κορονοϊός, μαθητής, μάσκα
Μηδενική μέριμνα για τους προφορικά εξεταζόμενους μαθητές και αβλεψία της κυβέρνησης για τη συζήτηση του νομοσχεδίου

Την έντονη διαμαρτυρία της εκφράζει γονέας για το νομοσχέδιο Χατζηδάκη που εγείρει σε απεργιακές κινητοποιήσεις όλους τους εργασιακούς φορείς.

Παράλληλα, ζητά την αναβολή της συζήτησης του νομοσχεδίου και η μετάθεσή της για μετά τις 22 Ιουνίου, προκειμένου να εξασφαλιστεί η απρόσκοπτη συμμετοχή των μαθητών.

Παρακάτω η ανοικτή επιστολή:

Για άλλη μια φορά αποδεικνύεται η άγνοια της κυβέρνησης για την ειδική αγωγή. Εν μέσω πανελληνίων καταθέτει νομοσχέδιο το οποίο εξ ορισμού εγείρει σε απεργιακές κινητοποιήσεις όλους τους  εργασιακούς φορείς. Αποτέλεσμα αυτού είναι οι απεργιακές κινητοποιήσεις που έχουν εξαγγελθεί για αύριο. 

Η Υπουργός Παιδείας θεώρησε ότι ρύθμισε το κομμάτι των απεργιακών κινητοποιήσεων προκειμένου να μην δημιουργηθεί πρόβλημα στη διεξαγωγή των πανελλαδικών, με την καταγγελία της απεργίας, την εν μέρει απεργία των ΜΜΜ και την εξαίρεση από αυτήν των εκπαιδευτικών που συμμετέχουν στις πανελλαδικές εξετάσεις, αγνοώντας ότι οι προφορικά εξεταζόμενοι μαθητές δε δίνουν εξετάσεις στο σχολείο της γειτονιάς τους και ότι η προφορική εξέταση μπορεί να ολοκληρωθεί στις 15.00 ή στις 16.00 ή και πιο αργά. Έτσι, για τους προφορικά εξεταζόμενους μαθητές του 13ου ΓΕΛ Αθηνών, περιοχή συνόρων Αθήνας με Υμηττό, το εξεταστικό τους κέντρο ορίστηκε από το Υπουργείο στη Ριζούπολη, στο 59ο ΓΕΛ Αθηνών. 

Αυτοί οι μαθητές λοιπόν, καλούνται να μετακινηθούν προς και από το εξεταστικό τους κέντρο διασχίζοντας το κέντρο της Αθήνας εν μέσω απεργιακών κινητοποιήσεων! Επιπλέον, εν μέσω πανδημίας η μετακίνησή τους γίνεται με ίδια μέσα από τους γονείς τους, προκειμένου να αποφύγουν τον συνωστισμό των ΜΜΜ και επομένους να αποφύγουν να  θέσουν τον εαυτό τους σε κίνδυνο μόλυνσης από τον ιό, κίνδυνο άλλωστε τον οποίο η ίδια η κυρία Υπουργός επεσήμανε, γι αυτό και όρισε τη λήξη των μαθημάτων της φετινής Γ΄ Λυκείου στις 2 Ιουνίου. 

Για την ανωτέρω κατάσταση ενημερώθηκε εγγράφως τόσο το Υπουργείο Παιδείας, όσο και το γραφείο του Πρωθυπουργού, όμως  μέχρι στιγμής δεν έχει ληφθεί η πιο λογική απόφαση, που αποτελεί και την πιο προφανή λύση στο ζήτημα, η αναβολή της συζήτησης του νομοσχεδίου και η μετάθεσή της για μετά τις 22/6. Παρακαλώ τους ιθύνοντες, συνεκτιμώντας τους παραπάνω παράγοντες, να αποκαταστήσουν την αβλεψία της κυβέρνησης άμεσα ώστε να εξασφαλίσουν την απρόσκοπτη συμμετοχή των παιδιών μας στις πανελλαδικές εξετάσεις  χωρίς επιπλέον ταλαιπωρία τους στην ήδη υφιστάμενη. 

Λ.Μ. Γονέας προφορικά εξεταζόμενου μαθητή

Ειδήσεις, θέματα και λύσεις για Πανελλήνιες 2024 - Βάσεις εισαγωγής

Μηχανογραφικό: Διαφοροποιήσεις στις επιλογές των υποψηφίων και επιλογές που εκπλήσσουν

Βάσεις εισαγωγής: Πτώση σε Πολυτεχνεία και Νομικές αλλά οι Ιατρικές

Φτιάξε σωστά το Μηχανογραφικό σου με την βοήθεια των πιο εξειδικευμένων συμβούλων επαγγελματικού προσανατολισμού

Τι σημαίνει η φράση «οι καιροί ου μενετοί»;

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

panellinies
ΠαΠει: Υποστήριξη και ενημέρωση υποψηφίων για τη συμπλήρωση μηχανογραφικών
Οι Σύμβουλοι σταδιοδρομίας του είναι διαθέσιμοι καθημερινά τηλεφωνικά ή δια ζώσης 11.00-15.00 μ.μ. Δευτέρα έως Παρασκευή
ΠαΠει: Υποστήριξη και ενημέρωση υποψηφίων για τη συμπλήρωση μηχανογραφικών
mathimatika1ekpaideusi.jpg
Ειδική Αγωγή: Επιστολή εκπαιδευτικών για τις οργανικές ελλείψεις στα Μαθηματικά
«Οι μόνιμοι διορισμοί είναι σημαντικοί για να διασφαλιστεί η σταθερότητα και η συνέπεια στη διδασκαλία»
Ειδική Αγωγή: Επιστολή εκπαιδευτικών για τις οργανικές ελλείψεις στα Μαθηματικά