Thumbnail
ΕΛΜΕ Καρδίτσας

ΕΛΜΕ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ                                                                                              Καρδίτσα   8/ 10 / 2014

ΗΡΩΩΝ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ 3
ΤΗΛ. : 2441026197 – 27646                                        ΠΡΟΣ: Σχολεία του νομού, ΜΜΕ
FAX : 24410 26197
 
Πρόγραμμα δράσης ή «απόδρασης» από τα προβλήματα και τα αίτιά τους;
 
Την προηγούμενη εβδομάδα πληροφορηθήκαμε από το Γραφείο Σχολικών Συμβούλων Καρδίτσας ότι διοργανώνεται ένα πρόγραμμα δράσης με τίτλο «Τρέχουμε και περπατάμε για τα σχολεία των παιδιών μας». Το πρόγραμμα προτείνει έναν αγώνα δρόμου, με σκοπό τη συγκέντρωση χρημάτων. Με τα χρήματα «θα αγοραστούν φορητά συστήματα (φορητός ΗΥ + μηχάνημα προβολής - projector), τα οποία σε συνέχεια θα δοθούν με κλήρωση σε κάποια από τα 42 σχολεία της Καρδίτσας», όπως αναφέρει το σχέδιο δράσης. Στο ίδιο σχέδιο διαβάζουμε πως «Τα χρήματα για  τα μηχανήματα που θα αγοραστούν και θα κληρωθούν, θα τα αναζητήσουμε από χορηγούς της πόλης της Καρδίτσας, αλλά και των άλλων πόλεων του νομού» και παρακάτω διαβάζουμε: «Ο επιχειρηματικός κόσμος έχει την ευκαιρία να δείξει, ότι, πέρα από την απολύτως θεμιτή επιδίωξη του κέρδους, ενδιαφέρεται και  για την εκπαίδευση των μαθητών, επενδύοντας στον εξοπλισμό του σχολείου τους». 
Ειλικρινά, δεν μας εκπλήσσει ιδιαίτερα το φαινόμενο. Προηγήθηκαν πολλά παρόμοια περιστατικά όπως:  Η προ διετίας, έναρξη της «πολιορκίας» σχολείων της Θεσσαλονίκης από την «Coca Cola-3Ε», η οποία διοργάνωσε ψηφοφορία μέσω facebook, αναζητώντας το σχολείο που θα αναλάβει να αναμορφώσει, κάποια μεγάλη εταιρεία στον Πειραιά, η οποία διαφήμιζε πως μπορεί να αναλάβει ορισμένα λειτουργικά έξοδα των σχολείων, με αντάλλαγμα το 10% της επιφάνειας του σχολείου για την προβολή της, ή η περίπτωση της Καβάλας, όπου με πρωτοβουλία κάποιου αυτοαποκαλούμενου μη κερδοσκοπικού σωματείου και την «ευγενική» υποστήριξη μεγάλης καπνοβιομηχανίας, υπόσχονταν να καλύψουν τις ανάγκες θέρμανσης σχολείων και πολλά άλλα παρόμοια που μακραίνουν τη λίστα των «φιλάνθρωπων» και δεν χωρούν όλα σε ένα κείμενο.
Ήταν θέμα χρόνου επομένως, η «νέα» εποχή για την εκπαίδευση να φτάσει και στην περιοχή μας!! Η τοπική Δημοτική αρχή, ακολουθώντας τις παραινέσεις του Υπουργείου και τα βήματα άλλων Δήμων, με πρωτοβουλία του Γραφείου Σχολικών Συμβούλων, αποφασίζουν να μετατραπούν, συνεπικουρώντας αλλήλους, σε προωθητές – πλασιέ των επιχειρηματιών της περιοχής. 
Αν αυτά συνέβαιναν ως μεμονωμένα περιστατικά, σε άλλη συγκυρία, θα μπορούσαμε, ίσως, να τα αγνοήσουμε. Συμβαίνουν όμως στην εποχή που το Δημόσιο Σχολείο μετατρέπεται στο σχολείο-επιχείρηση, στο σχολείο-πρότυπο του ΔΝΤ, των κατευθύνσεων της ΕΕ και του ΟΟΣΑ. Όλοι οι θεσμικοί υπηρέτες αυτών των πολιτικών στο υπουργείο, αντιγράφουν αυτολεξεί τις οδηγίες των «ειδικών» επιτηρητών μας και συμβάλλουν, εγχώριοι και ντόπιοι, μαζί, στην προμελετημένη και καλοσχεδιασμένη ένδεια σε υλικοτεχνική υποδομή, στις ελλείψεις σε προσωπικό, στην δήθεν αξιολόγηση των δομών και των προσώπων. Έτσι, μας καλούν να αποδεχτούμε ως τετελεσμένη την όλο και μεγαλύτερη ένδεια που δημιουργεί ο οικονομικός στραγγαλισμός των σχολείων, μας προτείνουν «να τρέξουμε για τα παιδιά μας» και μας σερβίρουν ως λύση-μονόδρομο τη «χορηγία», αφού το κράτος «δεν μπορεί» να χρηματοδοτήσει επαρκώς τα σχολεία μας. 
 Επιπλέον, ο νόμος για την «αξιολόγηση» προτείνει καθαρά τέτοιες «δράσεις» και αποτιμά τις «χορηγίες» των εταιρειών ως θετικούς δείκτες. Κατασκευάζει το «νέο» σχολείο της αγοράς, όπου οι διδάσκοντες και ο διευθυντής, ως μάνατζερ, θα κληθούν να προσελκύσουν πόρους, για να μπαλώσουν τις ρωγμές της εγκατάλειψης από την πολιτεία. Όσοι εκπαιδευτικοί αναλάβουν τέτοιες πρωτοβουλίες είναι οι «καλοί» εκπαιδευτικοί και τελικά αυτοί είναι αρκετά ικανοί και «άξιοι», ώστε να βρίσκουν λύσεις στα δύσκολα!! Εξίσου επικίνδυνο είναι το ότι την ίδια στιγμή, στο πλαίσιο της διαδικασίας Αυτοαξιολόγησης της Σχολικής Μονάδας, προωθείται η εξεύρεση πόρων για τα σχολεία έξω από τον κρατικό προϋπολογισμό. Συγκεκριμένα, στην ιστοσελίδα του Παρατηρητηρίου της ΑΕΕ (ΤΟΜΟΣ ΙΙΙ: ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ σελίδα 27) περιλαμβάνεται προς διερεύνηση και αποτίμηση, μεταξύ άλλων δεικτών ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου στη σχολική μονάδα, ο σχετικός δείκτης. Τα σχολεία οφείλουν να αναζητήσουν χορηγίες από ιδιώτες, τοπικούς φορείς, εταιρείες και (γιατί όχι;) πολυεθνικές, τόσο για να καλύψουν τις ανάγκες τους, όσο και για να επιβιώσουν, καθώς, όπως αναφέρεται στην έκθεση του ΟΟΣΑ (ΟΟΣΑ, σελ.67, παρ. 131) «η αυτοαξιολόγηση πρέπει να οργανωθεί, με τρόπο ώστε να είναι συγκρίσιμη μεταξύ σχολικών μονάδων και να μπορεί να επικυρώνεται και να συμπληρώνεται από εξωτερική αξιολόγηση». Όποιο σχολείο λοιπόν λειτουργεί ανταγωνιστικά απέναντι στα άλλα σχολεία και συμπεριφέρεται ως μια καλή επιχείρηση, είναι «καλό» σχολείο! 
