panellinies panelladikes
Stringer / SOOC
Υποψήφια: Θεωρώ αναγκαίο να σταλεί διευκρίνιση στους αρμόδιους διορθωτές με σκοπό να αναθεωρηθούν οι μέχρι πρότινος απαντήσεις προκειμένου να αξιολογηθούν τα γραπτά μας σύμφωνα με έναν ορθολογικό άξονα

Ακόμα μια επιστολή διαμαρτυρίας μαθήτριας της Γ΄ Τάξης του Λυκείου για τα θέματα της Βιολογίας στις Πανελλήνιες Εξετάσεις έλαβε το alfavita.gr και την δημοσιεύει. Σημειώνουμε ότι έχουμε λάβει κι άλλες ανάλογες επιστολές

H ανοικτή επιστολή της μαθήτριας

Ως μαθήτρια και υποψήφια των πανελλαδικών εξετάσεων θα ήθελα να εκφράσω την έντονη δυσαρέσκεια μου για τη χαώδη κατάσταση που επικράτησε στα φετινά θέματα στο μάθημα της βιολογίας, κυρίως αναφερόμενη στο ερώτημα Α1.
Μαθητές και καθηγητές κοπιασαμε ολόκληρα έτη προκειμένου να πετύχουμε τον στόχο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης επιδεικνύοντας προσοχή στην κάθε λεπτομέρεια, επομένως ειναι ανεπίτρεπτο να υπάρχουν προχειρότητες από την πλευρά της επιτροπής και να θεωρεί σωστές απαντήσεις οι οποίες δεν ειναι πλήρως επιστημονικά, αλλα ούτε και γλωσσολογικά (τα ινιδια χρωματινης ΑΠΟΤΕΛΟΥΝΤΑΙ…) , αποδέκτες.

Υστερα από πληθώρα μηνυμάτων και επιστολών η πανελλήνια ένωση βιοεπιστημόνων συμμερίστηκε την εναντίωση μας σχετικά με το παραπάνω ερώτημα δημοσιεύοντας καινούργιες ενδεικτικές απαντήσεις, στις οποίες συμπεριελάμβανε την παρακάτω υποσημείωση:

(Διευκρίνηση για το ερώτημα Α1: Ο όρος ινίδια χρωματίνης χρησιμοποιείται για να περιγράψει τη μορφή με την οποία εμφανίζεται το DNA κατά τη μεσόφαση. Όμως από την στιγμή που το σχολικό βιβλίο (τεύχος Α) αναφέρει τον όρο και για την αρχή της πρόφασης, είναι δίκαιο να θεωρηθεί ως σωστή και η απάντηση δ.)

Συνεπώς, θεωρώ αναγκαίο να σταλεί διευκρίνιση στους αρμόδιους διορθωτές με σκοπό να αναθεωρηθούν οι μέχρι πρότινος απαντήσεις προκειμένου να αξιολογηθούν τα γραπτά μας σύμφωνα με έναν ορθολογικό άξονα.
Ελπιζω να εισακουστούν τα επιχειρήματα μας, και να μην «τιμωρηθούμε» βαθμολογικά λόγω της επιμονής μας να διεξάγουμε διεξοδική μελέτη, καταλήγοντας τελικά, επαρκέστερα ενημερωμένοι συγκριτικά με την επιτροπή θεμάτων!
Δίκαιο και ηθικό θα ήταν να ληφθούν και οι δυο απαντήσεις σωστές, εφόσον όλοι γνωρίζουμε πως, ιδίως στις σχολές με υψηλές βάσεις, το κάθε μόριο μετράει!

Ευελπιστώ όλοι οι υποφήφιοι να δικαιωθούμε, και να μην αποτελέσει η επιπολαιότητα της επιτροπης ανασταλτικός παράγοντας στην εισαγωγή μας στην επιθυμητή σχολή.

Με εκτίμηση
Κιουλου Θεοδωρα
1ο ΓΕΛ Κέρκυρας

Διαβάστε εδώ: Πανελλήνιες Εξετάσεις 2023 -  Όλα τα θέματα κι οι απαντήσεις τους

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Πιερ πρωινό
Πιερρακάκης: Η σχέση εκπαιδευτικού-μαθητή είναι πυρήνας της παιδείας - Τι είπε για το Ψηφιακό Σχολείο
Τι ανέφερε ο υπουργός Παιδείας για την εκπαίδευση και το Ψηφιακό Σχολείο
Πιερρακάκης: Η σχέση εκπαιδευτικού-μαθητή είναι πυρήνας της παιδείας - Τι είπε για το Ψηφιακό Σχολείο
δηλητηριαση
Λαμία: Ξεσπούν οι γονείς μαθητών που υπέστησαν τροφική δηλητηρίαση - «Ούτε μία συγγνώμη»
Τι υποστηρίζουν οι γονείς μαθητών που έπαθαν τροφική δηλητηρίαση από σχολικά γεύματα
Λαμία: Ξεσπούν οι γονείς μαθητών που υπέστησαν τροφική δηλητηρίαση - «Ούτε μία συγγνώμη»