Thumbnail

Νίκος Μινωτάκης

Παρακάτω παραθέτουμε την ανακοίνωση της παράταξης "Λιμάνι της αγωνίας" η οποία τοποθετείται κατά της πώλησης του ΟΛΠ. Να σημειώσουμε όμως πως η παράταξη έχει σχέση οργανική με τον ΣΥΡΙΖΑ. Ο Υπουργός ναυτιλίας μάλιστα, Θοδωρής Δρίτσας  κατεβαινε με την εν λόγω παράταξη ως υποψήφιος δήμαρχος Πειραιά.

Το «Λιμάνι της Αγωνίας» κατά της πώλησης του ΟΛΠ

Το Λιμάνι της Αγωνίας, στη Γενική του Συνέλευση στις 28 – 2 – 2016, επιβεβαιώνει την κατηγορηματική αντίθεσή του στην πώληση των μετοχών των δημόσιων οργανισμών λιμένων, ΟΛΠ και ΟΛΘ σε ιδιώτες.                                                                 &


Το Λιμάνι της Αγωνίας, στη Γενική του Συνέλευση στις 28 – 2 – 2016, επιβεβαιώνει την κατηγορηματική αντίθεσή του στην πώληση των μετοχών των δημόσιων οργανισμών λιμένων, ΟΛΠ και ΟΛΘ σε ιδιώτες.  

Το ΛτΑ στέκεται απέναντι στις μνημονιακές δεσμεύσεις των αποκρατικοποιήσεων της δημόσιας περιουσίας και της εκχώρησής της στο ιδιωτικό κεφάλαιο, εγχώριο ή ξένο.                                                                                       

Το ΛτΑ υπήρξε πάντα σταθερός πολέμιος των αποκρατικοποιήσεων και υπέρμαχος της εσωτερικής αναδιάρθρωσης και βελτίωσης της αποδοτικότητας των δημόσιων οργανισμών, με την ουσιαστική συμμετοχή των εργαζομένων.                                                                                                                                                                                     

Τα επιχειρήματα υπέρ της εκχώρησης του ΟΛΠ σε ιδιώτες, με πρόσχημα την ανάπτυξη, δεν πείθουν. Πρώτον, γιατί είναι ένας διαχρονικά  κερδοφόρος οργανισμός, που μπορεί να παρέχει σταθερή και σύμφωνη με τις συλλογικές συμβάσεις αμειβόμενη εργασία, δικαίωμα που έχει αφαιρεθεί σήμερα από τους εργαζόμενους  στους ήδη παραχωρημένους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ.   Δεύτερον, γιατί η ανάπτυξη δεν είναι αόριστο αλλά συγκεκριμένο μέγεθος: Ποιος αναπτύσσει τι, σε όφελος τίνος. Το διακύβευμα δεν είναι ποιο και πόσο κομμάτι θα εκχωρηθεί και με ποιο τίμημα, αλλά πρώτον, πού θα πάει η υπεραξία του, στην πόλη του Πειραιά και τους εργαζόμενους ή στην εργοδοσία; Δεύτερον, ποιος θα ελέγχει τις κοινωφελείς δραστηριότητες  του πρώτου λιμανιού της χώρας (π.χ. ακτοπλοΐα, αντιμετώπιση κρίσεων –όπως  σήμερα το προσφυγικό); Και τρίτον, ποιους κινδύνους εγκυμονεί για την ίδια τη χωροταξική μορφή της πόλης και τη σχέση των Πειραιωτών με το λιμάνι τους η παράδοσή του στους ιδιώτες,  που θα έχουν ως γνώμονα τη μέγιστη κερδοφορία και όχι τις ανάγκες των κατοίκων;

Το ΛτΑ καλεί τον λαό του Πειραιά να συνειδητοποιήσει ότι η πώληση του λιμανιού τον αφορά και να συστρατευθεί με τους φορείς που αντιτίθενται σ’ αυτήν, για ένα:

ΔΗΜΟΣΙΟ ΛΙΜΑΝΙ, ΑΝΟΙΧΤΟ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΣΟΚ: Τι δείχνει Μελέτη του Χάρβαρντ για τις ανεμογεννήτριες

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 26/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα