Thumbnail

 

 

 

Τα θέματα στις Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων χαρακτηρίζονται αναμενόμενα στο σύνολό γους χωρίς κάποια ιδιαίτερη δυσκολία. Εκείνοι οι μαθητές που έκαναν μια μεθοδική προετοιμασία σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς θα πετύχουν ένα ικανοποιητικό αποτέλεσμα. Το Β3β θέμα απευθυνόταν σε μαθητές που προετοιμάστηκαν συστηματικά και όχι επιλεκτικά

ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ Α.Ο.Δ.Ε.

Τα θέματα τα οποία έχουν τεθεί είναι βατά. Τα θέματα ανάπτυξης είναι μέτριου επιπέδου δυσκολίας. Το θέμα σύντομης ανάπτυξης ευνοεί γενικότερα ακόμα και μαθητές που δεν ήταν πολύ καλά προετοιμασμένοι. Στις ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής υπήρχαν θέματα για καλά προετοιμασμένους μαθητές. Για πρώτη φορά επαναλαμβάνεται ο Fayol , πολύ σύντομα σε σχέση με την προηγούμενη φορά που είχε ξανατεθεί.

 

ΟΡΟΣΗΜΟ ΠΕΙΡΑΙΑ

ΓΑΖΕΤΑΣ ΠΑΥΛΟΣ

Ειδήσεις, θέματα και λύσεις για Πανελλήνιες 2024 - Βάσεις εισαγωγής

Μηχανογραφικό: Διαφοροποιήσεις στις επιλογές των υποψηφίων και επιλογές που εκπλήσσουν

Βάσεις εισαγωγής: Πτώση σε Πολυτεχνεία και Νομικές αλλά οι Ιατρικές

Φτιάξε σωστά το Μηχανογραφικό σου με την βοήθεια των πιο εξειδικευμένων συμβούλων επαγγελματικού προσανατολισμού

Τι σημαίνει η φράση «οι καιροί ου μενετοί»;

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΥΠΑΙΘ
Διορισμοί: «Το ΥΠΑΙΘΑ κλείνει την πόρτα σε αναπληρωτές με προϋπηρεσία στην ιδιωτική εκπαίδευση»
Διορισμοί: «Κυβέρνηση και ΥΠΑΙΘΑ οφείλουν εδώ και τώρα να λύσουν την αδικία που οι ίδιοι δημιούργησαν με την πολιτική τους»
Διορισμοί: «Το ΥΠΑΙΘΑ κλείνει την πόρτα σε αναπληρωτές με προϋπηρεσία στην ιδιωτική εκπαίδευση»
Πορεία ΛΟΑΤΚΙ
Ομοφοβικό παραλήρημα από 40χρονο: Συνελήφθη γιατί παρακινούσε σε εγκλήματα μίσους σε πορεία ΛΟΑΤΚΙ
Συνελήφθη 40χρονος για ομοφοβική ανάρτηση που παρακινούσε σε μίσος
Ομοφοβικό παραλήρημα από 40χρονο: Συνελήφθη γιατί παρακινούσε σε εγκλήματα μίσους σε πορεία ΛΟΑΤΚΙ
foto_education.jpg
Σχολικές Επιτροπές – Δημοτικές Επιτροπές Παιδείας: «Όχι στην κατάργησή τους»
«Οι διευθυντές σχολείων για να αντιμετωπίσουν τις οικονομικές δυσκολίες είτε θα απευθύνονται στους γονείς ή και σε χορηγούς»
Σχολικές Επιτροπές – Δημοτικές Επιτροπές Παιδείας: «Όχι στην κατάργησή τους»