Thumbnail
Δείτε εδώ τις προτεινόμενες απαντήσεις του μαθήματος Προγραμματιστικό Περιβάλλον τεχνολογικής κατεύθυνσης - Πανελλαδικές 2013

 

ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ: 1) Γραμβούσης 5 & Καγιαμπή,Τηλ./fax: 2810285726
2) Λεωφόρος Κνωσσού 187 – Τηλ./fax: 2810212333
ΑΘΗΝΑ – ΑΛΙΜΟΣ: Ησιόδου 18 - Τηλ: 210 9913433 - Fax: 210 9969367
ΒΕΡΟΙΑ: Φιλίππου 25 (πεζόδρομος Δημοτικής Αγοράς) - Τηλ: 23310 21022 – 2331100101
 

 

 

&ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ&

Α1.

1-Λ

2-Σ

3.-Σ

4-Λ

5-Σ

6-Λ

 

Α2.

Κß1

ΓΙΑ I ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 4

ΓΙΑ j ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 5

ΑΝ ΠΙΝ[ι,j]<>Ο ΤΟΤΕ

Α[Κ]ßi

Α[Κ+1]ßj

Α[Κ+2]ß ΠΙΝ[ι,j]

ΚßΚ+3

ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

 

Α3.

α) Σχολικό Βιβλίο σελ 19

β) Σχολικό Βιβλίο σελ 65

γ) Σχολικό Βιβλίο σελ 127

 

Α4.

ΓΙΑ I ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 99

ΓΙΑ j ΑΠΟ i+1 ΜΕΧΡΙ 100

ΔΙΑΒΑΣΕ Π[I,j]

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

 

Α5.

1-ε

2-ζ

3-στ

4-α

5-β

6-γ

7-δ

Β2.

Κß0

ΓΙΑ I ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 100

ΑΝ Π[Ι] =ΑΛΗΘΗΣ ΤΟΤΕ

ΚßΚ+1

ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

 

ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 100

Π[Ι]ß (Ι<=Κ)

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

Γ.

!Γ.1

ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΘΕΜΑΓ

ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 30

ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΩΔ [Ι]

ΓΙΑ J ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 10

ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΕΦ[Ι,J], ΑΚΡ[Ι,J]

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

 

 

!Γ.2

ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 30

ΑΘΡ1ß0

ΑΘΡ2ß0

ΓΙΑ J ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 10

ΑΘΡ1ßΑΘΡ1+ΚΕΦ[Ι,J]

ΑΘΡ2ßΑΘΡ2+ΑΚΡ[Ι,J]

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

ΜΟ[Ι,1]ßΑΘΡ1/10

ΜΟ[Ι,2]ßΑΘΡ2/10

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

!Γ3

ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 30

ΑΝ ΜΟ[Ι,1]<=1.8 ΤΟΤΕ

ΑΝ ΜΟ[Ι,2]<=3.6 ΤΟΤΕ

ΕΜΦΑΝΙΣΕ “Χαμηλός SAR”

ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ ΜΟ[Ι,2]<=4 ΤΟΤΕ

ΕΜΦΑΝΙΣΕ “Κοντά στα όρια”

ΑΛΛΙΩΣ

ΕΜΦΑΝΙΣΕ “Εκτός ορίων”

ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ ΜΟ[Ι,1]<=2 ΤΟΤΕ

ΑΝ ΜΟ[Ι,2]<=4 ΤΟΤΕ

 

ΕΜΦΑΝΙΣΕ “Κοντά στα όρια”

ΑΛΛΙΩΣ

ΕΜΦΑΝΙΣΕ “Εκτός ορίων”

ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

ΑΛΛΙΩΣ

ΕΜΦΑΝΙΣΕ “Εκτός ορίων”

ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

Γ4.

ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 2 ΜΕΧΡΙ 30

ΓΙΑ J ΑΠΟ 30 ΜΕΧΡΙ Ι ΜΕ_ΒΗΜΑ -1

ΑΝ  ΜΟ[J-1,1]> ΜΟ[J,1] TOTE

TEMPß ΜΟ[J-1,1]

ΜΟ[J-1,1]ß ΜΟ[J,1]

ΜΟ[J,1]ßTEMP

TEMPß ΜΟ[J-1,2]

ΜΟ[J-1,2]ß ΜΟ[J,2]

ΜΟ[J,2]ßTEMP

TEMP2ßΚΩΔ[J-1]

ΚΩΔ[J-1]ß ΚΩΔ[J]

ΚΩΔ[J]ßTEMP2

ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 3

ΕΜΦΑΝΙΣΕ ΚΩΔ[Ι],ΜΟ[Ι,1]

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

 

ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 2 ΜΕΧΡΙ 30

ΓΙΑ J ΑΠΟ 30 ΜΕΧΡΙ Ι ΜΕ_ΒΗΜΑ -1

ΑΝ  ΜΟ[J-1,2]> ΜΟ[J,2] TOTE

TEMPß ΜΟ[J-1,2]

ΜΟ[J-1,2]ß ΜΟ[J,2]

ΜΟ[J,2]ßTEMP

TEMPß ΜΟ[J-1,1]

ΜΟ[J-1,1]ß ΜΟ[J,12]

ΜΟ[J,1]ßTEMP

TEMP2ßΚΩΔ[J-1]

