Thumbnail
Την ανησυχία του για την ημερομηνία των πανελλαδικών και την όλη κατάσταση που έχει διαμορφωθεί εκφράζει ένας ακόμα αμθητής με επιστολή του στο alfavita.gr

Αναλογιζόμενος την κατασταση που επικρατεί - οχι μονο στην Ελλάδα, αλλά και παγκοσμίως, θα απορούσε καποιος τρίτος για την συνεχή και έντονη διαμαρτυρία των όσων σχεδίαζαν να συμμετέχουν στις φετινές πανελλήνιες εξετάσεις. Φαίνεται πως τα προβλήματα που γεννά μια πανδημία ξεπερνούν σε σημασία κατα πολύ το προσωρινό πρόβλημα μιας ελάχιστης μερίδας του πληθυσμού. Αν όμως δεν ''φέρουμε στο τραπέζι'' εμείς, οι άμεσα ενδιαφερόμενοι το ζήτημα της ακριβούς ημερομηνίας εξετάσεων, καθώς και την ύλη στην οποία καλούμαστε να ανταποκριθούμε, δεν θα το κάνει κανεις. Και ισως με το δίκιο του.

Έχοντας δεχθεί τις όποιες πολυάριθμες μορφοποιήσεις αποφάσισε να εφαρμόσει η τωρινη και η προηγούμενη κυβέρνηση αναφορικά με τον τρόπο και το περιεχόμενο εξετασης, ελπίζαμε σε ένα αίσιο -οσον αφορά το διαδικαστικό κομμάτι- τέλος. Παρόλαυτα, τώρα, τον Απρίλιο του 2020, δύο μήνες πριν την αναμενόμενη έναρξη των πανελληνίων εξετάσεων, αδυνατούμε ακόμη και να προσδιορίσουμε την ημερομηνία διεξαγωγής τους. Φυσικά, οι αοριστολογίες των αρμόδιων δεν ικανοποιούν την ανάγκη μας για ενημερωση, με φυσική κατάληξη την δημιουργία κλίματος αναταραχής μεταξύ των άμεσα εμπλεκόμενων, και κυρίως των μαθητών/τριών. Θα ήταν ανέυθυνο από την άλλη το να οριστούν, η τουλάχιστον να θεωρηθούν ημερομηνίες ή εξεταζόμενη ύλη, καθώς κανείς δε θα εγγυώταν για την ικανότητα ανταπόκρισης του συστήματος σε αυτές, χωρίς να έχει διευθετηθεί επαρκώς το ζήτημα του Κορωνοϊού.

Οπότε, ποια η λύση; Σίγουρα όχι απόπειρες λα'ι'κισμού, ή ακραίες και απερίσκεπτες ενέργειες περί ένταξης σε ΑΕΙ με "άνευ" όπως συχνά ακούμε τριγύρω τις τελευταίες μέρες.

Παρατηρώ το συντριπτικά μεγαλύτερο ποσοστό των συμμαθητών μου να χαίρει επίγνωσης της κατάστασης, και των δυσκολιων της. Κατά την δική μου άποψη, προέχει η ακεραιότητα των πολιτών της Ελλάδας και η διασφάλιση της ομαλής διαχείρησης της εξάπλωσης του COVID-19. 

Έως το πέρας της τωρινής διακοπής των μαθημάτων, θα ήταν φρόνιμο να γνωρίζουμε κατα προσσέγγιση την ημερομηνία των εξετάσεων. Αν κάτι τέτοιο δεν είναι δυνατό ούτε την εποχή  του Πάσχα, η αναβολλή τους για Σεπτέμβριο θα ήταν μια φρόνιμη λυση, έναντι της ανακοίνωσης εξετάσεων τον Ιούνη, μόλις εναν μήνα πριν. Καθώς θα πρέπει όμως να λάβουμε υπόψιν την κάθε περίπτωση, αν οι πανελλήνιες πραγματοποιηθούν τον Ιούνιο, η μείωση της ύλης θα πρέπει να ειναι σεβαστή, και η εξέταση διαμορφωμένη έτσι ώστε η πανδημία να μη στερήσει τις ευκαιρίες απο κανέναν μαθητη. 

Καλώ λοιπόν τους φορείς και τους μαθητές σε μια συνεργατική σχεση απέναντι σε μια κοινή απειλή. Οι μεν, θα πρεπει να δράσουν υπέυθυνα και με άξονα την λογκή, ενώ οι δε, τηρώντας τα απαραίτητα μέτρα και στηρίζοντας το κοινό καλό, να προετοιμαστούν για τις εξετάσεις οσο το δυνατον καλύτερα, εν οψει των επερχόμενων εξελίξεων. 

Μαθητής Γ Λυκείου, Ιωάννινα

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

pipila_mwro_large.jpg
Οφείλεται η πιπίλα να καθυστερήσει την ομιλία του παιδιού;
Η συχνή χρήση της μπορεί να περιορίσει τον χρόνο που το παιδί εξασκεί την παραγωγή φωνημάτων και τη λεκτική επικοινωνία, καθώς η πιπίλα περιορίζει...
Οφείλεται η πιπίλα να καθυστερήσει την ομιλία του παιδιού;