Η κυβέρνηση μας το λέει καθαρά και ο Δήμος μαζί με τους τοπικούς Σχολικούς Συμβούλους, συμπεριφερόμενοι ως θεραπαινίδες της κυβερνητικής πολιτικής, το αναμεταδίδουν: ΤΡΕΞΤΕ και ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΕΙΤΕ. Βρείτε τα λεφτά μόνοι σας. Από τους γονείς, από διαφοροποιημένα εκπαιδευτικά προγράμματα που χρηματοδοτούνται από πλούσιους κι «ευαίσθητους» χορηγούς, από επιχειρήσεις, από εσάς τους ίδιους. Οι προσπάθειές σας θα αναγνωριστούν, όταν έρθει «η ώρα της κρίσης», με την αυτοαξιολόγηση και την κατηγοριοποίηση των σχολείων!!
Σ’ αυτή τη συγκυρία και σ’ αυτό το πλαίσιο τοποθετούμενες αυτές οι πρωτοβουλίες, δεν μπορούν να χαρακτηριστούν καλοπροαίρετες, αλλά μόνον επικίνδυνες και λυπούμαστε ειλικρινά που τέτοιες προτάσεις προωθούνται από το Γραφείο των Σχολικών Συμβούλων και υποστηρίζονται από κάποιους συναδέλφους εκπαιδευτικούς στο Δημοτικό Συμβούλιο. Τους καλούμε να αναθεωρήσουν τη στάση τους. Τα σχολεία δεν έχουν ανάγκη από «φιλάνθρωπους», ούτε από κάποιες ΜΚΟ και λοιπές κατηγορίες που προσφέρουν ψίχουλα με αντάλλαγμα την προβολή τους. Άλλωστε, πάντα υπάρχει τρόπος να βοηθηθούν τα σχολεία αθόρυβα, από όποιον πραγματικά ενδιαφέρεται. Σε καμία όμως περίπτωση, δεν επιτρέπεται η συμμετοχή εκπαιδευτικών με τα παιδιά της τάξης τους ή του σχολείου τους σε εκδήλωση χορηγών. Δεν επιτρέπεται να γινόμαστε μέσο για διαφήμιση εταιρειών. Αποτελεί προσβολή στο χαρακτήρα και στη φύση του Δημόσιου Σχολείου. Τα σχολεία έχουν ανάγκη μόνον από την απαραίτητη κρατική χρηματοδότηση. 
ΕΜΕΙΣ οι εκπαιδευτικοί ΑΠΑΝΤΑΜΕ: Δεν λειτουργούμε ανταγωνιστικά δεν… διαγκωνιζόμαστε, ούτε διαγωνιζόμαστε. Αντίθετα: 
• Αγωνιζόμαστε για δημόσια χρηματοδότηση της εκπαίδευσης. 
• ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΤΙΘΕΤΟΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. 
• Με τη φωνή μας λέμε «ΟΥΤΕ ΔΕΚΑΡΑ ΑΠ’ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ».
• Αγωνιζόμαστε για ενιαίο Δημόσιο δωρεάν Σχολείο για όλα τα παιδιά. 
• Αγωνιζόμαστε για τα μορφωτικά δικαιώματα όλων των παιδιών και για τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών και όλων των εργαζομένων, που είναι οι γονείς των μαθητών μας.
• Είμαστε απέναντι στην απαξίωση-υποχρηματοδότηση των σχολείων, στις ευρωπαϊκές οδηγίες για αντιεκπαιδευτικές αναδιαρθρώσεις, στα αγοραία προγράμματα σπουδών, στο φτηνό, ευέλικτο, αγοραίο «Νέο Σχολείο» και εναντιωνόμαστε στην αυτοαξιολόγηση – κατηγοριοποίηση σχολείων και εκπαιδευτικών.
 
Η Πρόεδρος                                                                                                                Ο Γραμματέας
Γκαραγκάνη Λένα                                                                                                      Ρέντας Γιάννης
 
--------------------------------------------------------------------------
 
Δείτε παρακάτω το Έγγραφο:
 
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                                                                           ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ                                         ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ
ΠΕΡ/ΚΗ  Δ/ΝΣΗ  Π .& Δ. Ε. ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ Ν. ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ     
Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ  ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ 
 
  
                                                                   ΔΗΜΟΣ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
 
 Προς κυρίους Διευθυντές Γυμνασίων, Λυκείων, ΕΠΑΛ,
 εκπαιδευτικούς, 
 γονείς και κηδεμόνες των μαθητών
 
Το Γραφείο Σχολικών Συμβούλων Δευτεροβάθμιας Ν. Καρδίτσας, ο Δήμος Καρδίτσας και η Ομοσπονδία Γονέων και Κηδεμόνων Ν. Καρδίτσας συνδιοργανώνουμε πρόγραμμα δράσης με τίτλο: «Τρέχουμε και περπατάμε για τα σχολεία των παιδιών μας» την Κυριακή, 19 Οκτωβρίου. Στη συγκεκριμένη δράση μπορούν να συμμετάσχουν εκπαιδευτικοί που υπηρετούν στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση ( Μόνιμοι-αναπληρωτές), καθώς και γονείς μαθητών που φοιτούν σε σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Καρδίτσας. 
Να διευκρινίσουμε  ότι δεν πρόκειται για αγώνα, επομένως δεν θα υπάρχουν νικητές και ηττημένοι, ούτε πρώτοι και τελευταίοι. Θα ξεκινήσουμε την Κυριακή στις 19 Οκτωβρίου από την κεντρική πλατεία  όλοι μαζί, εκπαιδευτικοί και γονείς και  θα έχουμε 4 ώρες στη διάθεση μας(9:00-13.00) Όλοι όσοι συμμετέχουμε, θα έχουμε τρία καρτελάκια μαζί μας.  Το κάθε ένα θα έχει πάνω σημειωμένο το όνομα του σχολείου που εργάζεται ο εκπαιδευτικός ( ή αντίστοιχα του σχολείου που φοιτά το παιδί του γονέα που συμμετέχει) και το όνομα του συμμετέχοντος π.χ Γυμνάσιο Μουζακίου Αλέκος Παπαδόπουλος. Επίσης το κάθε καρτελάκι θα έχει επάνω έναν αριθμό 1 ή 2 ή 3. Όσοι από μας φτάσουν στον πρώτο σταθμό ελέγχου που θα είναι έξω από το ξενοδοχείο Thessalikon Grand , 5 χιλιόμετρα από το κέντρο της Καρδίτσας, θα αφήσουν στον εκεί υπεύθυνο το καρτελάκι τους με τον αριθμό 1. Όσοι θέλουν μπορούν να σταματήσουν εκεί και να επιστρέψουν στο κέντρο με το λεωφορείο που θα υπάρχει για αυτό το σκοπό. Όσοι συνεχίσουν μέχρι τη Μητρόπολη ( 8km από την Καρδίτσα) θα αφήσουν το καρτελάκι με τον αριθμό 2 στο δεύτερο σημείο ελέγχου. Επίσης και αυτοί, αν θέλουν, μπορούν να επιστρέψουν στην Καρδίτσα με λεωφορείο. Όσοι τέλος συνεχίσουν και  επιστρέψουν στην Καρδίτσα από μια διαφορετική διαδρομή δίπλα στο ποτάμι, στην κεντρική πλατεία της πόλης,  θα αφήσουν το καρτελάκι τους με τον αριθμό 3. Όλα τα καρτελάκια θα μπουν σε μια μεγάλη κλήρωση που θα γίνει στην κεντρική πλατεία στις 13.15 και τα σχολεία που θα βγουν από αυτή την κλήρωση(Γυμνάσια, Γενικά Λύκεια και ΕΠΑΛ του νομού Καρδίτσας) θα πάρουν ένα μηχάνημα προβολής και ένα φορητό υπολογιστή. Όσα φορητά συστήματα μαζέψουμε από εισφορές των συμμετεχόντων, των μικρών και μεγάλων χορηγών τόσα σχολεία θα κληρωθούν. Όσοι εκπαιδευτικοί και γονείς έχουν την οικονομική δυνατότητα μαζί με τη δήλωσή τους, παρακαλούνται να δώσουν το ποσό των τριών (03) ευρώ είτε στο σύλλογο Γονέων και κηδεμόνων του σχολείου είτε στο διευθυντή του σχολείου . Το ποσό που θα συγκεντρωθεί θα διατεθεί αποκλειστικά για την αγορά μηχανημάτων που στη συνέχεια θα μπουν στην τελική κλήρωση που θα γίνει με το τέλος της δράσης.  Μέσω των επισκέψεων στα σχολεία του νομού και στο πλαίσιο των καθηκόντων μας μπορούμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι η πλειονότητα των εκπαιδευτικών επιθυμούν να διαμορφώσουν τη διδασκαλία τους με τον καλύτερο δυνατό και παιδαγωγικό τρόπο, χρησιμοποιώντας τις νέες τεχνολογίες ως ένα εξαιρετικά χρήσιμο και ελκυστικό για τους μαθητές μας εργαλείο.  Δυστυχώς όμως, όπως όλοι γνωρίζουμε, η έλλειψη ικανής υλικοτεχνικής υποδομής σε αρκετά σχολεία δεν τους επιτρέπει να υλοποιήσουν τους στόχους τους έτσι όπως θα το ήθελαν. Είναι γεγονός ότι η πολιτεία πρέπει να υποστηρίζει και να συνεισφέρει σε αυτές τις προσπάθειες. Ωστόσο, όταν αυτό δεν είναι πάντα εφικτό, η  συνεισφορά όλων μας, των γονέων και της τοπικής κοινωνίας, είναι εξαιρετικά πολύτιμη και πολλές φορές εξίσου αποτελεσματική. Και για να γίνει αυτό η συνεργασία, η κοινή προσπάθεια και δράσεις όλων μας για το καλό των παιδιών μας μπορούν να βοηθήσουν προς αυτή την κατεύθυνση.
Η δράση λοιπόν που σήμερα σας ανακοινώνεται, από όλους εμάς εξαρτάται σε ποιο βαθμό θα πετύχει και τι αποτελέσματα θα έχει. Αν βρεθούν χορηγοί, μικροί ή μεγάλοι και οι συμμετοχή είναι αυξημένη,  θα έχουμε όλοι μας την ικανοποίηση ότι  βοηθήσαμε στο να βρεθούν κάποια σχολεία με καλύτερο εξοπλισμό. Παράλληλα θα δώσουμε σε πολλούς  αποδέκτες  ένα δυνατό μήνυμα ότι είμαστε ενωμένοι και αποφασισμένοι για ένα καλύτερο σχολείο. Θετικά μηνύματα θα δώσουμε και στα παιδιά μας, στους μαθητές μας. Δεν είστε μόνοι σας. Είμαστε εδώ και σας νοιαζόμαστε, ως εκπαιδευτικοί, ως γονείς, ως τοπική κοινωνία. Ταυτόχρονα θα προβάλλουμε προς όλους ότι στην αντιμετώπιση της κρίσης και οποιασδήποτε κρίσης, η φυσική άσκηση είναι ένα δωρεάν φάρμακο πολύ αποτελεσματικό, τόσο για τη σωματική μας υγεία όσο και για την ψυχική μας ευεξία. Αξίζει να σημειωθεί πως  Αστυνομία και εθελοντές θα φροντίσουν για την ασφάλεια της δράσης. Ωστόσο, οι συμμετέχοντες λίγο πριν την έναρξη της δράσης θα κληθούν να συμπληρώσουν Υπεύθυνες Δηλώσεις ότι είναι υγιείς(οι Υπεύθυνες Δηλώσεις θα χορηγηθούν στην αφετηρία από τους διοργανωτές).
Παρακαλούνται θερμά οι κύριοι Διευθυντές 
Α) Να ενημερώσουν τους εκπαιδευτικούς και αν είναι δυνατόν, να μοιράσουν την  παρούσα ανακοίνωση μαζί με τις αιτήσεις συμμετοχής στους μαθητές προς ενημέρωση των γονέων τους.
Β) Να συγκεντρώσουν τις αιτήσεις των εκπαιδευτικών, καθώς και των Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου τους και να τις αποστείλουν ηλεκτρονικά ή μέσω αλληλογραφίας ή με φάξ(2441047210) ή  αυτοπροσώπως  στο Γραφείο Σχολικών Συμβούλων Καρδίτσας ( Καραϊσκάκη και Αβέρωφ 15 , ΤΚ 43100 mail:  [email protected])  το αργότερο μέχρι την Πέμπτη, 16 Οκτωβρίου.
Γ) Να συγκεντρώσουν τις τυχόν εισφορές που θα συγκεντρωθούν από τους εκπαιδευτικούς(τυχόν εισφορές από γονείς θα συγκεντρωθούν από το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου και θα ακολουθηθεί η παρακάτω διαδικασία) και να τις παραδώσουν στο Γραφείο Σχολικών Συμβούλων σε ένα σφραγισμένο φάκελο αναφέροντας μέσα στο φάκελο ΜΟΝΟ τον αριθμό των εκπαιδευτικών που συμμετέχουν και το ποσό που συγκεντρώθηκε ( Π.χ. Γυμνάσιο Σοφάδων, 15 συμμετέχοντες , ποσό που συγκεντρώθηκε, τριάντα ευρώ-στην περίπτωση που δεν είχαν όλοι τη δυνατότητα της μικρής εισφοράς) το αργότερο μέχρι την Πέμπτη 16 Οκτωβρίου. Όλοι οι σφραγισμένοι φάκελοι θα ανοιχτούν ενώπιον της οργανωτικής επιτροπής την Παρασκευή, 17 Οκτωβρίου.
Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τη συνεργασία και σας υπενθυμίζουμε ότι όσο πιο μαζική θα είναι η συμμετοχή γονέων και κηδεμόνων τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες να κληρωθεί το σχολείο σας!
 
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 6/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

skilaki
Λαμία: Στο σπίτι της μητέρας του 54χρονου νεκρού το σκυλάκι που διασώθηκε από το τροχαίο
«Το σκυλάκι είναι στη Σαντορίνη. Πήγαν και το πήραν ο γιος του και ο αδερφός του από το τμήμα τροχαίας στη Φθιώτιδα και το έφεραν στο σπίτι της...
Λαμία: Στο σπίτι της μητέρας του 54χρονου νεκρού το σκυλάκι που διασώθηκε από το τροχαίο
meth
«Μη αναστρέψιμη η κατάσταση της 41χρονης» – «Τι κτήνη είναι αυτά που δεν μαζεύουν τα κουλά τους», λέει ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ
Τι αποκάλυψε ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ - «Τη βάρεσε στο κεφάλι, είναι σε καταστολή» λέει η μητέρα της 41χρονης
«Μη αναστρέψιμη η κατάσταση της 41χρονης» – «Τι κτήνη είναι αυτά που δεν μαζεύουν τα κουλά τους», λέει ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ
apergia-daskaloi-696x435_51.jpg
Ανυποχώρητοι οι Εκπαιδευτικοί απέναντι στον αυταρχισμό Υπουργείου Παιδείας και Κυβέρνησης
Η κυβερνητική επίθεση στους εκπαιδευτικούς κλιμακώνεται και περνάει σε άλλο επίπεδο
Ανυποχώρητοι οι Εκπαιδευτικοί απέναντι στον αυταρχισμό Υπουργείου Παιδείας και Κυβέρνησης