ΚΩΔ[J-1]ß ΚΩΔ[J]

ΚΩΔ[J]ßTEMP2

ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 3

ΕΜΦΑΝΙΣΕ ΚΩΔ[Ι],ΜΟ[Ι,2]

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

ΤΕΛΟΣ ΘΕΜΑΓ

 

Δ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΘΕΜΑΔ

ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ

ΑΚΕΡΑΙΕΣ:EL[5],ES[5],Ι, ΑΠΑΝΤΗΣΗ,ΘΕΣΗ

ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ:ΠΟΣΟΣΤΟ

ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ:ΕΠΙΛΟΓΗ,ΧΩΡΑ

ΑΡΧΗ

!Δ1.β

ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 5

EL[I]ß0

ES[I]ß0

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

!Δ2 & Δ3

 

ΓΡΑΨΕ ‘για Διακοπή της εισαγωγής πάτησε Δ ή δ’

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΛΟΓΗ

ΟΣΟ ΕΠΙΛΟΓΗ<>’Δ’ ΚΑΙ ΕΠΙΛΟΓΗ <>’δ’ ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ

ΔΙΑΒΑΣΕ ΧΩΡΑ,ΑΠΑΝΤΗΣΗ

ΑΝ ΧΩΡΑ=’ΕL’ ΤΟΤΕ

ΕL[ΑΠΑΝΤΗΣΗ]ßEL[ΑΠΑΝΤΗΣΗ] +1

ΑΛΛΙΩΣ

ΕS[ΑΠΑΝΤΗΣΗ]ßES[ΑΠΑΝΤΗΣΗ] +1

ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

ΓΡΑΨΕ ‘για Διακοπή της εισαγωγής πάτησε Δ ή δ’

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΛΟΓΗ

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

!Δ4

ΚΑΛΕΣΕ ΜΕΓ_ΠΟΣ(EL,ΠΟΣΟΣΤΟ,ΘΕΣΗ)

ΓΡΑΨΕ ‘ΕL’, ΘΕΣΗ, ΠΟΣΟΣΤΟ

ΚΑΛΕΣΕ ΜΕΓ_ΠΟΣ(ES,ΠΟΣΟΣΤΟ,ΘΕΣΗ)

ΓΡΑΨΕ ‘ΕS’, ΘΕΣΗ, ΠΟΣΟΣΤΟ

ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

 

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΜΕΓ_ΠΟΣ(Χ,Π,Θ)

ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ

ΑΚΕΡΑΙΕΣ:Χ[5],Θ,Ι,ΜΑΧ,ΑΘΡ

ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ:Π

ΑΡΧΗ

ΑΘΡßΧ[1]

ΜΑΧßΧ[1]

Θß1

ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 2 ΜΕΧΡΙ 5

ΑΘΡß ΑΘΡ+Χ[Ι]

ΑΝ ΜΑΧ<Χ[Ι] ΤΟΤΕ

ΜΑΧßΧ[Ι]

ΘßΙ

ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

Πß(ΜΑΧ/ΑΘΡ)*100

ΤΕΛΟΣ_ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ

ΟΡΟΣΗΜΟ ΠΕΙΡΑΙΑ

ΜΑΡΓΑΡΩΝΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

ΜΠΑΞΕΒΑΝΙΔΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kimolioa.jpg
Εκπαιδευτικοί Καλαβρύτων: Ζητούν αποκατάσταση της άδικης μοριοδότησης των σχολείων της Κλειτορίας Καλαβρύτων
Άδικη μοριοδότηση των σχολείων της Κλειτορίας Καλαβρύτων – Ανισότητα στην αντιμετώπιση σχολείων της ίδιας περιοχής
Εκπαιδευτικοί Καλαβρύτων: Ζητούν αποκατάσταση της άδικης μοριοδότησης των σχολείων της Κλειτορίας Καλαβρύτων
dieuthintes.jpg
Πρόταση της Πανελλήνιας Ένωσης Διευθυντών Σχολικών Μονάδων Π.Ε. για αλλαγές στην εκπαίδευση - «Μικρότερα τμήματα, περισσότερη στήριξη»
Πανελλήνια Επιστημονική Ένωση Διευθυντών/ντριών Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης: Πρόταση για μείωση του αριθμού μαθητών και ενίσχυση των...
Πρόταση της Πανελλήνιας Ένωσης Διευθυντών Σχολικών Μονάδων Π.Ε. για αλλαγές στην εκπαίδευση - «Μικρότερα τμήματα, περισσότερη στήριξη»
kyriakosmitsotakis
Κυριάκος Μητσοτάκης: Δεν θα αφήσουμε να περάσουν στον καταναλωτή οι υπερβολικές αυξήσεις στις τιμές χονδρικής του ηλεκτρικού ρεύματος
Κυριάκος Μητσοτάκης: «Παρότι το τελευταίο εξάμηνο ο πληθωρισμός στα τρόφιμα είναι κάτω από 1% - χαμηλότερος από τον μέσο όρο της ΕΕ- και, ειδικότερα,...
Κυριάκος Μητσοτάκης: Δεν θα αφήσουμε να περάσουν στον καταναλωτή οι υπερβολικές αυξήσεις στις τιμές χονδρικής του ηλεκτρικού ρεύματος