Προβλήματα για μία ακόμα χρονιά αντιμετώπισαν οι εκπαιδευτικοί που απασχολήθηκαν στις πανελλαδικές εξετάσεις 2022, όπως τονίζει η ΕΛΜΕ Αργολίδας, με το σωματείο να ζητά σειρά αλλαγών.
Συγκεκριμένα, η ΕΛΜΕ Αργολίδας προχωρά σε αιτήματα - προτάσεις για τις λυκειακές επιτροπές τους επιτηρητές και τα βαθμολογικά κέντρα.
Η ανακοίνωση:
Λίγα λόγια για τις διαδικασίες των Πανελληνίων και όχι μόνο…
Ολοκληρώθηκε η διεξαγωγή των πανελληνίων εξετάσεων σε ημερήσια και εσπερινά ΓΕΛ και ΕΠΑΛ και μέχρι τέλος Ιουνίου θα ολοκληρωθεί η εξέταση των ειδικών και μουσικών μαθημάτων.
Ως ΔΣ της ΕΛΜΕ Αργολίδας, με δεδομένα τα προβλήματα που και φέτος αντιμετώπισαν οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι εμπλέκονται στις πανελλήνιες, προτείνουμε, απαιτούμε, διεκδικούμε τα εξής:
- Για τις λυκειακές επιτροπές: το πάγιο αίτημα για τακτή ανανέωση της σύνθεσής τους.
- Για τους επιτηρητές/τριες: ο ορισμός τους να γίνεται έγκαιρα, πριν από την έναρξη των εξετάσεων και μέσα στα όρια που προβλέπει ο νόμος ώστε να υπάρχει επαρκές χρονικό περιθώριο επίλυσης των προβλημάτων που προκύπτουν.
- Για τα βαθμολογικά κέντρα: απαιτείται:
I. Αύξηση - αναπροσαρμογή της αποζημίωσης ανά γραπτό (Άλλωστε διαχρονικά οι αμοιβές αυτές είναι πενιχρές και καθηλωμένες).
II. Αναπροσαρμογή στα σύγχρονα αυξημένα κόστη των εξόδων μετακίνησης με συνολική καταβολή (οδοιπορικά, σίτιση και διαμονή – όπου απαιτείται λόγω χιλιομετρικής απόστασης).
III. Βελτίωση των συνθηκών βαθμολόγησης των γραπτών (π.χ. χώροι και γραφεία κατάλληλα για εκπαιδευτικούς και όχι για εφήβους, διεύρυνση του ωραρίου λειτουργίας του βαθμολογικού, χαλάρωση των χρονικών περιθωρίων ολοκλήρωσης της βαθμολόγησης, δεδομένου ότι η βαθμολόγηση συμπίπτει με μία περίοδο ταυτόχρονων αυξημένων υποχρεώσεων των συναδέλφων βαθμολογητών στα σχολεία τους, λόγω και της διεξαγωγής των προαγωγικών και απολυτηρίων εξετάσεων…)
Υπενθυμίζουμε τη θέση/αίτημα του κλάδου για διάθεση των συναδέλφων για συμπλήρωση ωραρίου σε δύο το πολύ σχολεία.
Η αλλαγή αυτή θα διευκολύνει τη διεξαγωγή των εξετάσεων αφού οι συνάδελφοι στο διάστημα των εξετάσεων επιτελούν πολλαπλούς ρόλους (εισηγητές, βαθμολογητές, επιτηρητές) και η διάθεση για συμπλήρωση ωραρίου σε πολλά σχολεία επιτείνει τις δυσκολίες. Επιπλέον, με τη διάθεση των συναδέλφων για συμπλήρωση σε τρία και τέσσερα σχολεία, η οικονομική επιβάρυνσή τους είναι πλέον δυσβάστακτη και ουσιαστικά οδηγεί σε οικονομική εξόντωση και εξαθλίωση. Φυσικά ούτε για ποιοτική διδασκαλία μπορούμε να μιλήσουμε με τη διάθεση σε τρία και τέσσερα σχολεία αφού το άγχος του συναδέλφου θα είναι να βρεθεί έγκαιρα και ασθμαίνοντας σε κάθε σχολείο. Είναι επιτακτική ανάγκη να εφαρμοστεί άμεσα, από τη νέα σχολική χρονιά, ο περιορισμός των δύο σχολείων.
- Συναφές με αυτό - και ζητάμε την άμεση εφαρμογή του - είναι και η επάνοδος του ωραρίου στα πριν το 2013 επίπεδα ώστε να αρθεί μια άδικη και εξοντωτική για τον κλάδο συνέπεια των μνημονιακών πολιτικών. Με την αποκατάσταση αυτή θα επιλυθούν κάποια από τα προβλήματα που προαναφέρθηκαν και θα μειωθεί ενδεχομένως ο αριθμός των συναδέλφων που μετακινούνται σε πολλά σχολεία για την συμπλήρωση του ωραρίου τους.
Η εργασιακή και οικονομική εξαθλίωση και απαξία του κλάδου των εκπαιδευτικών -θα πρέπει να γίνει κατανοητό από όλους- ότι μοιραία και αναπόφευκτα συμπαρασύρει και οδηγεί σε εξαθλίωση και απαξίωση ολόκληρο το εκπαιδευτικό σύστημα και το αγαθό της παιδείας για τα παιδιά μας.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη