Thumbnail
Δείτε εδώ τις προτεινόμενες απαντήσεις του μαθήματος Προγραμματιστικό Περιβάλλον τεχνολογικής κατεύθυνσης - Πανελλαδικές 2013

 

ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ: 1) Γραμβούσης 5 & Καγιαμπή,Τηλ./fax: 2810285726
2) Λεωφόρος Κνωσσού 187 – Τηλ./fax: 2810212333
ΑΘΗΝΑ – ΑΛΙΜΟΣ: Ησιόδου 18 - Τηλ: 210 9913433 - Fax: 210 9969367
ΒΕΡΟΙΑ: Φιλίππου 25 (πεζόδρομος Δημοτικής Αγοράς) - Τηλ: 23310 21022 – 2331100101
 

 

 

&ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ&

Α1.

1-Λ

2-Σ

3.-Σ

4-Λ

5-Σ

6-Λ

 

Α2.

Κß1

ΓΙΑ I ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 4

ΓΙΑ j ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 5

ΑΝ ΠΙΝ[ι,j]<>Ο ΤΟΤΕ

Α[Κ]ßi

Α[Κ+1]ßj

Α[Κ+2]ß ΠΙΝ[ι,j]

ΚßΚ+3

ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

 

Α3.

α) Σχολικό Βιβλίο σελ 19

β) Σχολικό Βιβλίο σελ 65

γ) Σχολικό Βιβλίο σελ 127

 

Α4.

ΓΙΑ I ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 99

ΓΙΑ j ΑΠΟ i+1 ΜΕΧΡΙ 100

ΔΙΑΒΑΣΕ Π[I,j]

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

 

Α5.

1-ε

2-ζ

3-στ

4-α

5-β

6-γ

7-δ

Β2.

Κß0

ΓΙΑ I ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 100

ΑΝ Π[Ι] =ΑΛΗΘΗΣ ΤΟΤΕ

ΚßΚ+1

ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

 

ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 100

Π[Ι]ß (Ι<=Κ)

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

Γ.

!Γ.1

ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΘΕΜΑΓ

ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 30

ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΩΔ [Ι]

ΓΙΑ J ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 10

ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΕΦ[Ι,J], ΑΚΡ[Ι,J]

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

 

 

!Γ.2

ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 30

ΑΘΡ1ß0

ΑΘΡ2ß0

ΓΙΑ J ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 10

ΑΘΡ1ßΑΘΡ1+ΚΕΦ[Ι,J]

ΑΘΡ2ßΑΘΡ2+ΑΚΡ[Ι,J]

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

ΜΟ[Ι,1]ßΑΘΡ1/10

ΜΟ[Ι,2]ßΑΘΡ2/10

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

!Γ3

ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 30

ΑΝ ΜΟ[Ι,1]<=1.8 ΤΟΤΕ

ΑΝ ΜΟ[Ι,2]<=3.6 ΤΟΤΕ

ΕΜΦΑΝΙΣΕ “Χαμηλός SAR”

ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ ΜΟ[Ι,2]<=4 ΤΟΤΕ

ΕΜΦΑΝΙΣΕ “Κοντά στα όρια”

ΑΛΛΙΩΣ

ΕΜΦΑΝΙΣΕ “Εκτός ορίων”

ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ ΜΟ[Ι,1]<=2 ΤΟΤΕ

ΑΝ ΜΟ[Ι,2]<=4 ΤΟΤΕ

 

ΕΜΦΑΝΙΣΕ “Κοντά στα όρια”

ΑΛΛΙΩΣ

ΕΜΦΑΝΙΣΕ “Εκτός ορίων”

ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

ΑΛΛΙΩΣ

ΕΜΦΑΝΙΣΕ “Εκτός ορίων”

ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

Γ4.

ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 2 ΜΕΧΡΙ 30

ΓΙΑ J ΑΠΟ 30 ΜΕΧΡΙ Ι ΜΕ_ΒΗΜΑ -1

ΑΝ  ΜΟ[J-1,1]> ΜΟ[J,1] TOTE

TEMPß ΜΟ[J-1,1]

ΜΟ[J-1,1]ß ΜΟ[J,1]

ΜΟ[J,1]ßTEMP

TEMPß ΜΟ[J-1,2]

ΜΟ[J-1,2]ß ΜΟ[J,2]

ΜΟ[J,2]ßTEMP

TEMP2ßΚΩΔ[J-1]

ΚΩΔ[J-1]ß ΚΩΔ[J]

ΚΩΔ[J]ßTEMP2

ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 3

ΕΜΦΑΝΙΣΕ ΚΩΔ[Ι],ΜΟ[Ι,1]

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

 

ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 2 ΜΕΧΡΙ 30

ΓΙΑ J ΑΠΟ 30 ΜΕΧΡΙ Ι ΜΕ_ΒΗΜΑ -1

ΑΝ  ΜΟ[J-1,2]> ΜΟ[J,2] TOTE

TEMPß ΜΟ[J-1,2]

ΜΟ[J-1,2]ß ΜΟ[J,2]

ΜΟ[J,2]ßTEMP

TEMPß ΜΟ[J-1,1]

ΜΟ[J-1,1]ß ΜΟ[J,12]

ΜΟ[J,1]ßTEMP

TEMP2ßΚΩΔ[J-1]

ΚΩΔ[J-1]ß ΚΩΔ[J]

ΚΩΔ[J]ßTEMP2

ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 3

ΕΜΦΑΝΙΣΕ ΚΩΔ[Ι],ΜΟ[Ι,2]

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

ΤΕΛΟΣ ΘΕΜΑΓ

 

Δ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΘΕΜΑΔ

ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ

ΑΚΕΡΑΙΕΣ:EL[5],ES[5],Ι, ΑΠΑΝΤΗΣΗ,ΘΕΣΗ

ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ:ΠΟΣΟΣΤΟ

ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ:ΕΠΙΛΟΓΗ,ΧΩΡΑ

ΑΡΧΗ

!Δ1.β

ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 5

EL[I]ß0

ES[I]ß0

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

!Δ2 & Δ3

 

ΓΡΑΨΕ ‘για Διακοπή της εισαγωγής πάτησε Δ ή δ’

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΛΟΓΗ

ΟΣΟ ΕΠΙΛΟΓΗ<>’Δ’ ΚΑΙ ΕΠΙΛΟΓΗ <>’δ’ ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ

ΔΙΑΒΑΣΕ ΧΩΡΑ,ΑΠΑΝΤΗΣΗ

ΑΝ ΧΩΡΑ=’ΕL’ ΤΟΤΕ

ΕL[ΑΠΑΝΤΗΣΗ]ßEL[ΑΠΑΝΤΗΣΗ] +1

ΑΛΛΙΩΣ

ΕS[ΑΠΑΝΤΗΣΗ]ßES[ΑΠΑΝΤΗΣΗ] +1

ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

ΓΡΑΨΕ ‘για Διακοπή της εισαγωγής πάτησε Δ ή δ’

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΛΟΓΗ

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

!Δ4

ΚΑΛΕΣΕ ΜΕΓ_ΠΟΣ(EL,ΠΟΣΟΣΤΟ,ΘΕΣΗ)

ΓΡΑΨΕ ‘ΕL’, ΘΕΣΗ, ΠΟΣΟΣΤΟ

ΚΑΛΕΣΕ ΜΕΓ_ΠΟΣ(ES,ΠΟΣΟΣΤΟ,ΘΕΣΗ)

ΓΡΑΨΕ ‘ΕS’, ΘΕΣΗ, ΠΟΣΟΣΤΟ

ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

 

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΜΕΓ_ΠΟΣ(Χ,Π,Θ)

ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ

ΑΚΕΡΑΙΕΣ:Χ[5],Θ,Ι,ΜΑΧ,ΑΘΡ

ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ:Π

ΑΡΧΗ

ΑΘΡßΧ[1]

ΜΑΧßΧ[1]

Θß1

ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 2 ΜΕΧΡΙ 5

ΑΘΡß ΑΘΡ+Χ[Ι]

ΑΝ ΜΑΧ<Χ[Ι] ΤΟΤΕ

ΜΑΧßΧ[Ι]

ΘßΙ

ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

Πß(ΜΑΧ/ΑΘΡ)*100

ΤΕΛΟΣ_ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ

ΟΡΟΣΗΜΟ ΠΕΙΡΑΙΑ

ΜΑΡΓΑΡΩΝΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

ΜΠΑΞΕΒΑΝΙΔΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ τον Ιούνιο: Ανακοινώθηκε ΕΠΙΣΗΜΑ η ύλη!

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 19/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

κροτίδες
Σύλληψη δύο ανηλίκων για παράνομη πώληση κροτίδων μέσω social media – Εντοπίστηκαν 97 κροτίδες
Η ΕΛ.ΑΣ. υπενθυμίζει ότι η παράνομη κατοχή και διακίνηση πυροτεχνημάτων αποτελεί σοβαρό κίνδυνο για τη δημόσια ασφάλεια, ειδικά την περίοδο του...
Σύλληψη δύο ανηλίκων για παράνομη πώληση κροτίδων μέσω social media – Εντοπίστηκαν 97 κροτίδες
μαθήτρια
Ρόδος: 13χρονη μαθήτρια βραβεύτηκε που βρήκε φάκελο με χρήματα και τον παρέδωσε
Βράβευση της 13χρονης Σοφίας Λέση από τον Δήμαρχο Ρόδου για την παραδειγματική της πράξη- «Σε έναν κόσμο απογοητεύσεων, η Σοφία μας γέμισε ελπίδα»,...
Ρόδος: 13χρονη μαθήτρια βραβεύτηκε που βρήκε φάκελο με χρήματα και τον παρέδωσε
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Παν. Ιωαννίνων: Αστυνομική επιχείρηση στις φοιτητικές εστίες – Καταγγελίες για καταπάτηση του ασύλου και επιχείρηση τρομοκράτησης φοιτητών
Η επιχείρηση στόχευε στην αναγκαστική απομάκρυνση φοιτητών που παρέμεναν στην ανατολική πτέρυγα του Α΄ κτιρίου, με απειλές για αυτόφωρη διαδικασία...
Παν. Ιωαννίνων: Αστυνομική επιχείρηση στις φοιτητικές εστίες – Καταγγελίες για καταπάτηση του ασύλου και επιχείρηση τρομοκράτησης φοιτητών
Παιδί
Πανεπιστήμιο Πειραιώς: Πασχαλινά δώρα στα παιδιά της Μονάδας Κοινωνικής Φροντίδας “Άγιος Ανδρέας”
Πασχαλινή αγάπη για τα παιδιά της Μονάδας Κοινωνικής Φροντίδας “Άγιος Ανδρέας” από την Εθελοντική Ομάδα  “Kerykes” του Πανεπιστημίου Πειραιώς και την...
Πανεπιστήμιο Πειραιώς: Πασχαλινά δώρα στα παιδιά της Μονάδας Κοινωνικής Φροντίδας “Άγιος Ανδρέας”