Thumbnail
Υπουργείο Παιδείας - Προσλήψεις
ΘΕΜΑ: Πρόσληψη 1 εκπαιδευτικού μειωμένου ωραρίου κλάδου ΠΕ06-Αγγλικής Γλώσσας, 1 
εκπαιδευτικού μειωμένου ωραρίου κλάδου ΠΕ08-Καλλιτεχνικών Μαθημάτων, 1 εκπαιδευτικού 
μειωμένου ωραρίου κλάδου ΠΕ11-Φυσικής Αγωγής και 2 εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ19-
Πληροφορικής στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Ζώνες Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας – 
Άξονας Προτεραιότητας 2» του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2007-2013, για 
το διδακτικό έτος 2013-2014. 
 
Έχοντας υπόψη: 
1. Τις διατάξεις των άρθρων 12, 13, 14 και 17 παρ.4 και 5 του Ν.1566/1985 (ΦΕΚ 167/30.09.1985 τ.Α’) 
«Δομή και λειτουργία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις». 
2. Το άρθρο 6 του Ν.3027/2002 (ΦΕΚ 152/28.06.2002 τ.Α’) «Ρύθμιση θεμάτων Οργανισμού Σχολικών 
Κτιρίων, ανώτατης εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις», όπως ισχύει. 
3. Το άρθρο 16 του Ν.3149/2003 (ΦΕΚ 141/10.06.2003 τ.Α΄) «Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδας, 
Δημόσιες Βιβλιοθήκες και άλλες διατάξεις». 
4. Το άρθρο 1 παρ.8 του Ν.3194/2003 (ΦΕΚ 267/20.11.2003 τ.Α΄) «Ρύθμιση εκπαιδευτικών θεμάτων 
και άλλες διατάξεις». 
5. Το άρθρο 6 παρ.5 του Ν.3255/2004 (ΦΕΚ 138/22.07.2004 τ.Α΄) «Ρυθμίσεις θεμάτων όλων των 
εκπαιδευτικών βαθμίδων». 
6. Το άρθρο 9 του Ν.3391/2005 (ΦΕΚ 240/04.10.2005 τ.Α΄) «Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδας και 
άλλες διατάξεις». 
7. Τις διατάξεις των άρθρων 2 και 6 του Ν.3454/2006 (ΦΕΚ 75/07.04.2006 τ.Α΄) «Ενίσχυση της 
οικογένειας και λοιπές διατάξεις». 
8. Τις διατάξεις του άρθρου 27 του Ν.3475/2006 (ΦΕΚ 146/13.07.2006 τ.Α΄) «Οργάνωση και 
λειτουργίας της δευτεροβάθμιας επαγγελματικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις». 
9. Τις διατάξεις του άρθρου 2 του Ν.3687/2008 (ΦΕΚ 159/1.08.2008 τ.Α΄) «Θέματα Προσωπικού του 
Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων και άλλες διατάξεις». 
ΑΔΑ: ΒΙΨ19-Ν7Ζ2 
10. Τις διατάξεις των άρθρων 5, 6 και 9 του Ν.3848/2010 (ΦΕΚ 71/19.05.2010 τ.Α΄) «Αναβάθμιση του 
ρόλου του εκπαιδευτικού-καθιέρωση κανόνων αξιολόγησης και αξιοκρατίας στην εκπαίδευση και 
λοιπές διατάξεις». 
11. Τις διατάξεις του άρθρου 26 παρ. 1 του Ν.3879/2010 (ΦΕΚ 163/21-9-10 τ.Α΄) «Ανάπτυξη της Δια 
Βίου Μάθησης και λοιπές διατάξεις». 
12. Τις διατάξεις των άρθρων 55 και 59 παρ.17 του Ν.3966/2011 (ΦΕΚ 118/24.05.2011 τ.Α΄) «Θεσμικό 
πλαίσιο των Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων, Ίδρυση Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, 
Οργάνωση του Ινστιτούτου Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» και λοιπές 
διατάξεις». 
13. Τις διατάξεις της αριθ. 35557/Δ2/09.04.2003 (ΦΕΚ 465/17.04.2003 τ.Β΄) Ρυθμιστικής Απόφασης 
«Ρύθμιση θεμάτων πρόσληψης προσωρινών αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών για τις 
ανάγκες λειτουργίας των δημοσίων σχολείων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης», 
όπως αυτή τροποποιήθηκε. 
14. Τη με αριθ. πρωτ. 11334/29.07.2010 (7η τροποποίηση 19786/27.9.2013) Απόφαση Ένταξης της 
Ειδικής Υπηρεσίας Διαχείρισης του ΕΠ ΕΔΒΜ με την οποία έχει ενταχθεί η Πράξη «Ζώνες 
Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας (Ζ.Ε.Π.) – Άξονας Προτεραιότητας 2», όπως ισχύει η οποία 
συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο και το ελληνικό δημόσιο. 
15. Τη με αρ. πρωτ. 10840/27.9.2013 (ΑΔΑ ΒΛ9Α9-4Ρ1) Απόφαση του Γενικού Γραμματέα του Υ.ΠΑΙ.Θ. 
με θέμα Χρήση των ενιαίων πινάκων αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και 
Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης όλων των κλάδων του Υ.ΠΑΙ.Θ. για το Σχολικό Έτος 2013-2014 στο 
πλαίσιο των Πράξεων: «Στήριξη των Σχολείων με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό 
Πρόγραμμα», «ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Σχολείο 21ου αιώνα) - Η Μετάβαση: Πολιτισμός και ένταξη ΕΚΟ στα 
δημοτικά σχολεία», «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» «Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη μεγιστοποίηση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής τους ανάπτυξης με τη χρήση Νέων Τεχνολογιών και Ψηφιακού 
Εκπαιδευτικού Υλικού» στους Άξονες Προτεραιότητας 1, 2 & 3, και «Ζώνες Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας-ΑΠ1», στον Άξονα Προτεραιότητας 1 και «Ζώνες Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας-ΑΠ2», στους Άξονες Προτεραιότητας 1 & 2, του ΕΠ «Εκπαίδευση και Διά Bίου Μάθηση». 
 
Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ο Υ Μ Ε 
Την πρόσληψη ως προσωρινών αναπληρωτών 1 εκπαιδευτικού μειωμένου ωραρίου κλάδου ΠΕ06- Αγγλικής Γλώσσας, 1 εκπαιδευτικού μειωμένου ωραρίου κλάδου ΠΕ08-Καλλιτεχνικών Μαθημάτων, 1 εκπαιδευτικού μειωμένου ωραρίου κλάδου ΠΕ11-Φυσικής Αγωγής και 2 εκπαιδευτικών πλήρους ωραρίου κλάδου ΠΕ19-Πληροφορικής στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Ζώνες Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας – 
Άξονας Προτεραιότητας 2» του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2007-2013 η οποία συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο και το ελληνικό δημόσιο για το διδακτικό έτος 2013-2014, όπως αναφέρονται στους κάτωθι πίνακες. 
 
 
 
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

egkefalos.jpg
Αυτισμός: Ποιος είναι ο παράγοντας που μπορεί να επηρεάσει την ανάπτυξη του εγκεφάλου;
Σύμφωνα με τη μελέτη, κοινοί ατμοσφαιρικοί ρύποι, όπως τα μικροσωματίδια και τα οξείδια του αζώτου, μπορούν να πυροδοτήσουν πολύπλοκους βιολογικούς...
Αυτισμός: Ποιος είναι ο παράγοντας που μπορεί να επηρεάσει την ανάπτυξη του εγκεφάλου;
arxaia_ellada
Οι βωμολοχίες των αρχαίων Ελλήνων: Γυναικοπίπης, Ηδονοθήκη, Εύπυγος, Μυζούρις κα
Δείτε μερικές λέξεις που χρησιμοποιούσαν οι αρχαίοι Έλληνες όταν ήθελαν να μειώσουν κάποιον
Οι βωμολοχίες των αρχαίων Ελλήνων: Γυναικοπίπης, Ηδονοθήκη, Εύπυγος, Μυζούρις κα
texniti_noimosini
Η τεχνητή νοημοσύνη απειλεί το επάγγελμα του μεταφραστή – Σε 3 χρόνια δεν θα χρειάζονται οι άνθρωποι

Σε τρία χρόνια, οι άνθρωποι δεν θα χρειάζονται καθόλου για μεταφράσεις, εκτίμησε ο Vasco Pedro, CEO της Unbabel,...

Η τεχνητή νοημοσύνη απειλεί το επάγγελμα του μεταφραστή – Σε 3 χρόνια δεν θα χρειάζονται οι άνθρωποι