το «Megalopolis» ολοκληρώθηκε στην ώρα του και εντός προϋπολογισμού.

Η ομάδα του Κόπολα έδωσε δύο επίσημες δηλώσεις από άτομα που συμμετείχαν στην παραγωγή. Ο Ντάρεν Ντιμίτρι, εκτελεστικός παραγωγός του «Megalopolis», σημείωσε ότι «υπήρχαν δύο ημέρες που γυρίσαμε μια εορταστική σκηνή σε κλαμπ τύπου Studio 54, όπου ο Φράνσις περπατούσε στο πλατό για να δημιουργήσει το πνεύμα της σκηνής δίνοντας ευγενικές αγκαλιές και φιλιά στο μάγουλο στιςηθοποιούς και τις κομπάρσες. Ήταν ο τρόπος του να βοηθήσει να εμπνευστεί και να δημιουργήσει την ατμόσφαιρα του κλαμπ, η οποία ήταν τόσο σημαντική για την ταινία. Ποτέ δεν έλαβα γνώση οποιουδήποτε παραπόνου για παρενόχληση ή κακή συμπεριφορά κατά τη διάρκεια του έργου».

Σε μια άλλη δήλωση που δόθηκε από την ομάδα του Κόπολα, η Μαριέλα Κομιτίνι, η πρώτη βοηθός σκηνοθέτη της ταινίας, περιέγραψε τη συνεργασία με τον σκηνοθέτη ως «τιμή».

«Παρακολουθούσα τον Φράνσις να δημιουργεί ένα ζωντανό, επαγγελματικό και θετικό περιβάλλον στα γυρίσματα», πρόσθεσε. «Ως ένας από τους πιο αξιοσέβαστους κορυφαίους κινηματογραφιστές της βιομηχανίας, ο Φράνσις δεν πτοήθηκε από το τεράστιο μέγεθος αυτού του εγχειρήματος».

Ωστόσο, πηγές αμφισβητούν την περιγραφή της Κομιτίνι του «επαγγελματικού περιβάλλοντος». Κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων της σκηνής του νυχτερινού κέντρου, τα μέλη του συνεργείου κοιτάζονταν άβολα μεταξύ τους καθώς ο Κόπολα φιλούσε και αγκάλιαζε τις κομπάρσες, αλλά μια πηγή λέει ότι κανείς δεν διαμαρτυρήθηκε δημοσίως για τη συμπεριφορά του ή προσπάθησε να τη σταματήσει. Αυτό μπορεί να έχει να κάνει με το πόσο μεγάλο έλεγχο μπορούσε να ασκήσει ο Κόπολα, αφού δεν υπήρχε εξωτερικό στούντιο ή streaming υπηρεσία με δικό του τμήμα ανθρώπινου δυναμικού που να εμπλέκεται στην παραγωγή.

«Επειδή ο Κόπολα τη χρηματοδότησε, δεν υπήρχε τμήμα ανθρώπινου δυναμικού για να ελέγχει τα πράγματα», λέει μια δεύτερη πηγή. «Σε ποιον έπρεπε να μιλήσουν; Να παραπονεθούν στον Κόπολα και να καταγγείλουν τον Κόπολα στον εαυτό του;».

Η Σαμάνθα ΜακΝτόναλντ και η Άσλεϊ Άντερσον ήταν οι δύο συντονίστριες οικειότητας που εργάστηκαν στην ταινία, η οποία περιελάμβανε αρκετές σκηνές σεξ, όπως αυτή με τους πρωταγωνιστές Όμπρεϊ Πλάζα και Σία ΛαΜπιούφ. Η ΜακΝτόναλντ είπε στο Variety ότι ούτε εκείνη ούτε η Άντερσον ήταν στα γυρίσματα την ημέρα της σκηνής στο νυχτερινό κέντρο. «Δεν μπορώ πραγματικά να μιλήσω για τον λόγο για τον οποίο επέλεξαν να μας φέρουν όταν το έκαναν και όχι όταν δεν το έκαναν», προσθέτει.

Μια πηγή της παραγωγής δήλωσε ότι λίγες μέρες μετά τη σκηνή στο νυχτερινό κλαμπ, ανώτερα μέλη του συνεργείου ανησύχησαν επειδή κυκλοφορούσε βίντεο με τον Κόπολα να φιλάει κομπάρσες και τους υπενθύμισαν ότι στο πλαίσιο των συμφωνιών εμπιστευτικότητας που είχαν υπογράψει δεν είχαν δικαίωμα να μοιράζονται υλικό από τα γυρίσματα.

Η συντονίστρια οικειότητας Γιαρίτ Ντορ, η οποία δεν συμμετείχε στην ταινία αλλά θα μπορούσε να μιλήσει ευρέως για τις βέλτιστες πρακτικές, είπε ότι η κατάσταση ακούγεται εξαιρετικά ανορθόδοξη. «Στην κοινότητα του συντονισμού οικειότητας, συνιστάται οι σκηνές [με γυμνό που περιλαμβάνουν κομπάρσες] να έχουν περισσότερους από έναν συντονιστές οικειότητας στο πλατό. Η επίβλεψη και η βοήθεια στη χορογραφία μιας σκηνής για τόσους πολλούς ανθρώπους δεν είναι κάτι που μπορεί να κάνει μόνος του ένας συντονιστής οικειότητας», λέει η Ντορ. «Την ημέρα των γυρισμάτων, οι συντονιστές οικειότητας θα βοηθήσουν να καθοριστεί μια σαφής χορογραφία της σκηνής με τους υποστηρικτικούς καλλιτέχνες, θα καθοδηγήσουν την κίνηση και θα ελέγξουν τους ηθοποιούς».

Μια πηγή προσκείμενη στην Κόπολα δήλωσε ότι υπήρχε συντονιστής οικειότητας στο πλατό κατά τη διάρκεια σχετικών ημερομηνιών και σκηνών γυρισμάτων.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα